Esittelyketju - Tervetuloa foorumille!

Tervetuloa Fintendoon!

Fintendo on suomalaisten Nintendo-pelaajien keskustelupaikka.

Kaura

Jäsen
8.6.2017
51
Vantaa
LLAhe4.png
 

Don

Demiurgi
30.4.2017
35
Viinikellari
No nytpä paremman tekemisen puutteessa pitäis sitten esittely kirjoittaa, jumalauti.

Elikkäs...
Olen "Don", lyhennetty aikaisemmista typerän persoonattomista Donkey_Kong ja Donkey-Kong -nickeistä.
20-30 vuotias, asunut enimmäkseen Pirkanmaan alueella Orivesi-Virrat -akselilla mutta myöskin Keski-Suomessa ja nyttemmin hetken aikaa etelässä kehä kolmosen ulkopuolella, tosin nyt palaan keski-suomeen määrätyistä syistä(enimmäkseen positiivista, pidän Jämsästä).

Nintendoa tullut hakattua muksusta asti, ensin SNESillä ja kaverin N64:llä, joka oli huikea kokemus, vaiko Pokemon Stadiumiin ei tullutkaan siirrettyä omia monstereita. Sittemmin mukulana sain Game Cuben joka räjäytti pankin ja varsinkin Ssbm:n kautta koukutti pidemmäksi aikaa. Konsoleita löytyy:
-Vihdoin oma N64
-Game Cube
-PS2
-Wii U
-Muijan PS3
-GBA

Hassua on että Advancelle ei ole mitään muuta peliä kuin vanha GameBoyn Pokemon Yellow, mutta konsolin sainkin Wahlroosmaisella keinottelulla.

Pidän punaviinistä ja tummista oluista, ja pämpättyäkin tulee silloin tällöin. Myöskin kessuteltua, joskaan en ole hirveän tyytyväinen tapaan mutta...
Luontoharrastus iso juttu, kasvit kaikissa muodoissaan, eniten kiinnostusta löytyy kokeilla erikoisempia kasvilajeja Suomen olosuhteissa jota on tullut harrastettua jo aikaa.

Myöskin musiikki kiinnostaa, vinyylilevyissä ja ylipäänsä kiinteässä muodossa olevia julkaisuja tulee keräiltyä. Vinyylit, CDt, kasetit yms. Vinyyleissä tykkään ennen kaikkea ulkomusiikikillisesta fiilistelystä, nähdä kun levy pyörii. Mutta myöskin konseptialbumien kuuntelu jotenkin helpottuu kun skippausmahdollisuutta ei käytännössä ole.

Tykkään myöskin omistaa, tämäkin materialistinen häpeä; eli LP:tä, CD:tä, C-kasetteja, pelejä, rehuja, elokuvia, sarjoja on miellyttävä ihailla ja tajuta että "minulla on tämä". Kuitenkaan omasta mielestä liiallisuuksiin menemättä.

Lähipiiriin kuuluu rakas naisystävä ja hölmö koira, ystävät, sukulaiset ynnä muu typerä itsestäänselvyys.

Eiköhän tästä johonkin mennä, vaikka pelaaminen onkin kiinnostuslistalla jäänyt muiden jalkoihin
 
Viimeksi muokattu:

Miggo

Uusi jäsen
24.6.2017
4
Ylläpidon pyynnöstä tein vihdoinkin käyttäjätilin tänne.

Fiksuimmat pystyy ehkä päättelemään oikean nimeni käyttäjänimestäni. Joka tapauksessa, pelit on ollut oma ykkösharrastus 90-luvun puolivälistä asti. Vanhoilla Nintendon suomifoorumeilla en edes ollutkaan ja nykyisinkin suurin osa foorumiajastani on kulunut NeoGaffissa. Ja tulee kulumaan jatkossakin.

Overwatch vie huomattavan osan peliajasta, mutta tällä hetkellä kuitenkin Horizon: Zero Dawn, Super Mario Galaxy ja Phoenix Wright: Dual Destinies saa aikani kulumaan Crash Bandicoottia ja Splatoon 2:n yksinpelikampanjaa odotellessa.

Mainitaan nyt vaikka vielä loppukaneettina että silloin tällöin myös katson ja luen japanilaisia juttuja.
 

Loota

Kermakostaja
Ylläpitäjä
12.4.2017
284
  • Viestiketjun aloittaja
  • Staff
  • #65
Tervetuloa, mutta Spyro 2 on edelleen trilogian epäparas peli, vaikka oletkin foorumimme 100. jäsen B)
 

Miggo

Uusi jäsen
24.6.2017
4
Jos sitä ei tajua niin sitä ei voi arvostaa. Spyro 2 on vähän niin kuin Dark Souls.
 

Choco

Uusi jäsen
31.7.2017
3
Heippa vaan kaikille!

Oon aika huono esittelemään itteäni, mutta koitetaas. Olen siis 18v tyyppi Vantaalta jolle maistuu oikeestaan kaikenlaiset pelit genreen katsomatta. Olen kahdeksanvuotiaasta lähtien omistanut erilaisia Nintendon konsoleita ja viime vuosien aikana pelaaminen on sitten laajentunut enemmän myös muille alustoille. Lempipelejäni on hankala päättää, koska niin monista pidän, mutta mainittakoot nyt ainakin Zeldat, Silent Hill 2, Ace Attorneyt ja DK Tropical Freeze tällain mitä ekana tulee mieleen. Tällä hetkellä pelityksessä on Splatoon 2 ja Zelda BoTW. Pelaamisen ohella tulee lähinnä luettua ja piirreltyä. Sarjojakin tulee välillä kateltua, mutta taidan olla siinä mielessä outo kun leffoista en niin tykkää. On kyllä pari mainiota leffaa tullut katottua, mutta yleensä siedän vaan noin 5 leffaa vuodessa. Tällanen esittely tässä tällä kertaa, katotaan mitä tästä tulee...
 

Lester

Uusi jäsen
13.6.2017
4
Niin juu unohdin pistää esittelyn tänne.

Kuljin NoF:issa samalla nickillä enkä postaillut kovin paljoa. Sama lieneet täälläkin, mutta mukava silti joinata jonnekin epäruostaamaan suomen kieltä.

Pelailen enimmäkseen Nintendon konsoleilla, mutta olen yrittänyt suurentaa kirjastoa vähän PS1 ja PS2:lla. Keräilen myös tavaraa jos tulee halvalla vastaan. En sinänsä lue kirjoja tai katso elokuvia kovin paljon, mutta jos pitäisi valita lempi peli, on varmaan jako OoT:n ja MM:n kanssa.

Ei mulla lieneet muuta.
 

AXU

Jäsen
9.10.2017
41
Moi olen AXU 1999 vuonna syntynyt mieshenkilö. Nintendo fanitukseni alkoi vuoden 2008 kesälomalla kun sain ostettua yhdeltä pojalta Game boy advancen jonka kaupan päälle tuli mukana Super mario advance. Omistan tällä hetkellä Wii uun, 3dsn, gban ja wiin Minulla oli joskus Ds mutta se meni valitettavasti rikki :/
 
Viimeksi muokattu:

Mewna

Jäsen
Toimitus
21.11.2017
21
Kotka
Moi!
Olen Mewna ja olen uusi täällä. Nintendon konsoleista eniten käytössä on Switch ja 3DS, vaikka muitakin Nintendon laitteita talosta löytyy. Tykkään pelata konsoleilla erilaisia rauhallisia ja söpöjä pelejä, esimerkiksi nyt on pelattava Story of Seasons: Trio of Towns 3DS:lle. Pelaan myös PC:llä, ja silloin parhailta maistuvat rooli- ja seikkailupelit. Harrastuksiani pelaamisen lisäksi ovat nörttiaiheisen blogin kirjoittaminen, valokuvaus ja leffojen ja sarjojen katseleminen. Haluaisin myös pelata pöytäroolipelejä, mutta niihin on vaikea löytää peliporukkaa täältä pikkukaupungista.
Minut löytää Twitteristä nimellä @mmewna ja olen myös Fintendon Discordissa nimellä Mewna. En ole tainnut vielä Discordissa suutani uskaltaa avata, mutta ehkä sekin päivä vielä koittaa.
 

rocknroll

IT-tradenomi
26.11.2017
70
Turku
Olen helmikuussa Turun AMK:sta IT-tradenomiksi valmistunut 34-vuotias turkulainen, joka on harrastanut tietokone-sekä videopelejä ihan lapsesta saakka. Ensimmäiset pelikokemukset on Amiga 500:sesta, josta siirryin PC-peleihin. Täytyy myöntää, että televisioon liitettävät konsolipelit on tullut vasta myöhemmällä iällä kuvioihin mukaan.

Ensimmäinen videopelikonsoli, jonka ostin, oli XBOX360, mutta ensimmäinen ja rakkain konsoli Nintendon parissa on 3ds, johon keskityn keräämään aktiivisesti pelejä parhaillaan. Minulla oli jo melko laaja pelikokoelma,mutta myin sen enimmäkseen divariin rahan puutteessa. Nyt olisi tarkoitus pitää nykyinen kokoelma ja kartuttaa sitä aina tilaisuuden tullen.

Olin melko aktiivinen kirjoittaja nintendoklubi.fi -foorumilla ja nyt rekkasin itseni tänne, koska ykköskonsolini on Nintendo 3ds. Muut konsolini on Wii U, ja XBOX360.Switchiä en ole ainakaan vielä toistaiseksi harkinnut, en oikeastaan minkään tuotteen osalta kuulu nk. "varhaiset herääjät" -kuluttajakategoriaan.
 

Loota

Kermakostaja
Ylläpitäjä
12.4.2017
284
  • Viestiketjun aloittaja
  • Staff
  • #76
Tervetuloa sinnekin suuntaan! Liikuitko eri nimellä nintendoklubissa vai onko muistini vain maatunut kun en muista nimimerkkiäsi?
 

rocknroll

IT-tradenomi
26.11.2017
70
Turku
Tervetuloa sinnekin suuntaan! Liikuitko eri nimellä nintendoklubissa vai onko muistini vain maatunut kun en muista nimimerkkiäsi?

Joo, käytin vanhassa nintendoklubi.fi -foorumissa nimimerkkiä "bluesmood", joka on toinen nimimerkki, jota käytän aika usein verkkopalveluiissa, joita käytän aktiivisesti.Se oli sitä aikaa vielä, kun kirjotiin "Sinivihreä"-blogiani, ja se on rekattuna Vuodatus.nettiin alitunnuksella bluesmood, mutta nimimerkki, jolla artikkelini näkyi kyseissä blogissa, ja ne, jotka siellä vielä on, niin niissä käytän tätä 'rocknroll' -nickiä.

Kaikissa ulkomaisissa foorumeissa ei välttämättä enää ole vapaana kumpikaan, joten en mene takuuseen, kuinka monta "rocknroll", tai "bluesmood" -nimimerkkiä maailmalla kirjoittaa. En ole siis vastuussa kaikista kyseisillä nkeillä kirjoitetusta.
 

Kaima Paasonen

Moi kaikki olen Heikki enempää en kerro.
30.12.2017
3
Helsinki
Hei kaikki! Olen jo jonkin aikaa Resetti foorumeilla pyöriskellyt ja päätin nyt tulla tutustumaan tännekin. Tykkään Pokémonista hurjan paljon ja myös anime on erityisen lähellä sydäntäni. Tunnen täältä erään ylläpitäjän, mutta enempää en kerro.
 

Mikkisetä

Uusi jäsen
30.12.2017
1
Terveppä terve kaikille! Minä olen Mikkisetä, ja tykkään pelailla Nintenton konsoleilla velien poikieni Morttihiiren ja Verttihiiren kanssa. Mutta aina välillä hiivatin peijjakkaan Mortti ja Vertti alkavat ärsyttää niin pitää vähän purkaa tuntojani tänne Fintendo-fanisivustokeskustelupalvelun www-liittymään. Elämä on paskaa.
 

Mr. X

Jäsen
5.5.2017
70
Moikka vaan uusille tuttavuuksille Kaima Paasonen:lle ja Mikkisetä:lle! Toivottavasti viihdytte tällä Nintendo-aiheisella Internet-yhteyden vaatimalla keskustelupalstalla.