Esittelyketju - Tervetuloa foorumille!

Tervetuloa Fintendoon!

Fintendo on suomalaisten Nintendo-pelaajien keskustelupaikka.

Vimi

Jäsen
21.1.2024
6
Hei kaikille!

Täältä löytyy kasarilla syntynyt isäpelaaja, jolle Nintendo-pelit ovat olleet pienestä lapsesta saakka tärkeä harrastus. Eniten pidän Nintendon klassikko-sarjoista: Zelda, Metroid, Mariot yms, mutta välillä menee muutkin pelit. Ensimmäinen pelifoorumi jolla taisin olla oli Kuukk1s mainitsema Nintendo Fin Forum joskus 2000 luvun alkupuolella. Ollaan varmaan Kuukk1s sun kanssa siellä ehkä nähty, olin muistaakseen nimimerkillä PråVilfred. Foorumi oli muistaakseen jaettu silloisten Suomalaisten pienten pelimedioiden ja toimijoiden kesken. Oma taustani siellä oli Nipamaailma. En tiedä muistaako kukaan vielä Nipamaailmaa? Tunsin sen median päätoimittajan, ja kuuluin Nipamaailman 'iskuryhmään', mitä se sitten tarkoittaakaan :Mujo:.

NFF foorumilta löytyi joskus linkki smash turnaukseen, ja tuli kilpapelaamistakin harrastettua. Tuolloin smash-yhteisö toimi lähinnä Suomen nintendon foorumilla, jossa itsekin olin. Siitä lähtien olen ollut erilaisissa foorumeissa ja discordeissa, nimimerkkejäni on mm. ollut 'Neutroni' ja 'Levingy'. Nyt päätin valita hieman tylsemmin vain 2 ekaa kirjainta etunimestäni, ja 2 ekaa sukunimestäni.

Tällä hetkellä odotan eniten Metroid Prime 4:sta. Odottavan aika on pitkä sanotaan, saisivat nyt julkaista sen, mutta epäilen että saapuu vasta Switch 2:lle. Suosikki-konsolini uusista Nintendon konsoleista on Wii U. Switchistä en ole pitänyt juurikaan. Muutenkin vähän inhottaa nykypäivän uudet konsolit, kun koko ajan täytyy päivittää ja ladata kaikkea. Ei oikein sovi tällaiselle joka ei nyt ihan päivittäin pelaile. Switch itsellä monesti kaatuu lattialla ja aina sellainen fiilis että kohta se menee rikki. Lisäksi kun en tuota käsikonsolipuolta harrasta, niin ei hyödytä minua juurikaan se mahdollisuus.

Kiinnostaisi kokeilla uusia hyviä pelejä Switchille, jotka eivät kuulu noihin perinteisiin Nintendon klassikkosarjoihin. Saa suositella hyviä, esim. pienempiä indie-pelejä tai vastaavia helmiä mitkä on jäänyt huomaamatta. Ennen tuli seurattua peliarvosteluja suuremmalla silmällä, mutta jossain vaiheessa ne menetti itsellä merkityksensä.