Huonoihin videopeleihin käytettyä aikaa ei saa koskaan takaisin :)Ei tämä mikään kovin hyvä peli ollut. Pelasin sen kuitenkin loppuun, joten pakko olla tyytyväinen :)
Samapa tuo kun ei ohjaimeen tarvinnut edes koskea. Toivottavasti Xenoblade 3:ssa pelihahmo kävelee automaattisesti kohti hohtavaa questmarkeria, ei tarvitse pelaajan enää siitäkään näennäispelaamisesta kärsiä.Huonoihin videopeleihin käytettyä aikaa ei saa koskaan takaisin :)
- Kristallinavaustapahtuman voi skipata
Meil samit. Mitä niissä aiemmissa peleissä pystyi sitten tekemään?Pelimekaniikat ovat pitkälle automatisoituja, ja alun innostuksen jälkeen taistelut ovat alkaneet tuntumaan latteille. Pitkälle pääsee painamalla Arte-nappeja anteliaalla ajoituksella, ja jos oikein hurjaksi heittäytyy, voi Blade Comboja yrittää jopa chainata fiksusti kerätäkseen viholliselle paljon orbeja, jotka sitten tuhoaa Chain Attackilla. Mutta interaktiota ja reaktiivisuutta en ole löytänyt taisteluista. Taistelun aikana ei juuri pysty reagoimaan vihollisen juttuihin mielekkäästi, koska Arts valikoima ei tunnu tarjoavan työkaluja torjua vihollisten taktiikoita. Taistelut voitetaan 95 prosenttisesti partyn valmistelussa, ja taistelun aikana voi keskittyä kuuntelemaan herkullisia musiikkeja. En tiedä olisiko tankilla pelaaminen mielekkäämpää, mutta ainakin tuolla jälkimmäisellä tankilla on niin pirun hitaat hyökkäysanimaatiot, että ei sitä jaksa ohjata.
juuh elikkäs eiOlen kuullut, että juoni parantuisi loppua päin, mutta nykyisillä näytöillä en pysty uskomaan, että jaksaisin silti välittää. Pelasin muutaman Tales of:in vuosia sitten ja olen jo nähnyt kaiken. Kuitenkin, XC2 on melko vaivaton (RPG:ksi) ja pintapuoleen keskittynyt kokonaisuus. Ei minulla mitään rentoja pelejä vastaan ole, mutta haluaisin että pelissä olisi silti joku koukku, joka saisi palaamaan sen äärelle.