Jep, Sliph Scopessa sekä Giovanni että perusraketti näkyvät rakettiryhmäläisenä, eli tästä saadaan tietää vain pelaajan puoli.Minun käsittääksenihän Giovanni näkyy tutkasta myös "rakettiryhmäläisenä", joten Irmeli voisi olla myös Giovanni jos ville puhuu totta. Tai ville voi olla Giovanni, joka löysi vahingossa toveri raketin ja päätti pönkittää asemaansa paljastamalla hänet.
Kannatan. Olen itse täysin tyytyväinen, jos en jatkossa pääse ministeriksi tai mestariksi. Jos joku tosissaan epäilee minua Giovanniksi, niin tällöin hän ei varmastikaan edes haluaisi minua ministeriksi. Oleellista kuitenkin on, että Irmeliä ei laiteta mestariksi tai ministeriksi. Kuten edellä mainittiin, on mahdollista, että Irmeli on itse Giovanni. Jos rakettiryhmä saa kolmannen pisteen, niin en missään nimessä päästäisi Irmeliä ministeriksi.Ehdotan kuitenkin, että ei ainakaan Irmeliä tai Villeä päästäis liian vahvaan päättäjärooliin
Vaikka Irmeli pääsisi nyt mestariksi, en usko hänen aiheuttavan kovin suurta vahinkoa (ainakaan tahallisesti). Olisi hänelle erittäin riskialtista antaa rakettiryhmälle piste, koska tämä käytännössä vahvistaisi hänen identiteettinsä. Sitä puolestaan on syytä miettiä, että miksi hän nimesi ministeriksi nimenomaan Rushin. Saattaa olla, että Irmeli yrittää antaa Rushille huonon maineen operaation epäonnistuessa (tai ylipäätänsä valitsemalla hänet ministeriksi). Toinen mahdollisuus on, että Rush itsekin on rakettiryhmäläinen.