Mannen kommenttiin vielä, jos olet raketti, sinua ei olisi luultavasti valittu ainakaan muitten rakettien toimesta. On kuitenkin semi vaarallista raketeille yhdistää muita raketteja itseensä. Tällöin jos yksi päätyy epäilyksen alle, muutkin päätyvät. Ei kovin fiksu veto olisi, eikö vain? Tämä on ainakin oma kantani asiaan.
Tämä on itse asiassa erittäin mielenkiintoinen pointti. Äänestin itse myöntävästi, koska minulla ei ollut tietoa Mannen ja bdbdbd:n identiteeteistä. Irmeli poika puolestaan tietää molempien identiteetit. Tämä saattaa kertoa siitä, että joko Manne tai bdbdbd (tai äärimmäisimmässä tapauksessa molemmat) ovat rakettiryhmäläisiä. On toki myös mahdollista, että Irmeli poika halusi korottaa luotettavuuttaan äänestämällä muiden pelaajien tavoin. Tämä ei kuitenkaan muuta mielipidettäni, että Irmeli poikaa ei pidä päästää johtoon.Eräs pieni huomionarvoinen seikka äskeisessä äänestyksessä on se, että konfliktissa olevat ville ja Irmeli äänestivät samalla tavoin. En tiedä, kertooko tämä kuitenkaan ehdokkaista mitään.
Tällä hetkellä Mannesta ja bdbdbd:stä on todella vähän tietoa, mutta äänestin kuitenkin myöntävästi. Tämä operaatio voi kertoa heistä paljon. Toisaalta pelkään hieman mahdollisuutta, että Irmeli poika ja bdbdbd ovat molemmat raketteja ja hankkivat tällä kierroksella viimeisen tarvittavan pisteen rakettiryhmälle. Edellisen äänestyksen aikaan bdbdbd äänesti myöntävästi, mikä on mielestäni kaikkien perustelujenkin jälkeen kummallinen siirto.
Kuten aikaisemmin mainitsin, tämän operaation tuloksen tulkitseminen saattaa olla hankalaa. Mikäli operaatio epäonnistuu, johtuuko se Mannesta vai bdbdbd:stä? Kumpikaan ei ole antanut kovin vahvoja näyttöjä liiganeuvostolaisuudesta tai rakettiryhmäläisyydestä.
Valinnassa ei ollut mitään kyseenalaistusta Artzein asemasta pelissä, vaan aika lailla turhankin vahvalla luotolla on matkassa.