Foorumipeli: Taistelu Hoennista

Tervetuloa Fintendoon!

Fintendo on suomalaisten Nintendo-pelaajien keskustelupaikka.

Rush

Hovifyysikko
Super Fintendo
1.5.2017
560
Jyväskylä
Kongilla on kyllä ihan hyvät perustelut ollut pelisiirtoihinsa, joskin samasta syystä persuuksiin on eksynyt kutina mahdollisesta raketista aina siitä asti kun äänesti minua ja villeä vastaan. Jälleen, kyseinen ääni oli hyvin perusteltu, mutta Kong kuitenkin tietää tästäkin pelistä paljon ja osannee heittää argumenttia aina tukemaan itseään.

Tässä nyt mietiskellyt omaa ääntäni, ja päädyin lopulta kielteiseen. Perustelut samat kuin aikaisemmin, sekä lisäksi esiin nostettu ja unohtamani pointti siitä, että tämä parivaljakko on käynyt jo aikaisemmin operaatiolla, missä Artzei ei ilmeisesti edes antanut Kongille valinnanvaraa korteissa.

Jäljelle jäävästä kolmesta bEst ja Rush ovat olleet minusta enemmän "kontaktissa" toistensa kuin Artzein kanssa. Liigalainen usein jää rakettia helpommin ulkopuolelle. Then again, Rushilla on alla tärkeä onnistuminen villen kanssa kolmannen liigapisteen kohdalla.
Noh, hiljaisen pelaajan kanssa on vaikeampaa olla kontaktissa.
Viime pelissä laskin bËstin kyllä liian helpolla, mutta en aio toistaa samaa virhettä tällä kertaa. Kenenkään kohdalla.

ville111

Yksinkertaisen yksikäsitteinen yksilö
Toimitus
30.4.2017
646
Olen vielä hieman kahden vaiheilla, äänestänkö puolesta vai vastaan. En näe mitään syytä epäillä Artzeita. Lisäksi Kong ei ole yhtä ääntä lukuun ottamatta käyttäytynyt epäilyttävästi.

Toisaalta tämä tuntuu melkein liiankin helpolta. En usko, että rakettiryhmä päästää operaatiota helpolla läpi, jos molemmat ovat liiganeuvostolaisia. Jos sekä Kong että Artzei ovat liiganeuvostolaisia, niin rakettiryhmäläiset äänestävät melko varmasti EI. Jos toinen heistä (erityisesti mestari) on rakettiryhmäläinen, niin rakettiryhmäläisillä ei ole yhtä vahvaa syytä äänestää EI. Toisaalta myös varovaiset liiganeuvostolaiset voivat äänestää ehdokasparia vastaan.

Epäilykseni Kongia kohtaan ovat edelleen mielessäni. Toisaalta en tiedä, onko bdbdbd yhtään luotettavampi mestari, koska hän aikaisemmin äänesti Irmelin päästämistä mestariksi.

Taidan äänestää ehdokasparin puolesta. Jos operaatio epäonnistuu, niin en enää luota Kongiin. Tällä hetkellä ehdokaspari vaikuttaa kuitenkin melko hyvältä.

Veizen

Muusikonrenttu, Game Master
Toimitus
30.4.2017
371
Turku
Äänestys on päättynyt.
bdbdbd - Kyllä
bËst - Ei
Artzei- Kyllä
Rush - Ei
ville111 - Kyllä
Irmeli poika - Kyllä
Manne - Kyllä
Kong - Kyllä

Mestari-minsteripari Kong - Artzei valittu, operaatiovaihe alkaa. Ketjuun ei postauksia!

Liiganeuvoston kuumalinja pirisee herkeämättä; Rakettien kohteena on tällä kertaa Lilycove City. Hoennin suurin tavaratalo sijaitsee kyseisessä kaupungissa, ja Secret Base -osastolla on ilmeisesti levottomuuksia, joita aihetuuavat mustiin R-paitoihin pukeutuneet hyypiöt. Lilycovessa sijaitsee myös alueen PokéMartien keskusvarasto, ja jos se tuhoutuu, koko alueen PokéMartit tulevat kärsimään tarvikepulasta. Nyt on todellakin tosi kyseessä!

Veizen

Muusikonrenttu, Game Master
Toimitus
30.4.2017
371
Turku
Liiganeuvosto ryntää täyttä häkää Lilycoven tavaratalolle toivoen saavansa yllätysmomentin puolelleen hyökkäämällä katon kautta. Päästessään Secert Base -osastolle Liiganeuvosto huomaa kuitenkin, että osasto on täysin rauhallinen. Mitäs tämä sitten tarkoittaa? Yhtäkkiä ulkoa kuuluu kauheaa meteliä ja kirkumista. Rakettiryhmä onkin iskenyt Hoennin isoimman kuljetusvälineen, S.S. Tidalin kimppuun! Liiganeuvosto kiirehtii satamarakennukseen, mutta turhaan. Rakettiryhmä on jo kaukana. Palatessaan kauppakeskukselle Liiganeuvosto huomaa myös, että varastoon on päästetty Grimereita riehumaan. Grimerit taltutetaan pikimmiten, mutta vahinko on jo sattunut: Suurin osa tavaroista on pilalla. Tämä on synkkä päivä Liiganeuvostolle...

Operaatio epäonnistui!

Tilanne:

Liiganeuvosto: 4
Rakettiryhmä: 3

Olemme vaaravyöhykkeellä: Jos Giovanni valitaan ministeriksi, Rakettiryhmä voittaa pelin.

Kong, käytössäsi on Choice Scarf. Ole hyvä ja julkista seuraava mestariehdokas!

Rush

Hovifyysikko
Super Fintendo
1.5.2017
560
Jyväskylä
Pojat, mites se nyt näin pääsi roiskumaan? Vanhanaikaiseen hämäykseen vielä.

What's done is done. Peli jatkuu. Haluaisin kuulla nostettuja kortteja ennen kuin heitän oman tulkintani tilanteesta.

bËst

Jäsen
30.4.2017
322
Taidanpa jo ennustaa, että puolustuspuhe on että nostivat 3 rakettikorttia. Pelkkää plussaa, jos Kong sanoo polttaneensa Artzein ja lähettänyt tälle 1x molempia

Kong

Jäsen
30.4.2017
94
Helsinki
Juuh elikkäs homma kusi - 42% tsäänssi kolmeen rakettiin koitui kohtaloksi. Ainakaan ei peli jäänyt liian lyhyeksi... Käytännössä tämä takaisku varmaan meinaa itselleni toistaiseksi pelin ulkopuolelle jäämistä, mutta yritän edelleen äänelläni tukea liigaa.

Jos kuitenkin vielä tulee vaihe, jossa kaivataan ministeriksi epätodennäköistä Giovannia, niin sanoisin olevani toimiva ehdokas. Giovanni tuskin olisi pelannut itseään mestariksi tilanteessa, jossa liigalla on jo neljä pojoa, jääden samalla pois ensimmäisen vaaravyöhykekierroksen ehdokaslistalta.

Mielessä on jonkinlainen veikkaus rakettikolmikosta, ja se fakta, että operaatiollani oli juurikin kaksi vastustajaa, tukee käsitystäni siitä, että liigalla todella oli 58% mahdollisuus voittaa peli suoraan äskeisellä kierroksella.

bËst

Jäsen
30.4.2017
322
Niin siis, mestarin kiertohan on automaattinen joten potentiaalisena Giovannilla (Kongilla) ei ollut muuta optiota kun valita joko toinen raketti matkaan, tai ottaa liigalainen ja toivoi kortteja, joissa on max se yksi LN -kortti

ville111

Toimitus
30.4.2017
646
Olen vakuuttunut, että Kong on rakettiryhmäläinen. Aikaisempi epäilyttävä ääni ja nyt epäonnistunut operaatio eivät yhdessä vaikuta sattumalta. En sulkisi pois mahdollisuutta, että Kong on itse Giovanni.

Kolmannesta rakettiryhmäläisestä en ole varma (olettaen siis, että Kong on rakettiryhmäläinen, mikä ei ole varmaa). Kuten aikaisemmin on jo monesti todettu, bdbdbd äänesti Irmeli pojan ministerivuoron puolesta Irmeli pojan paljastumisen jälkeen. Tämä herätti ainakin minun epäilykseni. Ministeristä riippumatta en tule äänestämään bdbdbd:n mestarivuoron puolesta. Mielestäni se on liian suuri riski.

Manne

MonHun-masokisti
Super Fintendo
30.4.2017
188
Tampere
Pitihän se arvata, ettei aidan matalimmasta kohdasta päästy sitten kuitenkaan läpi. Mitenkäs on Choice Scarfin käytön laita?

Kong

Jäsen
30.4.2017
94
Helsinki
Syytöksiä satelee, mutta minua raketiksi väittävät ovat joko hakoteillä tai itse raketteja.

Harkitsen vielä hetken Choice Scarfin käyttökohdetta, julistan päätökseni huomenna iltapäivällä. Pelkäänpä kuitenkin, että valitsinpa kenet tahansa, rakettipoppoo tulee vierastamaan kyseistä pelaajaa perustein "Kong tukee häntä". Manne ja bdbdbd tuntuisivat neljännen liigapojon hankkijoina fiksuimmilta valinnoilta, tosin Manne ei toivonut itselleen tätä kunniaa. ville111, joka tuntuu melkoisen selkeltä raketilta, taas on ruvennut epäilemään bdbdbd:tä. Kysymys kuuluu: onko kyseessä yritys laskea vai nostaa bdbdbd:n mainetta?

Minua kiinnostaisi kuulla myös Irmeli pojan sekä bdbdbd:n avaavan sanaisen arkkunsa pelitilanteen suhteen.

Irmeli poika

Jäsen
1.5.2017
38
Oulu
Onhan tämä kertakaikkiaan melkoinen takaisku liigalle. Mitä epäilyihin tulee, uskon että Ville on raketti, ja siten myös Kongin olevan melko puhdas. Scarfin kohteesta en osaa sanoa juuta enkä jaata. Hyviä kohteita on vähän, kun täysin koskemattomia pelaajia ei taida juuri olla, ja Kong itse ei voi tulla valituksi(ellen ole väärässä). Bdbdbd:n tai Mannen valinta ei kuulosta huonolta ajatukselta, mutta aina täytyy pitää pää kylmänä. Rakettien korttien nostomahdollisuuksista en osaa juuri sanoa mitään. Muistelen että pakka olisi tällä hetkelle 2 liigakortti ja 4 rakettikorttia(korjatkaa jos väärin ajattelen tämän). Jos vain oikeat pelaajat valitaan duuniin, niin ihan hyvä mahdollisuudet meikäläisillä voittoon. Jos kuitenkin kaks rakettia pääsee johtoon ja saavat nuo sopivat 2 liigaa kerralla käteensä... se olisi niin sanotusti epämieluisaa

Ollaan pojat nyt siinä tilanteessa, että yksi ministerivalinta voi kaataa koko jutun alta. Parempi olla varovainen.

ville111

Toimitus
30.4.2017
646
Syytöksiä satelee, mutta minua raketiksi väittävät ovat joko hakoteillä tai itse raketteja.
Voisin sanoa täsmälleen saman asian omasta puolestani.

Tilanne vaikuttaa kääntyneen siihen, että rakettiryhmäläiset yrittävät leimata minua rakettiryhmäläiseksi. Epäilykset ovat toki ihan terveitä, sillä olin yhden epäonnistuneen operaation mestari. Toisaalta sama pätee myös bËstiin ja Kongiin.

En tietenkään väitä jokaisen minua epäilevän olevan rakettiryhmäläinen. Tiedän kuitenkin varmuudella, että Irmeli poika on rakettiryhmäläinen. Kunpa minulla vain olisi jokin tapa osoittaa väitteeni todeksi. Olisi sääli, jos minuun kohdistuvien epäilyksien johdosta liiganeuvosto häviäisi pelin.

Jos en voi pyytää teidän luottoanne, niin pyydän teiltä ainakin varovaisuutta. Minut voi hyvillä mielin jättää pois johtopaikoilta, mutta toivon saman pätevän myös Irmeli poikaan ja mahdollisuuksien mukaan myös Kongiin.

E: Choice Scarfin käyttöön en osaa ottaa kantaa. Ehkä Rush tai Manne olisivat luotettavimpia?

bËst

Jäsen
30.4.2017
322
Pidän itse äärimmäisen todennäköisenä, että tuon laskurin jäljellä olevien liigakorttien määrästä voi unohtaa. Uskon, että äskeisessä kierroksessa poltettiin 1, pahimmillaan 2 liigakorttia.

Jos jälkimmäinen skenaario on totta, niin ketkä questille lähtevätkään, niin ymmärtääkseni tiedossa on varma epäonnistuminen. Mikäs sen parempaa. Mikä on oma tuntumani tuosta rakettiskenaariosta:

Kaksikosta Irmeli - Ville toinen on raketti. Tämä on varma. Molemmat myös puolsivat äskeistä Kong - Artzei -kaksikkoa, mihin kiinnitin huomioni.

Tämä tekee sen, että Kong - Artzei kaksikosta toinen on mielestäni erittäin varma raketti. Jos Kong (kuten vahvasti oletan) on raketti, niin Artzei on joko toinen raketti tai liigalainen. Jos Artzei on raketti, tällöin Kongin on pakko olla Giovanni, joka otti riskin korttien noston kanssa (Giovannihan ei lähtökohtaisesti tiedä, ketkä ovat hänen rakettitovereitaan?). Jos Kongi JA Artzei ovat molemmat raketteja, niin tällöin Giovanni on joko Ville tai irmeli.

Artzei EI ole giovanni. Kongi ei nimittäin olisi häntä ottanut ministeriksi.

Kongista olen myös huomioinut kasvaneen argumentointi-valmiuden nyt kun peli olisi kääntymässä liigan voitoksi.

Näissä tilanteissa on myös hiljaisen raketin tai hiljaisen Giovannin vaara. On täysin mahdollista, että bdbdbd, Rush tai Manne on niin ikään raketti, pahimmillaan Giovanni. Villen kanssa olen samaa mieltä bdbdbd:n epäilyttävyydestä.

Manne ja bdbdbd tuntuisivat neljännen liigapojon hankkijoina fiksuimmilta valinnoilta, tosin Manne ei toivonut itselleen tätä kunniaa

Myös tähän suhtaudun pienellä varauksella. Kongi ohjaa peliä heidän suuntaansa. Manneen kyllä haluaisin luottaa kaikista eniten. Rush on täysi mysteeri. Ei oikein mitään näyttöjä liigalaisuudesta, mutta ei kyllä sitä vastaankaan.

Mutta hyvin kapeaksi tämä pelirepertuaari jää... Itse lähtisin varmaan Mannen kanssa hakemaan tuota liigapistettä. Kakkosvaihtoehto olisi Rush tai jos hyvän myyntipuheen saa pidettyä niin bdbdbd. Artzei olisi kanssa "turvallinen" koska olen 97% varma, että ei ole Giovanni. Rakettiudesta taas en voi samaa sanoa. Samalla reissulla tulisi katsottua, että kuinka pahoin nostettujen korttien kanssa on huijattu

Rush

Hovifyysikko
Super Fintendo
1.5.2017
560
Jyväskylä
Kommentointi myöhästyi koska ollut viikonlopun kestänyttä Puyo Puyo Tetristä. Hups!

Minullakin osui silmään että sekä ville että Irmeli, joista toisen on pakko olla raketti, molemmat äänestivät puoltavasti Kongia ja Artzeita. Tämä kyllä tuntuisi viittaavan siihen että Kong ja/tai Artzei on raketti. Voi olla myös mahdollista että toinen ville-Irmelistä on Giovanni, joka ei halunnut erottua äänestyksessä vaikka se riskeeraisikin pelin (tai sitten onnistui arvaamaan raketin olevan operaatiolla). Artzeita pidän kohtuullisen turvallisena, joskin täysin varmasti ei voi mennä sanomaan. Samaa en voi sanoa Kongista tässä vaiheessa, joskin en voi kieltääkään mahdollisuutta että RNG vain pilasi operaation, Kuitenkin Kongin ottaminen tuleville operaatioille on mielestäni liian riskialtista for now.

Artzei on siitä ikävässä paikassa järjestyksessä, että häntä ei voi ottaa ministeriksi seuraavalle operaatiolle. Mestarivuorojärjestyksessä (ilman Scarfia) on tulossa bdbdbd ja bËst (joista kumpaankaan ei voi luottaa täysin) ja tämän jälkeen Artzei uudestaan. Täten Artzeita, joka todennäköisesti ei ole Giovanni, on aika vaikea saada takaisin ministeriksi nopeasti. Giovannin riski tässä vaiheessa on suuri, ja liigan melkein varmin win condition on kestää yksi operaatio (vaikka sitten epäonnistunut) ja tämän jälkeen saada luotettava mestari plus Artzei ministeriksi, ja toivoa 3RR nostoa vastaan. Kuitenkin jos bdbdbd:n ja bËstin mestarivuorot ollaan lyttäämässä, Artzei joutuu mestariksi eikä pääse ministeriksi vielä kolmeen vuoroon, eli todnäk koko loppupelin aikana. Täten haluaisin nähdä Scarfin käytettävän johonkuhun muuhun kuin Artzeihin, jotta hän voisi päästä ministeriksi bdbdbd:n tai bËstin kanssa.

Mielestäni Manne olisi paras kohde Scarfille, koska hänen mestarivuoronsa ei ole tulossa aikoihin. Joskin luonnollisesti herää kysymys, voiko Kongiin luottaa, että suostuu antamaan Scarfia kenellekään muulle kuin raketille?

bdbdbd

Jäsen
30.4.2017
195
sekä bdbdbd:n avaavan sanaisen arkkunsa pelitilanteen suhteen.

On ollut vähän kiirettä töissä ja kotona, niin en ole ehtinyt peliä kovin intensiivisesti seuraamaan.

Raketit: Ville111 ja Kong

Giovanni: Artzei.

Pelin alussa kun Artzei ja Kong olivat mestari-ministeri -pari, Kong kertoi saaneensa Artzeilta kaksi liigakorttia, mitä Artzei komppasi. Todennäköisesti Artzei laittoi Kongille yhden kumpaakin, ja näin Kong viesti Artzeille meidän muiden huomaamatta kummalla puolella on. Myöhempi Kong-Artzei -pari oli mahdollisimman monen liigakortin pelaamiseksi pois, vaikka giovanni joutuikin tulilinjalle (rakettiryhmähän pelaa tällä hetkellä selkä seinää vasten), ja tietysti liigavoiton estämiseksi.

Ville111 taas pisti itsensä tarkoituksella tulilinjalle; alivoimaiselle rakettiryhmälle on tärkeämpää luoda luottamuspulaa liiganeuvoston sisälle kuin rakettien ja liigan välille, lisäksi tällä vetää huomion pois muista raketeista.

Rakettien taktiikkana näyttää nyt olevan mahdollisimman monen liigakortin pois pelaaminen, että liiganeuvostokin joutuisi pelaamaan rakettikortteja (lisäksi jos korttien määrää on valehdeltu tarpeeksi, rakettikortin vetäneet liiganeuvostolaiset joutuvat väärien todennäköisyyksien vuoksi huonoon valoon), jolloin raketit voittaisivat ilman omien ministeri- tai mestarivuoroa.

Joko näin tai sitten joku pelaa tosi hyvää peliä ja joku toinen tosi huonoa. Varaan toki oikeuden muuttaa mielipidettäni peli edetessä pitemmälle.

Kong

Jäsen
30.4.2017
94
Helsinki
Hmmm. Valintani olkoon Manne. Mestarin rooli neljännessä liigakortissa on tärkeä saavutus, toki sillä pienellä varauksella että nosto todella oli 2R1L. Uskoisin myös bdbdbd:n kuuluvan liigaan kyseisen kierroksen perusteella, vaikka hän minua raketiksi melko oikeutetusti epäileekin. Kaiken varalta en silti valitse häntä.

Oma luottoni on tällä hetkellä alhainen erityisesti bEstiin sekä ville111:een, siihen kaksikkoon, joilta rakettipiste on minun lisäkseni lipsahtanut. Rakettisyytökset heiltä minulle ovat fine, mutta Giovanni-epäilyt tuntuvat vain yritykseltä sotkea pakkaa:

Viime viestissänihän mainitsin ohimennen olevani epätodennäköinen Giovanni, mikä taas houkutteli jotkut pelaajista esittämään vasta-argumentteja asiasta. Jätin tuolloin kuitenkin pari pointtia pois.

- ei-ääneni Rushin ja villen kaksikkoon veti kaikkien huomion itseeni, Giovannille tämä play olisi ollut itsetuhoinen
- tarjouduin tarkastettavaksi Silph Scopella, Giovanni ei tähän olisi uskaltautunut
- olen ollut paljon äänessä ja argumentoinut

Tavoitteenani ei oikeastaan ole maineeni puhdistaminen, se on jo mennyttä - tuntuu vain siltä, että raketit uuden syntipukin löydettyään innostuivat syyttäämään tätä raketin lisäksi Giovanniksi aika hatarin perustein.

bËst

Jäsen
30.4.2017
322
Mannella onkin iso vastuu ministerin nimeämisen kanssa. Tuntuu itselleni tosi kaukaiselta puoltaa muita kuin itseäni. Kuten aikaisemmin sanoin, niin Manne ja kakkosena Rush ovat ne "varmimmat" mutta tämän takia myös hyvin pelanneena pelottavimmat.

Manne on tuonut valideja pointteja esiin pelin aikana ja kuitenkin ollut sopivan "hiljainen" ja kontaktiton pelaaja. Ja tässä epäilyksen vaahtoaltaassa jotenkin nämä osakkeet pompsahtavat positiivisesti esiin. Olin missannut yhden aikaisemmista Mannen viesteistä kokonaan, missä nosti esiin kieltäytymiseni häntä vastaan votessa. Perustelu on hyvin yksiselitteinen: Olen mielestäni 95% ajasta vastustanut. Ihan vain siitä syystä, kun papereissani ei ole ollut ketään varmaa ja votet ovat itselleni yksi tärkeä tapa kerätä infoa. Eli ei mitään henkilökohtaista.

Rushin suhteen kannan vastuun siitä epäonnistumisesta, joka pelin alussa kohtasi. Vastaavasti pidän onnistumista kirjoissani epäilyttävien listalla olevan Villen kanssa positiivisena merkkinä. Mutta kuten sanottua, Tämäkin visio on kaikkea muuta kuin vedenpitävä.

Mutta jos tästä porukasta pitäisi "varmat" liigalaiset valita, niin sanoisin tässä vaiheessa peliä: Minä, Manne, Rush ja isolla varauksella Artzei. Ja toinen kaksikosta irmeli - ville.

Manne

MonHun-masokisti
Super Fintendo
30.4.2017
188
Tampere
Peemäiseen tilanteeseen tässä jouduin aneluistani huolimatta. Olisin mieluummin ottanut sen ministerin pallin, mutta minkäs teet, kun käsky käy. En edes ihmettelisi, jos onnistuisin tässä Giovannin arvalla ottamaan mukaan, ja kuten sanottu, nyt pitäisi sitten olla erittäin tarkkana.

Tekisi mieli nyt, kun bdbdbd heitti oman kissansa pöydälle epäilyjensä muodossa tehdä samat itsekin, koska mielestäni on myös toinen kohtalaisen validi optio raketeille+Giovannille, mutta jätän toistaiseksi sen vielä tekemättä. Tuo ville vs Irmeli sen kun pysyy mysteerinä, mutta olen kallistumassa yleisen konsensuksen puoleen siitä, että tästä kaksikosta ville on todennäköisempi raketti. Ainakin hänen pelaamisensa on muuttunut huomattavasti aggressiivisemmaksi nyt viime kierroksilla, ja yhden epäonnistuneen operaation jälkeen "ei suurempaa syytä epäillä" muuttui "olen vakuuttunut Kongin olevan raketti"-tyyliseen väitökseen. Ja liigalainen tuskin vapaaehtoisesti hämmentäisi pakkaa tällä tavalla pelitilanne huomioon ottaen.

Henkkoht en luota oikein keneenkään sataprosenttisesti, ihan vain koska peli on edennyt niin, että aika lailla kaikkien kohdalla voi heittää argumentin niin puolesta kuin vastaankin. bdbdbd ja Irmeli (aikaisemman oletuksen turvin) tuntuvat ainakin tällä hetkellä olevan kohtalaisen epätodennäköiset Giovannit, joiden väliltä näillä näkymin olen harkitsemassa. Kongin perustelut ovat ihan hyvät, miksi hän ei olisi Giovanni, mutta pahaa pelkään, että huivin paras hyöty jää käyttämättä, jos hänet valitsisin ministeriksi eli äänestys siis kaadettaisiin.

tl;dr ahdistaa olla valokeilassa ja pahimmillaan liigan peli menee pieleen, jos väärän hemmon valitsen. Mietin todennäköisesti huomiseen, ja otan mielelläni perusteluja vastaan, mikäli vaivaudutte ajatuksianne valintaan liittyen avaamaan.