Miehen puhettaMuuan suomalaisen urheilijan sanoin: "Mieluummin reilusti metsään kuin arasti kakkaan."
En itse epäile sinua Giovanniksi. Sen sijaan mainitsin aikaisemmin, että sitä mahdollisuutta ei kannata sulkea pois. Sen sijaan olen kyllä melko vakuuttunut siitä, että olet rakettiryhmäläinen. On toki myös mahdollista, että olen yhtä hukassa kuin ilmeisesti moni muistakin pelaajista.Oma luottoni on tällä hetkellä alhainen erityisesti bEstiin sekä ville111:een, siihen kaksikkoon, joilta rakettipiste on minun lisäkseni lipsahtanut. Rakettisyytökset heiltä minulle ovat fine, mutta Giovanni-epäilyt tuntuvat vain yritykseltä sotkea pakkaa:
Ongelma oli, että puhuin liikaa. Tämä on minulle tyypillistä, eikä siitä pitäisi vetää mitään johtopäätöksiä tulevissa peleissä. :)Näin jälkiviisaana täytyy myös sanoa, että Villen otteista huomasi, että kaksi edeltävää kierrosta oli toimittu R-logoisissa asusteissa, sillä ainakin minut sait vakuutettua rakettiudestasi aivan täysin, vaikket sitä loppupeleissä ollutkaan.
Ongelma oli, että puhuin liikaa. Tämä on minulle tyypillistä, eikä siitä pitäisi vetää mitään johtopäätöksiä tulevissa peleissä. :)