Eihän tuo staattinen Spirit-leima tai edes Mii-asut merkitse oikeastaan mitään, mutta assist trophysta on vaikeampaa nousta ylös enää tähän peliin. Spring Manille ja parille muulle suosikille tehdyt waluigit vähän yllättivät. Muuten olen vähän samaa mieltä antiklimaattisuudesta viimeisten hahmojen kohdalla. Rexin DLC-visiitille laittaisin aika kovaa betsiä, Monster Hunteria toivon edelleen mukaan myös.DLC:tä on siis luvassa ainakin viiden hahmon ja kentän verran, eikä yksikään ilmeisesti ole echo. Spring Man joutui tyytymään assistin rooliin, mikä laskee aika lailla muidenkin ARMS-hahmojen mahdollisuuksia. Elättelen silti vielä pikkiriikkisen toivoa, sillä devien mukaan Min-Min on suosituin ARMS-hahmo, enkä ainakaan itse nähnyt tätä directin aikana...
E: Hope is dead, spirittinähän tuo Min-Min siellä leijaili...
Jotenkin välittyy sellainen Meleessä valloillaan ollut fiilis, jossa kaikki pääsisältö on enemmän tai vähemmän N64-aikaa. Olisi ollut mukava saada tähän julkaisuun edes yksi ns. Switchillä alkunsa saanut hahmo, niin olisi saanut jonkinlaista tuoreuden tuntua. Pikkuvikoja, mutta kuitenkin.Muuten olen vähän samaa mieltä antiklimaattisuudesta viimeisten hahmojen kohdalla.
Olisi ollut mukava saada tähän julkaisuun edes yksi ns. Switchillä alkunsa saanut hahmo, niin olisi saanut jonkinlaista tuoreuden tuntua. Pikkuvikoja, mutta kuitenkin.
Sitä siis meinasin että nyt kun Snipperclipsit ovat spiritsejä, Rex pukuvaihtoehtona ja ARMS-hahmot kaikkea näitä ja vielä assist trophyja siinä sivussa, ei Switch-aikakaudelta ole (vielä) mukana yhtään pelattavaa hahmoa. Pelin tekeminen alkoi jo kauan ennen Switchin julkaisua eikä vika ole tässä tapauksessa todellakaan mikään vika mutta olisi silti ollut kiva saada joku uusimman Nintendo-konsoligenin tulokas myös mukaan mättöihin.Mitä tarkoitat ? Tietääkseni uusia hahmoja on kuusi, echofightereita lukuunottamatta ja 5 dlc hahmoa tulossa lisää. Kuten jo sanoin, itse olin myyty pelkästään belmontien takia.
Nyt on viimein paljastunut, ettei Advance Warssista saada pelattavaa hahmoa tai kenttää. Sen lisäksi Sprits-moodissakaan ei AW vilahtanut, eikä vanhaa kunnon jalkaväki & tankki -assist trophya olla nähty. Everyone is here! Hahaa hah haa. haa.
Toisaalta Piranha Plant vaikuttaa pelattavuutensa puolesta paljon kiinnostavammalta kuin voisin kuvitella Waluigin olevan. Lähinnä minua häiritsee, että kasvi on lukittu maksumuurin taakse, vaikkakin pelkästään pelin myöhemmin ostaville.Meni tunteisiin kun Piranha Plant pääsi osaksi smashia ennen WaLuigia.
Kiitos. Pelasti päiväni <3
New Donk City.ei kuitenkaan ihan upouusia kenttiä saatu kuin kolme (Great Plateau Tower, Dracula's Castle ja Moray Towers).
Sen lisäksi poissaolollaan loistavat 64:n Planet Zebes ja Sector Z, Meleen Poke Floats, Mute City, Mushroom Kingdom ja Icicle Mountain, Brawlin Rumble Falls ja Pictochat, 3DS:n Pac-Maze ja Rainbow Road, sekä Wii U:n Woolly World, Orbital Gate, Pyrosphere ja Miiverse. Teknisesti myös Flat Zone 1 ja 2, mutta Flat Zone X yhdistää molemmat.Mitkäs kentät sai nyt sitten lopullisesti kirveestä? Ainakaan Wii U-Smashin "kaksirivistä" Donkey Kong-kenttää ei ole pahemmin näkynyt...
Tässä ammattitaitoisen tai -taidottoman Smash-pelaajan lyhyet mietteet:Ne kurjat maanmatoset jotka GameXpo-tapahtumassa pääsivät peliä testaamaan, paljastakaa itsenne ja kertokaa että mikä oli hyvin ja mikä huonosti.