Itse asiassa kyseinen kenttä on jo pelattavissa paikallisessa moninpelissä. Minulla ei ole mahdollisuutta paikalliseen moninpeliin, mutta joillain muilla pelaajilla on. Tosin tämä ei muuta tilannetta paljoakaan; suurin osa pelaajista pelaa Salmon Runia vain ja ainoastaan Onlinena.Uusivanha ase (Sloshing Machine) sentään tuli ostettavaksi ja veikkaankin että ennen ensi viikonlopun uuden moninpelikentän julkaisua, emme ole vieläkään päässeet uutta Salmon Run-tasoa päässeet kukaan pelaamaan.
Minusta tämä pätee jokaiseen karttaan pelissä. Moray Towersia ehkä lukuunottamatta, jossa keskusta aina hylätään ja rynnitään spawnille.aukion jonka hallinnalla koko matsin (Turw War) ratkaisu tapahtuu.
Keskusta nimenomaan kannattaa aina ottaa haltuun mutta muissa kentissä (pl. juurikin Moray Towers) ei vain se pelkkä keskustan kansoittaminen takaa voittoa kun ns. reuna-alueillakin on erittäin paljon aakeeta laakeeta jonka maalaamista voi käyttää voittoon.Minusta tämä pätee jokaiseen karttaan pelissä. Moray Towersia ehkä lukuunottamatta, jossa keskusta aina hylätään ja rynnitään spawnille.
Samat meillä koska Piranha Pit on ollut toiveissa siitä asti kun tähän kakkososaan julkistettiin nuo parikin ykkösen kenttää jotka siellä tällä hetkellä ovat. Toinen iso toive olisi tämän ekassa Splatfestissä esiintyneen kentän (nimeä en tähän hätään muista) vakinaistaminen osaksi kenttärotaatiota. Kyseinen kenttä oli sangen pätevä tapaus joten ehdottomasti vakkariksi kiitos.Onko porukalla jotain kenttiä toivelistalla, joiden haluaisi vielä ehdottomasti palaavan ykkösestä?
Pitäisin eniten Flounder Heightsista tai Kelp Domesta. Saltspray Rig on toki uniikki kenttä juurikin tuon erilaisen symmetrian johdosta, mutta se toisaalta suosii aina toista tiimiä. Kaikki Inklingit ovat oikeakätisiä, joten vasemmalta lähtöpaikalta aloittavan tiimin jäsenet pystyvät ampumaan hieman turvallisemmin kulman taakse monessa kentän keskeisessä kulmassa omalla puolellaan. Eihän tämä ole mikään valtava ongelma, mutta ongelma kuitenkin. Splatoonin kentät ovat perinteisesti ihan tarkoituksella pyörähdyssymmetrisiä.Onko porukalla jotain kenttiä toivelistalla, joiden haluaisi vielä ehdottomasti palaavan ykkösestä? Piranha Pit oli oma suosikkini alkuperäisestä niin se ainakin, ja sitten Saltspray Rig kelpaisi myös kun se sattuu vieläkin olemaan koko sarjan uniikein kenttä siinä mielessä, että se ainoa peilikuvasymmetrisesti rakennettu tapaus.
Trislosherilla ei kyllä ole mitään asiaa olla niin isoa sweetspottia osumissaan nopeuteensa ja rangeensa nähden niin sitä voisi kaventaa vain keskiosumaan ja jättää reunoille joku kurainen damage. Rapid Blasterikin on suhteellisen armoton rangensa puolesta, mutta se on sentään miltei käyttökelvoton lähietäisyydeltä niin en tiedä kaipaako tuo mitään kummempaa muutosta. Octobrushin range tuntuu myöskin hillittömän pitkältä tähtäyksen helppouteen nähden, mutta en kyllä kauheasti senkään rangesta veisi pois jos ollenkaan.Nyt, kun uusi patch on ollut viikon voimassa, mitä te muut olette mieltä asebalanssista? Ovatko mielestänne esim. Trislosher, Octobrush ja Rapid Blaster niin kovia, kuin väitetään, ja mille aseille haluaisitte muutoksia (nerffejä/buffeja)?
Serverin tick rate on naurettavan alhainen verrattuna muihin räiskintäpeleihin, kakkosessa jäädään jopa hieman ykköselle. Oletettavasti tämän vuoksi nettipelikin on lähialueisiin lukittu. Pelaaminen japanilaisia vastaan...Vaikuttaako kenestäkään muusta siltä, että oli kyseessä mikä tahansa sarjatuliase, vastustaja tappaa sillä sinut paljon nopeammin kuin sinä vastustajan?.
Pitäisin eniten Flounder Heightsista tai Kelp Domesta.
Jos kolme pitäisi valita, ottaisin muiden tapaan Piranha Pitin, sekä Bluefin Depot'n ja Kelp Domen.