Kannatti lukea iltarukoukset sillä sieltähän se Hydra Splatling on tänä viikonloppuna peliin tulossa.Uutuuksista eniten kiinnostavat kuitenkin aseet. Uudentyyppiset Dualiesit ja Brella ovat ainakin tulossa, ja sitten ilmeisesti joku ihan uudenlainen shooter. Eikä sovi unohtaa vanhaa Hydra Splatlingia, joka oli ekan Splatoonin loppuaikoina se oma vakiotykki.
Musiikkiasiasta olen vahvasti eri mieltä sillä omaan korvaan ei uudet biisit kuulosta muuta kun hieman liian kokeelliselta epäsoitannalta tai sitten alla olevan videon kaltaiselta matskulta...Päivityksen kenties paras juttu on mielestäni uudet musiikit, sillä ne luovat uutta eloa myös vanhoihin kenttiin
Viittaatko nyt Ink Theoryn kappaleisiin (eli niihin Jazzahtaviin) vai kaikkiin? Pidän itse Bottom Feedersin kappaleista, esimerkiksi trailerissakin esiintyneestä Seafoam Shantysta.Musiikkiasiasta olen vahvasti eri mieltä sillä omaan korvaan ei uudet biisit kuulosta muuta kun hieman liian kokeelliselta epäsoitannalta tai sitten alla olevan videon kaltaiselta matskulta...
Hieno kuva. /sLöysin Pearlista octoling consept art kuvan
Pearlin octoling desing näyttää mielestäni paljon paremmalta kuin hänen final inklingdesing
Hauskaa, että löysit tänne saakka :] Teikäläinen on ollut suhteellisen tuttu nimi rankedissa että liigassa, pelaillaan ihmeessä yhdessäkin joskus ja parhaassa tapauksessa vielä ihan neljän poppoossa. Salmon Run on myös sellainen juttu, jota tekisi mieli päästä pelaamaan neljän tutun kesken ennätyksien perässä kun randomien kanssa ei hommasta meinaa useimmiten tulla yhtään mitään.Lootaan (ja olisiko ollut Forreen?) olen ymmärtääkseni tullut liigassa törmänneeksi muutamaankin kertaan - tai ainakin johonkuhun kovasti samannimiseen.
Olisi ihan kiva pelata välillä suomalaisten kesken. Olen vähän huono foorumeilla pyörimään, Discordista minut tavoittaa aina nopeasti tunnuksella Teemu#0597
Hauskaa, että löysit tänne saakka :] Teikäläinen on ollut suhteellisen tuttu nimi rankedissa että liigassa, pelaillaan ihmeessä yhdessäkin joskus ja parhaassa tapauksessa vielä ihan neljän poppoossa. Salmon Run on myös sellainen juttu, jota tekisi mieli päästä pelaamaan neljän tutun kesken ennätyksien perässä kun randomien kanssa ei hommasta meinaa useimmiten tulla yhtään mitään.
Joo, pistin teikäläiselle kaveripyyntöäkin tuossa viimeisintä viestiä lähettäessäni. Jos ei näy niin pistä pyyntöä tännekin päin eli tunnarille Loota#1892.Pistetään tapahtumaan! Minä saan kyllä neljännen pelaajan mukaan aina jos ei suomalaista löydy. Olet varmasti Discordissa?
Tuo samaan aikaan väistökierähtäminen ja ampuminen kuulostaa aika brokenilta.No johan alkoi peli parantua parilla swim speed upilla. Naurettavan hyödyllinen kyky, käyttipä sitten melkein mitä tahansa asetta tai pelasipa mitä tahansa moodia.
Uusimman Splatfestin (rip kurkkuboys) Shifty Station oli kyllä huikea. Tykit toivat kivan lisämausteen ja ison koon ansiosta sai yleensä maalailla rauhassa tai vähintäänkin juosta vihuilta karkuun Inkbrushin kanssa. Täytyy vain toivoa, että jossain vaiheessa tulisi perusrotaatioon samanhenkinen kenttä.
Äskettäinhän paljastettiin muuten Pearl ja Marina-amiibojen lisäksi uusi kenttä ja ase. Kenttä on Goby Arena, jossa päästään sotkemaan koriskenttää ja sniputtelemaan korien päältä, ja ase taas on Dark Tetra Dualies, jonka erikoisuutena on mahdollisuus tehdä jopa neljä väistökierähdystä peräkkäin ja ampua kierimisen aikana.