Itse asiassa olen vain tyhmä ja kirjoittanut aamuyöstä mitä sattuu.Ilmeisesti viittaat tällä siihen että sekä mestari että ministeri ovat raketteja, muutenhan mestari voisi forcettaa liigapisteen nostaessaan 2L1G. Siltikään en ole varma njrss:n valitsemisesta.
Mutta joo, silti mahdollista että yksi liigakortti lentää hukkaan tehden seuraavasta kahden liigalaisen operaatiosta epätodennäköisemmin onnistuvan. Ei noita liigakortteja tuhlattavaksi asti ole, joten en edelleenkään kannata edes "varman" galaktikin poimimista tässä tapauksessa.
Manneen on kohtuullinen luotto täältäkin, mutta monista muista pelaajista on vaikeampi sanoa. Lootaan melko varmasti luottaisin tässä vaiheessa. Jos hän olisi Cyrus (tai galaktikki), hän tuskin olisi ehdottanut minua ja Kongia operaatiolle. Ongelma ehdotuksessa lienee se, että meitä on tässä galaktikin kokoinen kolmikko, jotka tuntuvat tukevan toisiaan.
Olen melko varma, että ville on galaktikki (en tosin tiedä onko Cyrus vai grunt), ja bËst on pariin otteeseen tukenut villeä, joten epäilisin heidän olevan samalla puolella. Kuten Kong sanoi, Cyrus ei mainostaisi itseään ministeriksi tavallisesti, mutta miten bËstin tunnen, niin en menisi takuuseen että tämä pelaisi tavallisten sääntöjen mukaan. Tämä voi hyvin olla laskelmoitu riski. Joskin bËst-ville -akselilta silti pitäisin villeä todennäköisempänä Cyruksena...
Että vaikea valinta kyllä edessä. Itse ottaisin Lootan messiin tässä vaiheessa. Artzei on ollut vähän arvaamaton tekijä ison osan peliä, mutta saattaisin myös kannattaa häntä.