Artzei
Nuija
Jaahas, näin siinä viime äänestyksessä kävi. Noh, sen siitä saa kun en ole seurannut pelin tilannetta pariin kolmeen päivään.
En ainakaan itse yrittänyt ehdottaa Mannea ministeriksi. Sen sijaan esitin vain tosiasian, että jos tämä ehdokaspari ei mene läpi, Manne on seuraavana vuorossa.Minulle jäi tuntuma villen ja vähän bËstinkin viestistä, että valintani yritettiin viedä poispäin Kongista (sekä Artzeista), ja ehkä varovaisesti kohti Mannea. Kuten tuosta aikaisemmasta viestistäni saattoi lukea, en oikein tässä vaiheessa luota kumpaankaan heistä.
Arvostan jos Manne huomioi haluni näyttää luotettavuuteni ministerinä (käytännössä siis vain poissulkea itseni Cyrus -kuvitelmista). Samalla olen erittäin valmis ottamaan luodin vastaan yhteisen hyvän nimissä jos Manne lähettäisi minulle kaksi punaisena kuultavaa korttia.
Ymmärrän ajatuksen mahdollisen Gruntin ministeriksi valinnassa (se on periaatteessa turvallista). Ongelmaksi saattaa tosin muodostua se, että pakasta lähtee 2 Liiga-korttia, operaatio failaa, ja seuraavalle parivaljakolle (joka olisi liigalaisista rakennettu) ei enää jää Liiganeuvoston kortteja pelattavaksi. Tällöin käytännössä molemmat tiimit pääsevät pisteen päähän voitosta, ja Cyrukseen törmääminen saattaa muuttua todennäköisemmäksi pelin pidentyessä. Pyrkisin valitsemaan tällekin operaatiolle liiganeuvostolaisen ministeriksi, jos vain mahdollista, enkä sekaantuisi edes "varmoihin" galaktikkeihin.