Foorumipeli: Sinnoh vaarassa!

Tervetuloa Fintendoon!

Fintendo on suomalaisten Nintendo-pelaajien keskustelupaikka.

ville111

Yksinkertaisen yksikäsitteinen yksilö
Toimitus
30.4.2017
646
Tässä vaiheessa peliä olen jo hieman huolissani, jos kaikki äänestävät tämän vuoron puolesta, sillä se tarkoittaa myös Galacticien (ja Cyruksen) äänestävän vuoron puolesta. Galacticilla ei ole enää kovin paljoa varaa antaa pisteitä liigalle, joten odotan jonkinlaista vastarintaa parilta käyttäjältä. Kiinnitänkin erityisesti huomiota siihen, kuka äänestää vuoroa vastaan. Jos kukaan ei äänestä vuoroa vastaan, alan jo hieman epäilemään Lootan identiteettiä. Toki myös liigalaiselta on mahdollisesti ihan järkevä veto äänestää vuoroa vastaan, mutta ainakin itse tulen tällöin vahtimaan kyseisen äänestäjän käytöstä suurennuslasilla.

Rush

Hovifyysikko
Super Fintendo
1.5.2017
560
Jyväskylä
Vähemmän puhetta ja enemmän onnistuneita operaatioita. Niillä tämä peli voitetaan.

Veizen

Muusikonrenttu, Game Master
Toimitus
30.4.2017
371
Turku
Äänestys on päättynyt.
Rush - Kyllä
ville111 - Kyllä
bËst - Kyllä
Artzei - Kyllä
njrss - Kyllä
Kong - Ei
Loota - Ei ääntä -> Kyllä
Manne - Kyllä

Mestari-ministeripari Loota - ville111 valittu, operaatiovaihe alkaa! Ketjuun ei postauksia!

Galactic-ryhmän suunnitelmat alkavat pikkuhiljaa paljastua, eivätkä ne ole tosiaankaan mitään pikkurötöksiä; kelmit aikovat mitä todennäköisimmin käyttää legendaarisia Pokémoneja omiin kieroiluihinsa! Legendaaristen Pokémonien herätessä on yleensä tapahtunut kauheuksia, joten liiganeuvoston on toimittava äkkiä. Neuvoston joukot päättävät keskittää voimansa Sinnohin kolmelle järvelle, joissa Azelf, Uxie ja Mesprit tarujen mukaan oleskelevat odottaessaan hetkeä, jolloin heitä tarvitaan. Järvitrion ollessa liiganeuvoston suojeluksessa Galacticin on todella vaikea toteuttaa suunnitelmiaan, mutta kumpi ehtii järville ensin?

Veizen

Muusikonrenttu, Game Master
Toimitus
30.4.2017
371
Turku
Acuity, Valor ja Verity, alueen kolme järveä, sijaitsevat alueen eri kolkissa, mikä pakottaa Liiganeuvoston jakamaan voimavaransa. Neuvoston iskuryhmät suuntaavat kohti järviä, mutta heitä odottaa ikävä yllätys! Valorin ja Acuityn keskellä sijaitsevat luolat ovat tyhjiä, ja miissä on selvästi taistelun jälkiä. Vartijat eivät ole antautuneet taistelutta,, mutta kelmien voimavarat ovat suuremmat kuin liiganeuvosto osasi aavistaakaan... Verity-järvellä Galactic-ryhmä on juuri tekemässä lähtöä mukanaan lasimaiseen kapseliin vangittu Mesprit! Kelmien joukosta erottuu nainen, jolla on silmiinpistävä pinkki tukkalaite ja huomattavaa auktoriteettiä muihin nähden. Nainen hymähtää omahyväisesti ja sanoo: "Te olette varmaankin se kuuluisa Liiganeuvosto? Saavuitte myöhässä, kuten tavallista: olemme vieneet voiton! Suunnitelmamme edistyy, ettekä te voi enää pysäyttää sitä. Luovuttakaa hyvän sään aikana!" Galacticin alus katoaa taivaalle, ja liiganeuvosto lähettää joukkoja takaa-ajoon, mutta turhaan. Kelmit ovat kadonneet järvitrio mukanaan. Ovatko Sinnohin päivät nyt lopullisesti luetut?

Operaatio epäonnistui!

Tilanne:

Liiganeuvosto: 3
Galactic-jengi: 3

Olemme vaaravyöhykkeellä. Jos Cyrus valitaan liigaministeriksi, Galactic-jengi voittaa pelin.

Loota, käytössäsi on Choice Scarf. Kuka on valintasi seuraavaksi mestariehdokkaaksi?

bËst

Jäsen
30.4.2017
322
Jännä ilmentymä tämä lopputulos. Arvatenkin 3xG kierrossa on puolustuspuheenne veikkaamma...

ville111

Toimitus
30.4.2017
646
Sain itse 2 Galactic-korttia, joten odotan mielenkiinnolla Lootan selitystä. Kaikki pelaajat Kongia lukuun ottamatta äänestivät vuoron puolesta (eli siis 1-2 Galacticia äänesti myöskin vuoron puolesta), joten voisin melkein veikata, että Loota on Galactic. Haluaisiko Kong muuten avata päätöstään äänestää vuoroa vastaan?

Olemme vaaravyöhykkeellä. Jos Cyrus valitaan liigaministeriksi, Galactic-jengi voittaa pelin.
Nyt alkoi pelottaa. Ainakaan minulla ei ole aavistustakaan siitä, kuka Cyrus voisi olla. Ketä tässä pitäisi uskaltaa äänestää?

Viimeksi muokattu:

Manne

MonHun-masokisti
Super Fintendo
30.4.2017
188
Tampere
Todella vaikea mielestäni sanoa pelkkien äänestystuloksienkaan perusteella mitään varmaksi, koska hajaääniä lukuun ottamatta kaikki parit (pl. bËst-Rush) ovat menneet melko selvällä marginaalilla läpi. Joka tapauksessa hyvä huomio, vaikkakin otan sen pienellä varauksella.

Choice Scarfin käyttökohde onkin aika kinkkinen tapaus.

bËst

Jäsen
30.4.2017
322
Tiedän, että pitchaukseni ei johda mihinkään, mutta kuka ikinä onkaan mestarina niin nostan käteni ryhtyä ministeriksi. Nostan tällä kommentilla ihan varmana enemmän epäileviä katseita kuin suosiota, mutta osaan omasta puolestani ainoastaan sanoa, että olen turvallinen valinta ministeriksi.

Mutta mitä tulee tuohon äskeiseen voteen, kun kaksi galaktikia äänesti oletettavasti puolesta, niin se tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä että Lootan ja Villen joukossa toinen on pahojen puolella. Ja olen oikeastaan alusta asti ollut sitä mieltä, että Loota pelaa ihan eri pussiin kuin moni muu tässä porukassa. Toisin sanoen, suhtautuisin Lootan scarfin käyttöön hyvin skeptisesti ja olisin jopa valmis kumoamaan äänestyksen siinä kohtaan

Loota

Kermakostaja
Ylläpitäjä
12.4.2017
284
Jännä ilmentymä tämä lopputulos. Arvatenkin 3xG kierrossa on puolustuspuheenne veikkaamma...
Ei tässä oikein ole muutakaan mahdollisuutta, sillä 3xG oli nimenomaan saamani käsi. Pahiksenkaan ei tilanteessani olisi järkeä väittää mitään muuta, joten ei tässä ole oikeasti mitään keinoa oikein puolustautuakaan kuin painottaa, että 3xG:n nosto ei ole mikään tilastoihme pakkatilanteen perusteella. En usko, että ensimmäisellä kierroksella ministerinä saamani 2xG nostaa myöskään osakkeitani, vaikka vakuuttelisinkin, että esittämäsi ajatus eri pussiin pelaamisesta lähinnä hämmentää.

En voi juuri kuin siis toivoa uskovanne minua, mutta onneksi menettämäni luottamus ei kuitenkaan estä meitä voittamasta, vaikka tekeekin sen haastavammaksi. Pahikset ovat valitettavasti myös toimineet minun silmissäni varsin huomaamattomasti, mistä on osin kiittäminen epäilyttävän läpipunaisia nostoja ja omaa osallistumisprosenttiani tyrineillä tehtävillä, joten en osaa kovin itsevarmasti syytellä ketään, vaikka nrjss:n 4. kierroksen ihmenostosta huolimatta saatu luottamus kummastuttaakin.

Anyways, epätoivoisesta puolustautumisesta pelin pelastamiseen. En yllättäen saanut mahdollisuutta ketjuttaa luottamusta saamillani korteilla kuten aiemmin suunnittelin, joten jatkosuunnitelmassani combottaa Choice Scarf tähän samaan syssyyn ei ole enää järkeä. Ehdotuksia otetaan vastaan.

Kong

Jäsen
30.4.2017
94
Helsinki
Haluaisiko Kong muuten avata päätöstään äänestää vuoroa vastaan?
Päädyin siihen että halusin mieluummin seuraavana vuorossa olleen Mannen mestariksi. Varsinaista epäluottamusta Lootaa kohtaan ei ainakaan ennen tätä rundia ollut, mutta Mannella on vahvempaa evidenssiä liigalaisuudestaan. Cyrus Manne voisi periaatteessa olla, mutta gruntina hän olisi roolissa luultavasti pilannut operaatiomme. Kuitenkin jos pakassa todella oli kolme galaksikorttia, niin I guess hyvä että tulivat mestarille jolla ei ennestään ollut erityistä liigalaisen mainetta.

Loota

Kermakostaja
Ylläpitäjä
12.4.2017
284
Jotain mietteitä:

njrss:llä on toistaiseksi ollut pelin eniten todennäköisyyksiä uhmaava nosto, jossa arvion mukaan 3L5G pakasta olisi nostettu 3G, mutta toisaalta seuraavan kierroksen väitetty 2L1G nosto vähän tukisi tätä väitettä. En myöskään usko Kongin tai Mannen huijanneen nostosta, koska olisi suhteellisen hullu yritys Galactikilta koittaa voittaa 2L1G noston kierros itselleen huijaamalla ellei kyseessä ole kahden Galactikin koordinaatiota. Samanlainen nosto nähtiin myös aiemmin Artzei + Kong -kombinaatiolla vielä aikaisemmin pelissä, mikä tekisi samaisesta yrityksestä vielä riskimmän, sillä panoksena olisi ollut varsin aikainen leimautuminen.

Minusta nrjss on kuitenkin suurin riski tällä hetkellä, mutta en välttämättä usko hänen huijanneen Villen identiteetistä vielä niin aikaisessa vaiheessa peliä ellei kyseessä ole toki tuplahuijaus, mikä on ihan mahdollinen.

Ainoastaan Rush + njrss on väitetysti nostaneet kombinaation 1L2G ja saaneet tehtävän vielä läpi, mikä olisi kaikkein vahvin merkki liigalaisuudesta kummaltakin, mutta ensimmäisenä kierroksena tämä harvemmin merkkaa valitettavasti mitään. Rush olisi kuitenkin voinut antaa väitetyssä tilanteessa 2G eteenpäin ja suhteellisen uskottavasti väittää saaneensa 3G alun alkaenkin, mikä on mielestäni huomionarvoinen meriitti, vaikka joksenkin halvalla lähteekin.

Nimeän mestariksi näillä sanoilla Rushin ja ministeriksi Kongin, todennäköisemmin luotettavampaa comboa en näin äkkiseltään keksi.

Manne

MonHun-masokisti
Super Fintendo
30.4.2017
188
Tampere
Tarkennan: Choice Scarfilla voi valita pelkän mestarin. Ilmeisesti valintasi kohdistuu siis Rushiin?

Rush

Hovifyysikko
Super Fintendo
1.5.2017
560
Jyväskylä
Juu, eipä voi sanoa että Lootan ja villen track record olisi kauhean mairitteleva. Se on kyllä myös mielenkiintoista, että tässä nettipelissä pahikset harvoin pelaavat aggressiivisesti, ja suoria syytöksiä operaation pilaamisesta ei juurikaan uskalleta heittää.

Koska galaktikit eivät ole pelanneet aggressiivisesti, olen lukenut noita äänestystuloksia vähän tarkemmin. On todennäköistä, että kaksi galactic grunttia ovat vuotaneet äänestyksiin informaatiota, jolle ei ole "perusteita", joten jotkut selkeästi tietävät enemmän.

Huomio 1) Njrss on mielestäni yksi todennäköisempiä galactic gruntteja. Hän äänesti Kongia ja Mannea vastaan, jotka kuitenkin lopulta nappasivat liigapisteen. Heitä vastaan ei myöskään ollut juuri mitään syytä äänestää kieltävästi, paitsi jos on galaktikki ja tunsi parivaljakon ottavan liikaa johtoasemaa. Lisäksi Njrss:n mestarioperaatiota (joka epäonnistui) äänestettiin lähes yksimielisen myönteisesti, mikä voisi implikoida, että galaktikit olivat ok hänen mestarivalintansa, ja/tai sitten ministerin valinnan, kanssa. En usko, että njrss on Cyrus, koska Cyruksena hän tuskin olisi tietänyt rooleista tarpeeksi äänestääkseen kuten äänesti.

Huomio 2) Lootan ja villen viimeisin operaatio keräsi myös lähes yksimielisen hyväksynnän huolimatta heidän aikaisemmasta pieleen menneestä operaatiosta. Ettei parivaljakosta toinen olisi ollut galaktikki/Cyrus? On myös hyvä muistaa, että njrss, jota kohtaan äsken esitin epäilyni, on tarkastanut villen Silph Scopella ja suojannut hänet sanallaan. Jos ville ja njrss ovat galaktikkeja, pidän kohtalaisen epätodennäköisenä, että Loota olisi myös galaktikki. Hän on saattanut oikeasti nostaa 3xG kortteja. Totta kai mahdollisuutta, että Loota olisi galactic, ei voi jättää täysin huomiotta.

Huomio 3) bËst äänesti alkupelissä myöntävästi Lootan puolesta melkein äänesti Lootan ja villen puolesta, vedoten leikkisästi Jöpön nutturaan. Pidän hyvin mahdollisena, että tämä heitto on ollut vihje galaktikilta Cyrukselle, että hän saisi ideaa liittolaisestaan. Vaikka heitto oli osoitettu Lootaan päin, se on voinut olla puoliksi hämäys ohjata huomiota Lootaan, mutta vahvistaen vaivihkaa mestarille villelle, että bËst olisi hänen puolellaan. Tai sitten se oli, kuten mies itse sanoi, koetus katsoa miten porukka reagoi. Kuitenkin vihjeiden ollessa vähissä tämä instanssi vaikuttaa kohtuullisen tärkeälle.

Edit: Unohdin että bËst tosiaan äänesti parivaljakkoa vastaan kuten tapanaan on. Kuitenkaan en virheen huomattuani ole muuttamassa lausuntoani merkittävästi. Mutta moka kävi faktojen suhteen, my bad.

Vaikka emme vielä tiedä, kenelle Loota on lopulta antamassa mestarivuoron Choice Scarfilla, hänen aikaisempi ehdotuksensa laittaa minut mestariksi on kannaltani katsoen luottamuslause. Ymmärrettävästi Loota on hankalassa asemassa tällä hetkellä (oli syy aiheellinen tai aiheeton ei neuvosto tiedä), mutta ottaisin mielelläni Choice Scarfin antaman mestarivuoron vastaan. Jos porukka vastustaa tätä, niin ymmärrän kyllä huolen ja voin jättää reissun välistä mielenrauhan vuoksi. Minun mielestä tässä haaskattaisiin esine, mutta jos se säilyttää neuvostolaisten luottamuksen, niin pakko se vain on jättää käyttämättä.

Jos Scarfilla mestarivuoro annetaan minulle, olisin todennäköisesti myös poimimassa ministeriksi Kongin kuten Loota itsekin oli jo ehdottanut. En oikein usko, että "potentiaalinen galaktikki" Loota yrittäisi heti vaaravyöhykkeelle jouduttua kikkailla Cyrusta pikavoittoon. Melko läpinäkyvää ja iso riski. Muita vaihtoehtoja ministeriksi voisivat olla Manne (joskin hänen mestarivuoronsa on tulossa Scarfin jälkeen, enkä välttämättä haluaisi antaa kenellekään kahta peräkkäistä vuoroa) tai Artzei. Periaatteessa houkuttaisi myös ottaa njrss uusintakeikalle. Kuten aikaisemmin perustelin, en usko että hän on Cyrus. Galactic hän hyvin saattaa olla, jolloin hän tietäisi että olen liigalainen, joten käytännössä hänen olisi pakko pelata liigalle piste tai tulla eliminoiduksi Reaper Clothilla jonka saisin käyttööni jos operaatio epäonnistuu (olettaen etten nosta 3xG).

Mutta katsotaan nyt kenet Loota lopulta nimeää ministeriksi.

Viimeksi muokattu:

bËst

Jäsen
30.4.2017
322
Sopivan kattava perustelu kyllä rushilta. Nrjss:n kohdalla uskallan itsekin hyvin samoilla perusteilla tehdä tuomion galactikin statuksesta ja oma hanchini on siitä satavarma. En myöskään siinä vaiheessa peliä mitenkään ollut valmis ostamaan että hän sai 3xG korttia kun lähetti itselleni 2 niitä eteenpäin.

Tuo Loota - Ville akselin kohdalla Rush oli itseni kanssa eri mieltä, mutta ilmeisen selkeää on, että toinen näistä veijareista vähintään on galaktikki. Lisäksi Loota ei oo näiden pelien kohdalla mikään untuvikko vaikka ekaa kertaa foorumin puolella onkin mukana.

Olen jopa aika varma, että Cyrus on vielä tiiviisti piilossa enkä usko näiden puheissa olleiden istuneen siihen rooliin vaan puhutaan perus -galaktikeista.

Olen valmis approovaamaan Kongin ministeriehdokkaana, kelle scarf ikinä meneekään mutta pelkään myös taustalla vellovaa potentiaalista vedätystä. Eniten voin luottaa vain itseeni.

Muut potentiaaliset olis Manne ja Rush siihen rooliin. Mestarilla ei niin väliä omasta mielestäni. Ehkä yrittää saada samanlainen kokoonpano, joka on jo pisteen tuonut?

Oma mutu-tuntumani Cyruksesta kohdistuu Artzeihin. Miksi? Koska reaktioiden, kommenttiraitojen ja muun toiminnan perusteella selkeästi tarkkailevimman oloinen, mikä on hyvin tyypillinen positio pelaajalle, joka ei tunne rikoskumppaneitaan ja joka haluaa pysyä piilossa

Loota

Kermakostaja
Ylläpitäjä
12.4.2017
284
Ai joo, olen idiootti ja menin sekaisin jo tuosta Choice Scarffin käytöstä analyysihöyryissäni >_>_> Rush kyllä nosti hyvän pointin esille, että sinällään se olisi kyllä esineen haaskausta kun kaveri tulee kohta itse vuoroon luonnollisesti, mutta en kyllä parempaakaan keksi tällä hetkellä, eli Rush olkoot mestarimme seuraavalla vuorolla.

ville111

Toimitus
30.4.2017
646
Rushilta ja bËstiltä ihan hyvää analyysiä. Tarkemman pohdinnan jälkeen alan itsekin kallistua sen puoleen, että njrss on Galactic tai jopa Cyrus. Hän kuitenkin väittää nostaneensa pakasta todennäköisyyksiä vastaan kolme Galactic-korttia. On hyvä huomioida, että hän vahvisti Silph Scopella minun identiteettini, mutta sekin saattoi olla vain hämäystä, jolla hän yritti saavuttaa luottamusta. Hänellä olisi ollut helppo mahdollisuus leimata minut Galacticiksi, mutta tällöin ainakin yksi pelaaja (minä) olisin tiennyt hänen todellisen luonteensa. Tämä on kuitenkin vain yksi mahdollisuus, ja njrss:llä saattaa todellisuudessa olla ihan puhtaatkin paperit.

Toinen henkilö, jota epäilen Galacticiksi, on luonnollisesti Loota edellisen vuoron perusteella. Minun ja njrss:n ohella hän on ainoa mestari, joka on johtanut epäonnistuneeseen operaatioon. Toki pakassa oli paljon Galactic-kortteja, mutta kolmen Galacticin nosto on silti epäilyttävää. Siinä tapauksessa, että Loota on Galactic, tämän Choice Scarfin käyttöä pitää valvoa. Okei, kelpuutan mielelläni Rushin mestariksi. Sen sijaan potentiaalinen Galactic saattoi vahingossa (?) lipsauttaa jatkosuunnitelmansa nimeämällä Kongin ministeriksi. En ainakaan itse uskaltaisi äänestää tämän vuoron puolesta, sillä on täysin mahdollista, että Kong onkin piilossa pysynyt Cyrus. Toinen mahdollisuus on, että taidokkaana pelaajana Loota "lipsautti" tuon, ja yrittää näin viedä Kongin maineen. Tällöin operaatio voi hyvinkin myös epäonnistua, jolloin (potentiaalinen Galactic) Loota ei menetäkään mitään. Joka tapauksessa en itse tule äänestämään ehdokasparin Rush/Kong puolesta, ihan vain varmuuden vuoksi. Mielestäni seuraavana vuorossa olevalla Mannella on kuitenkin ihan puhtaat paperit.

Yhdyn ainakin jollain asteella bËstin huomioon Artzein käyttäytymisestä. Pystyn hyvinkin näkemään kolmikon Loota, njrss ja Artzei tämän pelin pahiksina, mutta se on vielä epävarmaa. Ehdotan, että Rush ei valitse ministeriään yllä olevasta kolmikosta. Toinen mahdollisuus on, että njrss:n mestarivuorolla njrss ja bËst tekivät yhteistyötä njrss:n nostettua kaksi Galactic-korttia ja yhden liigakortin tai kaksi liigakorttia ja yhden Galactic-kortin. Ministerinä toiminut bËst oli täällä ketjussa ensimmäisenä paikalla vihjaamassa njrss:lle, että nyt pelataan kolmen Galacticin hämäys. Vaikea sanoa, tämäkin on jälleen vain yksi salaliittoteoria.

Loota

Kermakostaja
Ylläpitäjä
12.4.2017
284
Ikään kuin viime kierros ei olisi ollut jo tarpeeksi katastrofaalinen liiganeuvostolle niin nimittäessäni Choice Scarfilla myös ministerin epähuomiossa saa näköjään myös salaliittoteoriat liikkeelle, yyh. Hoidan näköjään Galactikkien hommat heidän puolestaan huonoilla nostoillani ja näillä pienillä sekoiluillani ilman, että heidän tarvitsee kuin nauraa vierestä, kun aivan väärät henkilöt leimautuvat tahtoamattaan pahiksiksi.

Enpä tajunnut lukea muuten tuotakaan yksityiskohtaa, että Choice Scarfin käytön jälkeen palataankin normaaliin vuorojärjestykseen, mitä oikeastaan toivoinkin Rushia valitessani, niin Mannekin saa vuoronsa.

Rush

Hovifyysikko
Super Fintendo
1.5.2017
560
Jyväskylä
Valitsen ministeriksi alkuperäisen suunnitelman mukaan Kongin.

Minulle jäi tuntuma villen ja vähän bËstinkin viestistä, että valintani yritettiin viedä poispäin Kongista (sekä Artzeista), ja ehkä varovaisesti kohti Mannea. Kuten tuosta aikaisemmasta viestistäni saattoi lukea, en oikein tässä vaiheessa luota kumpaankaan heistä.

Toki Kongin valinta ei tule ilman omia kuoppiaan. On edelleen mahdollista, että Loota """vahingossa""" tulkitsi säännöt väärin ja minua vedätetään pahemman kerran harhaan. Lisäksi tässä äänestyksessä Lootan yksinäinen ääni edelleen kaivelee minua:
Artzei - Kong valittu
Rush - Kyllä
ville111 - Kyllä
bËst - Ei
Artzei - Kyllä
njrss - Kyllä
Kong - Kyllä
Loota - Ei
Manne - Kyllä

Artzeista en ole itsekään täysin varma, joten en uskalla nimetä häntä ministeriksi tällä hetkellä. Manne on pelannut nätisti ja konsistentisti neuvoston pussiin tähän mennessä. Kuitenkin jos Manne olisi Cyrus, hän varmasti tietäisi, että neuvoston sekaan soluttautuminen on helpoin tapa tulla nimetyksi ministeriksi vaaravyöhykkeellä. Mielestäni Mannea on syytä varoa päästämästä ministeriksi parista syystä:
1) Ministerivalintaani tunnuttiin ohjailevan Mannen suuntaan.
2) Hän on saamassa mestarivuoron seuraavaksi ja pääsee tätä kautta vaikuttamaan. Ei tarvetta nimetä ministeriksi juuri nyt.
3) Hänen maine on "liian puhdas". Pelannut täysin liigan pussiin ja välttänyt tähän asti provoamasta oikein ketään. Cyrus pelaisi kutakuinkin näin.

Vaaravyöhykkeellä Cyruksen maineen säilyttäminen on korkein prioriteetti Galaktikeille, ja tämän takia parit epäluottamuslauseet kerännyt Kong vaikuttaa minulle lopulta kohtuuturvalliselle vaihtoehdolle. Etenkin kun ne epäilyt ovat tulleet potentiaalisilta galaktikeilta. Kävelläänkö tässä mahdolliseen ansaan, en tiedä, mutta riski on otettava ennemmin tai myöhemmin. Laitan luottoni omaan hunchiini sekä banaanien kuninkaaseen.