- 24.4.2017
- 44
- Staff
Keskustelua Zelda-sarjan uusimmasta tekeleestä.
Tietoja Expansion Passin ykköspaketista on juuri julkaistu:
Itse olen eniten kiinnostunut tuosta Korok Maskista, se saattaisi jopa kannustaa etsimään loputkin lehtiolennot. Tällä hetkellä olen niistä löytänyt noin puolet, mutta enempi sokkona etsiminen ei hirveästi kyllä nappaisi.
Tuo Tingle-asu on tavattoman seksikäs.
Tietoja Expansion Passin ykköspaketista on juuri julkaistu:
- Trial of the Sword
Tässä haasteessa Link kohtaa aalloittain vihollisryöppyjä. Haaste aloitetaan ilman mitään varusteita tai aseita. Kun läpäisee kaikki n. 45 huonetta, Master Swordin todellinen voima aukeaa, jolloin se on aina voimistetussa tilassaan.
- Hero's Path
Tämä karttaominaisuus näyttää Linkin kulkeman reitin viimeisimmän 200 pelitunnin ajalta.
- Hard Mode
Tässä tilassa viholliset saavat elinvoimaansa takaisin pikkuhiljaa. Kaikki viholliset ovat myös yhden tason korkeammalla, ja niiden maksimitaso voi olla korkeampi kuin normaalilla vaikeusasteella. Vihollisia voi lisäksi löytää ilmasta.
- Travel Medallion
Tämän esineen löydettyäsi voit rekisteröidä nykyisen sijaintisi kartalle teleporttipisteeksi. Pisteitä voi rekisteröidä yhden kerrallaan.
- Lisää asusteita
Voit löytää yhteensä 8 arkkua, jotka sisältävät erilaisia asusteita edellisistä Zelda-peleistä.
- Korok Mask
Tämä maski heilahtelee, kun Link on piilossa olevan Korokin lähellä.
Itse olen eniten kiinnostunut tuosta Korok Maskista, se saattaisi jopa kannustaa etsimään loputkin lehtiolennot. Tällä hetkellä olen niistä löytänyt noin puolet, mutta enempi sokkona etsiminen ei hirveästi kyllä nappaisi.
Tuo Tingle-asu on tavattoman seksikäs.