Wilbur wals
SW-8065-2970-1519
- 30.4.2017
- 946
Tällä hetkellä työn alla on liiankin monta peliä. Noh, pelaanpahan ainakin monipuolisesti.
- The Legend of Zelda: Breath of the Wild: Latasin 1. DLC-paketin eilen. Löysin jo kaikki varusteet ja olen läpäissyt Trial of Swordin Beginning Trialsit. Middle Trialsit ovat vielä kesken ja Master Mode on vielä aluillaan. Olenko ainoa, joka
pelästyi Great Plateaun Lynelia?- Puyo Puyo Tetris: Aivan mahtava peli kyseessä. Olen pelannut lähinnä Tetristä, mutta Adventure -moden ansiosta myös Puyo Puyo on tullut tutuksi. Eilen pelasin yksittäistä Marathonia yli 58 minuuttia (sain yli 2,8 miljoonaa pistettä). Oli kivaa!
- Xenoblade Chronicles: Latasin tämän jo E3-messujen aikaan, koska se oli alennuksessa (9,99€ on todella hyvä hinta pelistä). Peli on ollut säännöllisen epäsäännöllisessä pelauksessa. Tällä hetkellä seikkailen Satorl Marshin ihmeellisessä maailmassa. Olen kyllä pitänyt pelistä kovasti. Erityisesti pelin musiikit, maailma ja tarina ansaitsevat runsaasti ylistystä.
- Phoenix Wright: Ace Attorney - Spirit of Justice: Tämä peli on jäänyt viime aikoina hieman vähemmälle huomiolle. Olen nyt pelin kolmannessa casessa. Vaikuttaa ihan hyvältä peliltä, vaikka se ei ainakaan nykyisillä näytöillä nousekaan omaksi suosikikseni sarjassa.
- Edellä mainittujen lisäksi pelaan aina silloin tällöin (erityisesti moninpelinä) Mario Kart 8 Deluxea ja Minecraft: Switch Editionia.
Et ole ainoa minä kun kuulin sen äänähdyksen vilkaisin olkani yli ja pinkaisin pakoon. Ei huvittanut leikkiä sankaria