Wario Land 4
Vähän Jonssinsaaren tyylinen seikkailutasoloikka, jossa varsinaisen hyppytaiteilun sijaan käytetään hahmon kykyjä tasojen täydelliseen tonkimiseen aarteiden ja siten hiscoren toivossa. Graafisesta tyylistä ja musiikista huokuu asennetta, joita ei punapaidan peleistä aina löydä. Näennäisesti vähän kenttiä, mutta ai että niissä on nähty vaivaa.
Mega Man Zero 2
Näin tehdään jatko-osa. Ykkösen turhakkeeksi jäänyt yhtenäinen maailma on poissa, mutta tasonvalintaruudun olemassaolosta huolimatta peli pitää tehtävärakenteen ja klassisia megamanneja vähän suoraviivaisemman pelin kulun. Muilta osin kaikki on isompaa; enemmän kenttiä ja pomoja, enemmän ja laajennettuja turhia sivusysteemejä kuten ne kybertontut, enemmän haastetta.
Pokermans Rubiini/Safiiri/Smaragdi
Maailmanlaajuinen Pokemon-buumi lähti hiljenemään kolmosgeniin astuttaessa, ja moni sarjan fanikin vielä 15 vuotta jälkikäteen kiroaa sitä, ettei Game Boy-pelien otuksia voinut siirtää eteenpäin Advance-aikakauteen. Ruby/Sapphire ovat silti kaikin puolin onnistunut päivitys sarjaan vakuumissa tarkasteltuna. Hemmetti että se kaikkien monsujen kerääminen osasi olla vaikeaa kolmosgenin aikoina, ja hemmetti että siitä yrittämisestä on jäänyt hyviä muistoja.
Vähän Jonssinsaaren tyylinen seikkailutasoloikka, jossa varsinaisen hyppytaiteilun sijaan käytetään hahmon kykyjä tasojen täydelliseen tonkimiseen aarteiden ja siten hiscoren toivossa. Graafisesta tyylistä ja musiikista huokuu asennetta, joita ei punapaidan peleistä aina löydä. Näennäisesti vähän kenttiä, mutta ai että niissä on nähty vaivaa.
Mega Man Zero 2
Näin tehdään jatko-osa. Ykkösen turhakkeeksi jäänyt yhtenäinen maailma on poissa, mutta tasonvalintaruudun olemassaolosta huolimatta peli pitää tehtävärakenteen ja klassisia megamanneja vähän suoraviivaisemman pelin kulun. Muilta osin kaikki on isompaa; enemmän kenttiä ja pomoja, enemmän ja laajennettuja turhia sivusysteemejä kuten ne kybertontut, enemmän haastetta.
Pokermans Rubiini/Safiiri/Smaragdi
Maailmanlaajuinen Pokemon-buumi lähti hiljenemään kolmosgeniin astuttaessa, ja moni sarjan fanikin vielä 15 vuotta jälkikäteen kiroaa sitä, ettei Game Boy-pelien otuksia voinut siirtää eteenpäin Advance-aikakauteen. Ruby/Sapphire ovat silti kaikin puolin onnistunut päivitys sarjaan vakuumissa tarkasteltuna. Hemmetti että se kaikkien monsujen kerääminen osasi olla vaikeaa kolmosgenin aikoina, ja hemmetti että siitä yrittämisestä on jäänyt hyviä muistoja.