Vähän olen nyt jäänyt jälkeen päivityksissä, katsotaanpas.
Suosikkikenttäsi
...Jostain kumman syystä päällimmäinen ajatus, joka puskee päälle, on niinkin hämärä kuin Rayman 3:n The Longest Shortcut. Jokin niissä visuaaleissa kiehtoo sen verran, että tulee näinkin yllättäen heti mieleen vuosia myöhemmin. Kentässä on eräs hetki, jossa oven avauduttua takaa ilmaantuu jonkinnäköinen kivinen aukio, jonka takana pyörii tuulimyllyjä taivas taustanaan. Jotain kummallista nostalgiaa se herätti jo silloin aikanaan yli 10v sitten. Rayman 3:ssa nyt muutenkin on aika nättejä lokaatioita, Land of the Livid Dead on myös muistissa.
Suosikkialueesi
Eikö tämä nyt mene vähän päällekäin edellisen kanssa? Olkoonkin, että kentällä, alueella ja maailmalla on kyllä selkeitä semanttisia eroja, ja että asiaa voi lähestyä sekä visuaalisuuden tai muuten vaan paikan vetävyyden että pelattavuuden lähtökohdista, on silti vähän hankalaa keksiä hyviä, toisistaan eroavia esimerkkejä kaikista kolmesta.
Suosikkimaailmasi
Paha paha. Olisiko se veikeä vaihtoehtoismaapallo Ace Combat-sarjasta? Vai paikka, missä jopa suostuisin asumaan, eli Pokemon-maailma? Vai Metroid Primen kaunis Tallon IV? Vai mennäänkö pienempään mittakaavaan ja kehutaan sitä, miten Sonic 3 & Knuckles sitoi yhteen irralliset kentät niiden välissä nähtävillä lyhyillä (ja jopa hiukan interaktiivisilla) välivideoilla ja sijoitti ne Angel Islandille?
Ehkä nyt kuitenkin ääni sille kaikkein siirappisimmalle romanttiselle eskapismille eli Pokemonille. Sanotaan nyt tarkennukseksi vaikka, että Sinnoh-alue. Vaikka sen asuttamat otukset eivät ole suosikkejani, on se itsessään mestana ehkä sarjan kiinnostavin.
Inhokkikenttäsi
Ööh, ohi. Mietin joskus toiste.
Suosikkiprotagonistisi
Neku Sakuraba The World Ends With You-pelistä. Pelanneet tietää. Alussa töykeä ja piittaamaton nuorukainen muuttuu huomattavasti sympaattisemmaksi pelin edetessä. Syyt muutokselle liittyvät kaikin puolin vahvasti tarinaan itsessään, ja myös lähtökohdat Nekun hahmolle selvitetään pelin aikana, jos olet niistä kiinnostunut.
Suosikkikenttäsi
...Jostain kumman syystä päällimmäinen ajatus, joka puskee päälle, on niinkin hämärä kuin Rayman 3:n The Longest Shortcut. Jokin niissä visuaaleissa kiehtoo sen verran, että tulee näinkin yllättäen heti mieleen vuosia myöhemmin. Kentässä on eräs hetki, jossa oven avauduttua takaa ilmaantuu jonkinnäköinen kivinen aukio, jonka takana pyörii tuulimyllyjä taivas taustanaan. Jotain kummallista nostalgiaa se herätti jo silloin aikanaan yli 10v sitten. Rayman 3:ssa nyt muutenkin on aika nättejä lokaatioita, Land of the Livid Dead on myös muistissa.
Suosikkialueesi
Eikö tämä nyt mene vähän päällekäin edellisen kanssa? Olkoonkin, että kentällä, alueella ja maailmalla on kyllä selkeitä semanttisia eroja, ja että asiaa voi lähestyä sekä visuaalisuuden tai muuten vaan paikan vetävyyden että pelattavuuden lähtökohdista, on silti vähän hankalaa keksiä hyviä, toisistaan eroavia esimerkkejä kaikista kolmesta.
Suosikkimaailmasi
Paha paha. Olisiko se veikeä vaihtoehtoismaapallo Ace Combat-sarjasta? Vai paikka, missä jopa suostuisin asumaan, eli Pokemon-maailma? Vai Metroid Primen kaunis Tallon IV? Vai mennäänkö pienempään mittakaavaan ja kehutaan sitä, miten Sonic 3 & Knuckles sitoi yhteen irralliset kentät niiden välissä nähtävillä lyhyillä (ja jopa hiukan interaktiivisilla) välivideoilla ja sijoitti ne Angel Islandille?
Ehkä nyt kuitenkin ääni sille kaikkein siirappisimmalle romanttiselle eskapismille eli Pokemonille. Sanotaan nyt tarkennukseksi vaikka, että Sinnoh-alue. Vaikka sen asuttamat otukset eivät ole suosikkejani, on se itsessään mestana ehkä sarjan kiinnostavin.
Inhokkikenttäsi
Ööh, ohi. Mietin joskus toiste.
Suosikkiprotagonistisi
Neku Sakuraba The World Ends With You-pelistä. Pelanneet tietää. Alussa töykeä ja piittaamaton nuorukainen muuttuu huomattavasti sympaattisemmaksi pelin edetessä. Syyt muutokselle liittyvät kaikin puolin vahvasti tarinaan itsessään, ja myös lähtökohdat Nekun hahmolle selvitetään pelin aikana, jos olet niistä kiinnostunut.
Must... fight... emo... urges....