Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Day 3-your least favourite game
Paper Mario sticker starLuulin sticker staria niin paljon paremmaksi, mutta sitten kun sain sen ja pelasin sen läpi olin pettynyt. Ensinnäkin Sticker starissa on hyvin lyhyt ja yksinkertainen tarina, vaikka peli on roolipeli. Toiseksi pelissä ei ole level systeemiä, joten vihollisia kannattaa vältellä koska et saa taisteluista mitään muita kuin turhia tarroja ja kolikoita. Vaikka kolikoilla voi ostaa tarroja et tarvitse niitä, sillä tarroja löytyy ympäri kenttiä paljon. Kolmanneksi pelissä ei ole kunnon avoimen maailman tuntua, sillä kaikki maailmat ovat lyhyitä tasoja. Ja missä on ne vanhat tutut partnerit, joilla oli kunnon persoonallisuus yms.
Day 4- your favourite multiplayer game
Super smash bros wii u. Smash bros u on lempimoninpelini, koska sitä on yksinkertaisesti niin kiva pelata yhdessä toisten kanssa. Peli tarjoaa niin paljon peli modeja ja niitä kaikkia voi pelata moninpelinä, joka on myös iso plussa. Lempi modeni on 8 player smash, koska kahdeksan pelaajan kaaos on vain niin loistavaa ja hauskaa (varsinkin jos laittaa itemit päälle). Peli myös muistuttaa, että lokaali moninpeli on vieläkin hyvin tärkeä asia peliteollisuudessa, vaikka hyvin moni nykyajan peleistä tukee vain netti moninpeliä.
day 5- your favourite co-operative game
Hyrule warriors. Kaverini on auttanut minua paljon monessa adventure mapissa ja olen myös saanut parempia aseita ja helpommin A rankkeja kentistä.
Missään muussa pelissä, jota olen pelannut co-op ei ole auttanut niin paljon kuin Hyrule warriorsissa.