- 24.4.2017
- 44
- Staff
![]()
Minulla tässä on vieläkin häikkää..
Nyt pitäisi tuonkin virheen olla eliminoitu.
![]()
Minulla tässä on vieläkin häikkää..
Olen monta päivää kirjoittanut yhtä ja samaa viestiluonnosta, ja tallentanut sen aina foorumisoftan viestieditorin luonnospainikkeella. Nyt viestini on kadonnut kuin tuhka tuuleen. Toivottavasti saan rahani takaisin.
Tämä. Sellainen politiikka on käytössä, että niitä alueita tehdään tarvittaessa lisää. Wii U -alue lähtee luultavasti seuraavana osaksi retroa.Tarvitaanko niitä kategorioita, jos ei ole keskustelua?
Muuten, Opera coastilla sivun kuvakkeena näkyy tuo alustan Xenforo -kuvake Fintendon sijasta. Olisikohan tuolle mahdollista tehdä jotain? Ei se maailmaa kaada, mutta onhan se hienompaa kun siinä lukisi Fintendo.
Eikös Murobbs ole myöskin Xenforolla? Murolla testasin ja siinä näkyi sivun kuvake, joten sen puolesta kyse lienee sivustoasetuksesta tms.
Tuo oletukuvake vaihdettiin noin puolitoista viikkoa sitten, joten veikkaisin, että vanha kuvake on jäänyt selaimesi välimuistiin. Itselläni näkyy Fintendon kuvake sekä iOS:llä että Androidilla, kummallakin kolmella eri selaimella kokeiltuna. Tuota Coastia en voinut testata, kun ei sitä iPad Minille saa, mutta kannattanee kokeilla sen sivustokuvakkeen poistamista tai selaimen välimuistin pyyhkimistä.
Minissä on viissiin Ios6?
Elikkä kuvassa Xenforo on foorumin kuvake ja Fintendon F taas vie sivuston etusivulle. Poistettu laitettu uudestaan, toki voi olla kyse myös kuvakkeen jäämisestä välimuistiin, Coastissa kun ei voi poistaa sivustokohtaisesti tietoja, vaan se poistaa kaikki (minkä takia olisi taas aika kirjautumisruljanssi edessä).
![]()
Minun mielestäni ihan hyvä idea. Se voisi olla vaikka tämän alueen alialueena jos ei uusia pääalueita kaivata.Onko tänne mahdollisesti tulossa jonkin sortin kauppa-alue, jossa käyttäjät voivat myydä, ostaa ja vaihdella esimerkiksi pelejä? Tuli vain mieleen, kun tämä on yleensä melko tavanomainen järjestely monilla Internetin keskustelufoorumeilla.
Ebun kadotin sen taas. Olisi ehkä pitänyt tallentaa roska tietokoneelle :PFuufuu sitten vain. Hyvä tietää tämä jatkon kannalta, mutta luulenpa jonkun viestin vielä katoavan kahden viikon aikarajallakin.
Olen pitänyt "Odotetuimmat Nintendo-pelit" -aihetta varten listaa tulevista Nintendo-peleistä. Yritän päivittää listaa säännöllisesti, mutta en ole esimerkiksi vielä päivittänyt viimeisimmän Directin sisältöjä listaan. Fintendon virallista listaa odotellessa lista varmasti ajaa asiansa, vaikka se ei välttämättä olekaan aivan täydellinen (Indie-pelejä julkistetaan kuin sieniä sateella).Olisiko mahdollista saada ylläpidon toimesta pelien julkaisu ajankohdista päivittyvä lista? Tälläkin hetkellä noita Switch pelejä tulossa sen verran reilusti että yhden otsikon takana oleva lista olisi enemmän kuin kätevä!