Peliostokset ja -tarjoukset

Tervetuloa Fintendoon!

Fintendo on suomalaisten Nintendo-pelaajien keskustelupaikka.

Mauno

Jäsen
30.4.2017
192
Tähän ketjuun voi päivitellä uusimmat löytönsä ja heräteostoksensa videopelien saralta.

Bongasin tänään Prismasta Fast Racing Neon 15 € ja sorruin. Paras F-Zero kymmeneen vuoteen, ehkä ihan hyvä ostos.
 

ville111

Yksinkertaisen yksikäsitteinen yksilö
Toimitus
30.4.2017
646
Bongasin tänään Prismasta Fast Racing Neon 15 € ja sorruin. Paras F-Zero kymmeneen vuoteen, ehkä ihan hyvä ostos.
Ilmoita, jos tarvitset peliseuraa pelin nettipeliin. Olen itse siirtynyt kokonaan FAST RMX:n pariin, mutta kyllä FAST Racing NEOakin mielellään pelaa. Harmillisesti pelin nettipeli on täysin kuollut. Onneksi RMX:n nettipeli on huomattavastii aktiivisempi, vaikkakaan ei toimivuudeltaan aivan täydellinen.

Viimeisin hankintani on Mario Kart 8 Deluxe. Sitä tulee varmasti pelattua paljon, mutta sen ohella ajattelin nauttia FAST RMX:stä, Breath of the Wildista ja kenties Shovel Knight: Treasure Trovestakin.
 
Viimeksi muokattu:

Majur1

Jäsen
1.5.2017
33
Tampere
Mario Kart 8 tuli hommattua digitaalisena heti julkaisupäivänä ja tällä viikolla olisi tarkoitus vihdoin hakea pro-ohjain verkkiksestä pois kuleksimasta. :)

Tässä ennen Splatoonia ei varmaan hirveästi tule hommattua muita pelejä hetkeen. Ehkä Switchille joku indiepeli pikkurahalla ja/tai Steam/Origin/vastaavista aleista jotain. Mafia 3:sta olen miettinyt pitkään ja Mass Effect Andromedakin tarvitsisi ehkä korkata jossain vaiheessa. :)
 

Dagoberto

Jäsen
1.5.2017
35
Tuli hankittua Mario Kart 8 ja Puyo Puyo Tetris Switchille, jotka viimeinkin saapuivat postissa. Vapun jälkeisen miesflunssan siivittämänä olen kovinkin nauttinut molemmista. Onko Foorumilla Puyo Puyo-mestareita? Sellainen peli jonka pariin varmasti palaan lukuisia kertoja seuraavan 10 vuoden aikana. Lisäksi ostin Eshopista Neogeon Blazing Starin ihan vain koska halusin klassisen shmupin.
 

Jupe

Jäsen
30.4.2017
10
Huomenna pitäisi tulla postiin Joy-Con rattisetti jonka ostin Jimmsiltä (ilmaset toimituskulut, jes!), mutta ratit eivät toki mene minun käyttöön vaan siskon lasten käyttöön. Ostin myös itselleni uuden pelinäppäimistön, koska vanha ei ollut tarpeeksi mekaaninen.

E: Ja @ville111 PC on nimenomaan pelaamista (ja työntekoa) varten.
 
Viimeksi muokattu:

Tertzzi

SW-2800-6452-5622
1.5.2017
224
Helsinki
Nyt on loput Smash Amiibot tilattuna :). Menivät 2-sarjan Cloud, Bayonetta ja Corrin 4minuutissa Verkkokaupasta loppuunmyydyksi.
 

Xylitol

sylidoll
30.4.2017
195
Vaasa
Pari päivää sitten tarttui Vaasan Pelimiehestä mukaan Pokken Tournament Pro Pad-ohjain. Ei missään tarjouksessa tai mitään, eikä edes ohjaimen ensisijaiseen tarkoitukseen ollut mitään huutavaa tarvetta; vaikka Pokken ajoittain käykin Wii U:n sisuksissa niin olen ihan tyytyväisenä hakannut tähän mennessä perus gamepadilla. Suurempi kiinnostus olikin kokeilla ohjaimen tuntumaa ylipäätään, ja ai kuinka helposti usb-liitäntä solahtikaan läppärin kylkeen ja kone tajusi, mikä jutun juju oli. Vaikka sinänsä tyyris (40€) tyylilajinsa edustaja onkin, niin tässä on oikein hieno SNESin nappiasettelua kanavoiva usb-ohjain PC:lle, dpad tuntuu erityisen laadulta. Kaksiulotteisten pelien pitäisi tällä kyllä luonnistua.
 

retropälli

Jäsen
8.5.2017
134
Fire emblem shadows of valentia erikoisversio ennakkotilattu vaikka hinta hieman suolainen. Zombies löytyi snes:lle uudelleen ja on se edelleen paras co-op peli. Veli myi kyseisen pelin joskus rahapuutteessa mutta nyt löysi tämä klassikko tiensä takaisin. Vaikkakin omistan jo virtual console version niin on se fyysinen aina mukavempi omistaa!
 

Myy100

Jäsen
1.5.2017
376
Tuli tilattua Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia Special Edition, 99.95€.
Olen aika uusi tähän pelisarjaan. Kokeilumielessä on tullut ladattua Awakening eshopista ja hyvältä peliltä se vaikutti.

E: Tänään tuli paketti ja huhhuh... Paketti oli isompi kuin kuvittelin. Anyways, peliä tullut pelattua pari tuntia ja ei valittamista.
 
Viimeksi muokattu:

Kuruwin

Epätoivon lähetti
Toimitus
3.5.2017
393
Tuli tilattua Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia Special Edition, 99.95€.
Olen aika uusi tähän pelisarjaan. Kokeilumielessä on tullut ladattua Awakening eshopista ja hyvältä peliltä se vaikutti.

Päädyin markkinoinnin uhriksi ja itsekkin tilasin tämän vaikka ajattelin aikaisemmin että ei siitä noin paljoa kannata maksaa. Ehkä vähän kaduttaa mutta tehty mikä tehty. Voihan se olla tietenkin että paljastuukin parhaimmaksi Emblem peliksi ja sitten saa olla onnellinen kun spessu löytyy hyllystä.
 

Tertzzi

SW-2800-6452-5622
1.5.2017
224
Helsinki
Tilasin juuri The Binding of Isaac: Afterbirth+ us-version pelin, eurooppa versio kun tulee vasta kesäkuun lopussa.
 

Loota

Kermakostaja
Ylläpitäjä
12.4.2017
284
Tuli ladattua Thumper Switchille pari tuntia sitten ja kerkesinkin pelailla joku vähän päälle tunnin. En ollut yhtään varautunut tällaista elämystä varten, ihan huikeaa menoa toistaiseksi *_* En muista olenko koskaan puristanut ohjainta näin intensiivisesti kesken session kun peli vain kaappaa totaalisen huomioni kaikkia aisteja myöten.
 

ville111

Yksinkertaisen yksikäsitteinen yksilö
Toimitus
30.4.2017
646
Latasin Phoenix Wright: Ace Attorney - Spirit of Justicen 3DS:lle. Olen pelannut ensimmäisen tapauksen läpi ja lisäksi jonkin verran toista tapausta. On mielestäni ihan mukavaa, että peli tarjoaa paljon uusia ideoita Khura'inin erikoisien oikeudenkäyntien ansiosta. Toisaalta peli tarjoaa myös "tavallisia" oikeudenkäyntejä, joten peli ei ota liian suurta harppausta kohti tuntematonta.

Peli tuntuu Ace Attorney -peliltä, mikä on ihan vain hyvä asia. Ensimmäinen case oli melko suoraviivainen, mutta niinhän ne yleensä ovat.

Lisäksi latasin vajaat kaksi viikkoa sitten Minecraft: Switch Editionin. Olin aikaisemmin pelannut vain pelin mobiiliversiota. Onnekseni konsoliversio on huomattavasti miellyttävämpi kokemus erityisesti paremman ohjauksen ansiosta. Lisäksi Super Mario -mapin tutkiminen on mukavaa; siihen on tungettu yllättävän paljon viittauksia.
 

Loota

Kermakostaja
Ylläpitäjä
12.4.2017
284
Tulipa taas sorruttua useampaan ostokseen viime viikonloppuna kun hyllyillä notkuivat.

MGVuesK.jpg

Majora's Mask on CiB (60€) ja muutoin aikalailla täydellisessä kunnossa, mutta etukannessa on hintalapun jäänteet, jotka vaikuttavat integroituneen pahviin jo niin pahasti, että en usko sen enää lähtevän pois millään. Code Veronica X oli ainoa hyvä Resident Evil, jota ei hyllystä vielä löytynyt, niin oli ilo löytää se ja oli vieläpä muoveissa. Muut tarttuivatkin mukaan sitten lähinnä halvan hinnan vuoksi.
 

ville111

Yksinkertaisen yksikäsitteinen yksilö
Toimitus
30.4.2017
646
Ostin tänään Puyo Puyo Tetriksen Switchille. Muutaman tunnin perusteella peli vaikuttaa erinomaiselta. Olen pelannut lähinnä Tetristä ja Adventure-modea, mutta olen kokeillut muitakin pelitiloja. Peli on yllättävän monipuolinen siihen nähden, että se on pohjimmiltaan Tetris ja Puyo Puyo samassa paketissa.

Kokeilin nettipeliäkin nopeasti ja se toimii ihan hyvin. Huomasin yllätyksekseni, että Joy-Conin suuntanäppäimet toimivat pelin kanssa vähintään yhtä hyvin kuin Pro Controllerin D-pad. Siitäkin huolimatta tulen todennäköisesti pelaamaan lähinnä ergonomisemmalla Pro Controllerilla. Uskon, että tulen viettämään pelin parissa paljon aikaa. Ensivaikutelma on ainakin todella hyvä.
 

Tertzzi

SW-2800-6452-5622
1.5.2017
224
Helsinki
Varasin Sonic Forcesin Switchille, ja hinta oli yllättävän alhainen alle 40e (Base:sta). Enemmän haluan pelata kyllä Sonic Maniaa kuin tätä. Harmi kun Maniasta ei tule fyysistä versiota..

Viimeiset peli ostokseni ovat, (Kamiko Switch), (Nioh PS4), (Cave Story+ Switch), (Has Been Heroes Switch) ja (Splatoon2 Switch)