Peliostokset ja -tarjoukset

Tervetuloa Fintendoon!

Fintendo on suomalaisten Nintendo-pelaajien keskustelupaikka.

Hynät/Rahat & Ruplat

Adamantiumluuranko
7.5.2017
140
The Last Guardian ja Yakuza : Kiwami.

Ehkä näiden jälkeen Persona 5 ja Nier: Automata löytyvät jostain siedettävään hintaan.
 

Tingle

Paavo
1.5.2017
465
Turku
Eipä eshopin Halloweenalet juuri mieltä lämmittäneet. Switchillä Snake Pass lähti puoleen hintaan tänne.

3DS:llä Devil Survivor Overclocked 10.5e olisi täysi pakko-ostos. Pokémonien keräilyä, Fire Emblemin taktista taistelua sekä Personan aikamanagerointia kaikki samassa paketissa. Aivan tautisen hauska peli.
 

Jack

Viikin kreivi
3.5.2017
140
Koivukylän Cittarissa maksoi vähän aikaa sitten Zelda: Twilight Princess HD + Wolf Link Amiibo paketti jotain 39€. Paketteja jäi sinne vielä muutama. Missään ei mainittu alennuksesta. Huomasin asian vasta kassalla.
 

Kraidi

Jäsen
30.4.2017
528
Koivukylän Cittarissa maksoi vähän aikaa sitten Zelda: Twilight Princess HD + Wolf Link Amiibo paketti jotain 39€. Paketteja jäi sinne vielä muutama. Missään ei mainittu alennuksesta. Huomasin asian vasta kassalla.

Jos tuon tai nuo ostaa säilöön itselleen eikä koskaan avaa sinettiä, voi jonakin päivänä lyödä rahoiksi. Varsinkin, kun kyse on halutusta Nintendo-pelistä, jonka mukana tulee amiibo.
 

Myy100

Jäsen
1.5.2017
376
Tämmöinen tipahti äsken postiluukusta. Juuri tämän takia ennakkotilaan että pääsee aikaisemmin pelaamaan.

E: Tilasin Coolshopista, lähettivät sen pari päivää sitten.

UYcPAzm.png
 
Viimeksi muokattu:

Andyliini

Tyhmä
Toimitus
30.4.2017
358
Tampere
Voi kun minullakin kävisi yhtä hyvä tuuri. VPD lähetti minulle Odysseyn vasta tänään. (Eikä Verkkokauppa ole vieläkään saanut toimitettua minulle Fire Emblem Warriorsia, mrgrgrgrrr.)
 

Tertzzi

SW-2800-6452-5622
1.5.2017
224
Helsinki
Minun lähetettiin tänään. Sama minullakin Fire Emblem Warriors Spessua odottelen verkkiksestä. Outo putiikki kun eivät ole saaneet yhtään muotoa pelistä vieläkään..
 

Wilbur wals

SW-8065-2970-1519
30.4.2017
946
Toiset on onnekkaita.Täytyykin seuraavaksi koittaa tuota Coolshoppia jos se saisi ennakkovarauksien pelejä toimitettua ajoissa!Itse ennakkovarasin Gamehousesta eikä ainakaan tänään tullut peliä.Tarvitsee toivoa että huomenna kolisee luukusta muutakin kuin laskuja.No onneksi sain tuon FEW:sin niin kuluu sen kanssa peliaika mukavasti Mariota odotellessa.
 
J

Jonelink

Vieras
Itselläkin lähti aamulla VPD:ltä Mario Odyssey. Saa nähdä tuleeko huomenna.
 

Turjake

Hail to the King, baby!
12.5.2017
46
Odyssey muuten ilmestyi eilen. Kävinkin tänä aamuna ensi töikseni läheisessä videopelejä myyvässä liikekeskuksessa poistamassa vuoden odotetuimman pelin haltuuni. Oli kyllä lähellä, ettenkö olisi saanut peliä, sillä myyjä tiesi kertoa, että olin ostamassa viimeistä kappaletta mikä heillä oli myynnissä. Kävi siis melkoinen tuuri, voisi sanoa. Kyseessä lienee siis vallan suosittu tekele! Olen odottanut tätä peliä kuin kuuta nousevaa, siitä lähtien kun se julkistettiin. Olen tahallani vältellyt siihen liittyviä promomatskuja, sillä en halua spoilata itseäni. Pelisarjan edelliset pelit ovat kautta aikain suosikkejani, ja niiden parissa on vietetty lukuisia tunteja. Nostalgia on kova tätä pelisarjaa kohtaan. En malta odottaa, että pääsen iskemään kynteni pitkästä aikaa tällaiseen kriitikoiden ylistämään ja pelaajien universaalisti rakastamaan kokonaisuuteen. Devaajan edellisten tuotosten perusteella odotettavissa on rautaista gameplayta, huikeaa kenttäsuunnittelua ja mieleenpainuvia hetkiä yksi toisensa jälkeen.


Niin siis ostin Wolfenstein 2:n.
 

Andyliini

Tyhmä
Toimitus
30.4.2017
358
Tampere
Oho, Verkkokauppa sai vihdoinkin varastoonsa Fire Emblem Warriorsin, täytyypä käydä hakemassa moinen, tosin sen pelaaminen jäänee hamaan tulevaisuuteen, koska Odyssey, joka sekin tuli perille perjantaina. Sekin on vielä pelaamatta, koska päätin lähteä retkelle, ja palaan kotiin vasta sunnuntaina iltapäivällä.
 

Wilbur wals

SW-8065-2970-1519
30.4.2017
946
Jokohan huomenna pääsee tuota Mariota pelaamaan. Poltteet on ihan huikeat eikä tuo FEW niitä kyllä paljoa sammuta. Piti tosiaan tukea paikallista sittaria ja ostaa peli sieltä mutta kun pyytämääni FEW:sia ei hyllyyn ilmestynyt niin päätin tilata eli ennakko varata Odysseyn Gamehousesta. Tänään kaupassa käydessäni huomasin tehneeni oikean ratkaisun sillä eipä näkynyt Mariotakaan hyllyssä. Mielellään tukisin oman kylän kauppaa mutta jos pyytämieni pelien hankkiminen hyllyyn on näin vaikeaa niin täytyy laittaa rahat sitten verkkokauppoihin.
 
Viimeksi muokattu:

Wilbur wals

SW-8065-2970-1519
30.4.2017
946
Voi kiesus tätä nykyistä postin toimintaa,ei voi muuta sanoa.Ennen sai pelit päivää ennen julkaisua nyt ei sitten edes seuraavana arkipäivänä.No jospa sitten ensi vuoden puolella saisin oman kappaleeni SMO:stä jo posti vähennettyine henkilökuntineen onnistuu sen toimittamaan.
 

Norsukampa

"His coconut gun, can fire in spurts"
Toimitus
8.5.2017
609
Turku
Voi kiesus tätä nykyistä postin toimintaa,ei voi muuta sanoa.Ennen sai pelit päivää ennen julkaisua nyt ei sitten edes seuraavana arkipäivänä.No jospa sitten ensi vuoden puolella saisin oman kappaleeni SMO:stä jo posti vähennettyine henkilökuntineen onnistuu sen toimittamaan.

Ja tämän vuoksi rakkaat katsojat, on aina helpompaa hermoille ostaa se latausversio (joka ilmestyy niinkin aikaisin kuin julkaisupäivän aamuyönä heti kun kello on minuutinkin julkaisupäivän puolella) tai kävellä ihan omin toimin kauppaan julkkarina ostamaan se kauan himoittu ja haluttu peli, mielellään mahd. aikaisin aamulla jos haluaa varmistua pelin saamisesta. Pelien saapuminen julkaisupäiväksi postin kautta oli ongelmissa jo tyyliin kymmenen vuotta sitten ja itse loikkasin pois kelkasta viimeistään siinä vaiheessa kun huomasin että ne ennakkotilatut pelit oli useammin myöhässä kuin ajoissa (tai joskus jopa etuajassa joka oli aina positiivinen ylläri). Tämä siis oli ajalta ennen kun Posti päätti ajaa nurmikkoa, hoitaa vanhuksia ja olla kuljettamatta mitään tiistaisin.
 
Viimeksi muokattu:

Wilbur wals

SW-8065-2970-1519
30.4.2017
946
Ja tämän vuoksi rakkaat katsojat, on aina helpompaa hermoille ostaa se latausversio (joka ilmestyy niinkin aikaisin kuin julkaisupäivän aamuyönä heti kun kello on minuutinkin julkaisupäivän puolella) tai kävellä ihan omin toimin kauppaan julkkarina ostamaan se kauan himoittu ja haluttu peli, mielellään mahd. aikaisin aamulla jos haluaa varmistua pelin saamisesta. Pelien saapuminen julkaisupäiväksi postin kautta oli ongelmissa jo tyyliin kymmenen vuotta sitten ja itse loikkasin pois kelkasta viimeistään siinä vaiheessa kun huomasin että ne ennakkotilatut pelit oli useammin myöhässä kuin ajoissa (tai joskus jopa etuajassa joka oli aina positiivinen ylläri). Tämä siis oli ajalta ennen kun Posti päätti ajaa nurmikkoa, hoitaa vanhuksia ja olla kuljettamatta mitään tiistaisin.

Minä haluan pelin fyysisen version aina kun se on mahdollista. Paikallinen marketti ei hankkinut/saanut peliä pyynnöistäni huolimatta hyllyyn vaikka niin lupasikin. Niin ja tuo pelien myöhässä tuleminen on ainakin minulle aika tuorre ilmiö. Ehkäpä se osittain johtuu siittä että olen vaihtanut ennakkovaraus paikkaani. Mutta toki en ole ainoa joka on postin toiminnan huonontuneen.Niin ja eihän tämä myöhästymis murhe oli suurin elämäni vastamäistä mutta kyllähän tuo harmittaa kun kovasti odottaa että pääsisi pelaamaan yhtä lempi pelisarjansa paljon kehuttua jatko-osaa. No onhan tässä edelleen aikaa kaikkien kuiden keräämiseen ennen 1.12 tapahtuvaa Xenobladen julkaisua ja samaan pakettiin kun meinasin tilata vielä L.A:Noiren, Doomin ja Skyrimin niin ainakin loppu ja alkuvuoden aikana ei tarvitse miettiä että onko pelattavaa!:smile: