Niinhän se tuli ja tosi hyvältä maistuu. Jonkun sortin bugi on minun Switch versiossa, kun ei Home nappi toimi kunnolla kun peli on päällä.Juuh elikkäs, Sonic Mania julkaistiin tänään.
Niinhän se tuli ja tosi hyvältä maistuu. Jonkun sortin bugi on minun Switch versiossa, kun ei Home nappi toimi kunnolla kun peli on päällä.
Anyways, tuli tuossa vihdoinkin tilattua Ebaysta (Suomesta kun en löytänyt halvalla) Conductive Foam (mikä ihme onkin suomeksi) kun alkoi kyllästyttämään tämä Nintendo Switchin Left Joycon-ohjain jossa huono yhteys. Sitä siis laitetaan Joyconin sisälle ja tekee yhteydestä paremman. Toivottavasti toimii, kuulemma aika monella auttanut tuo.
^Tuskin Mario Makerin jälkeen. Eiköhän Super Mario Galaxy 3 ole todennäköisempi.
Nintendo ottaisi hyvin suuren riskin siirtämällä 2D-Marion julkaisua Switchillä kauas. Täytyy muistaa, että 2D-Mario on ehkä tärkein yksittäinen lippulaivasarja Nintendon kotikonsolien historiassa, eikä ole syytä olettaa, ettei niin olisi myös jatkossa. Super Mario Bros. -pelit määrittelivät NES-ilmiötä, ja New Super Mario Bros. Wii myi 30 miljoonaa kappaletta, mikä on enemmän kuin molemmat Super Mario Galaxyt ja Super Mario 3D World yhteensä. Jos jokin peli liikuttaa Nintendon konsolia, se on 2D-Mario.
Nintendon veteraanikehittäjät saattavat kyllä (virheellisesti) tulkita, että Super Mario Maker korvaa 2D-Mariota. Super Mario Maker käyttäjän luomaan sisältöön keskittyvänä pelinä/sovelluksena on hyvin erilainen kokemus kuin uusi Super Mario Bros -peli. Kenttien luominen tai käyttäjien (usein pulmapohjaisten) kenttien pelaaminen on tietenkin hyvin eri asia kuin kolikkopelihenkinen toimintapeli. Käyttäjän luoma sisältö ei myöskään korvaa uutta, ammattimaista sisältöä, joka on keskeisimpiä myyntipointteja uudessa pelissä kuten 2D-Mario.
Sonic Manian tyylinen projekti voisi olla kiinnostava Mario-pelinä, vaikka ison budjetin 2D-peli olisi paras ratkaisu. Sonic Maniassa näyttäisi olevan hyvin laadukasta uutta sisältöä (toisin kuin New-SMB-sarjassa), mutta lisäksi vierailu klassisissa 2D-maailmoissa voisi toimia Mariossa, ehkä jopa paremmin kuin Sonicissa. Peli muistuttaisi ehkä hieman Super Mario Allstarsia mutta olisi enimmäkseen kokonaan uusi kokemus.
Periaatteessa samaa mieltä, mutta SMM tuntuu jotenkin ajaneen 2D-Super Marion umpikujaan
Vaikutelma siitä, että 2D-Mario on ajettu umpikujaan, johtuu kyllä lähinnä kehittäjien mahdollisesta suhtautumisesta. ("Nyt pelaajat voivat tehdä omat kenttänsä; mitä me voimme oikeastaan enää lisätä tähän?") Mitään oikeaa estettä sarjan kehittämiselle ei kuitenkaan ole. Kenttäeditori klassisiin peleihin (vaikkakin muokattuihin) ei tietenkään sulje pois uutta, modernia osaa.
Nintendolla vallitsee ymmärtääkseni käsitys, että pelaajat eivät halua nähdä Marion muuttuvan sisällöltään (siis 2D-pelien). He tuntuvat olettavan pelin perustuvan nostalgiaan punaisista kuorista ja tulikukista ja että sisällön muuttaminen jotenkin särkisi hiotun täydellisyyden. Todellisuudessa sisältöön aletaan selvästi kyllästyä. New Super Mario Bros. (DS) oli vielä huippusuosittu, koska sarjan oltua pitkään tauolla vanha sisältö vielä toimi "nostalgiapommina". Sen jälkeen sama sisältö on vienyt merkittävästi pelin arvosta. Maailman laajentaminen ja uuden sisällön luominen ei edes sulkisi pois tärkeimpiä nostalgisia elementtejä.
Auttoi. Ei ole enää mitään ongelmia vasemmassa Joyconissa. Ja juu, ostin.Kerrohan auttoiko? Itsellä toimii moitteetta kyllä kumpikin pari mutta noita viallisia kuulu olevan liikkellä. Ostitko muuten konsolin julkaisussa?