Foorumipeli: Konflikti Alolassa!

Tervetuloa Fintendoon!

Fintendo on suomalaisten Nintendo-pelaajien keskustelupaikka.

Rush

Hovifyysikko
Super Fintendo
1.5.2017
560
Jyväskylä
Tosissani aion äänestää villeä vastaan, jos ei ota minua ministeriksi. Kaverin äänestyspatterni on vähintään hämärä, sillä äänesti mm. edellistä operaatiota vastaan. Mestarina ville ei ole todellakaan tarpeeksi luotettava, vielä vähemmän jos ministerinä ei ole joku johon voin varmasti luottaa (luonnollisesti ainoastaan minä itse).

Kass

down b
30.12.2018
87
Itse äänestän villen puolesta vain, jos hän valitsee Mannen tai bEstin ministeriksi. Artzei muuten menisi, mutta hänen äänestäminen on ollut hieman kummaa ja viimeisimmät kommentit on ollut vähän outoja (joissa hän mustamaalasi Mannea ja bEstiä jostain syystä). Rushiin ei riitä luottamus kun turvallisempia vaihtoehtoja on kuitenkin tarjolla.

Edit: Tajusin juuri ettei Manne ole vaihtoehto, joten tosiaan bEst ainoa vaihtoehto joka käy mulle.

Artzei

Nuija
30.4.2017
178
Lappeenranta, Suomi
Olen tietyssä määrin samaa mieltä Rushin kanssa, jos ville valitsee jonkun muun kuin tämän.

Taas toisaalta, Rushin, ja luultavasti myös mahdollisesti minun, lisäksi toinen neutraali, potentiaalinen liigalainen voisi olla njrss? Kaveri on ollut jo jonkun aikaa todella vaiti pelin aikana (mahdollisesti yhtä paljon vaiti kuin minä, ellei jopa pitempään) eikä ole ollut nyt hetkeen millään keisillä mukana.

Rush

Hovifyysikko
Super Fintendo
1.5.2017
560
Jyväskylä
Njrss nosti ensimmäisen 3xS käden (mikä voi olla totta tai valhe, emme tiedä), ja pelasi Scopen oudosti Kongiin, kun huomattava enemmistö olisi halunnut Scopettaa bËstin. Njrss myös äänesti edellistä operaatiota vastaan, kun liiga oli pisteen päässä voitosta ja Irmeli+Manne vaikuttivat useimmille liigalaisilta. Mun mielestä nämä asiat voi hyvin viitata Skullilaiseen, eikä njrss:n toiminta ole antanut syytä muuttaa mielipidettä.

ville111

Yksinkertaisen yksikäsitteinen yksilö
Toimitus
30.4.2017
646
Täällähän kaverit tekevät vaatimuksia. :DDD:

Tosissani aion äänestää villeä vastaan, jos ei ota minua ministeriksi.
On tämäkin yksi tapa vetää epäilevät katseet puoleensa. Onko muita, jotka eivät halua lähteä ministeriksi?

Itse äänestän villen puolesta vain, jos hän valitsee Mannen tai bEstin ministeriksi.
Okei. :Kappn:

Kaverin äänestyspatterni on vähintään hämärä, sillä äänesti mm. edellistä operaatiota vastaan. Mestarina ville ei ole todellakaan tarpeeksi luotettava, vielä vähemmän jos ministerinä ei ole joku johon voin varmasti luottaa (luonnollisesti ainoastaan minä itse).
Äänissäni ei mielestäni ole mitään hämärää. Olen jokaista vuoroa ennen perustellut, miksi äänestin vuoroa vastaan tai sen puolesta. Edellisen vuoron ääneni perustui siihen, että vaikka meikäläinen ei käynyt Irmelin kaveriksi operaatiolle, niin jostain kummasta syystä kenelläkään ei ollut mitään Mannea vastaan (joskin äänestyksen jälkeen ilmeni, että bËst, Kong ja njrss olivat äänestäneet vuoroa vastaan). Se oli mielestäni hälyttävä merkki, jonka johdosta myös äänestin vuoroa vastaan. Näin jälkikäteen on toki selvää, että Manne ei ole Guzma, mutta mahdollinen Skulli joka tapauksessa.

Olen melkein varma, että Genkku oli Skullilainen. Hänen mestarivuoronsa sai kahta ääntä lukuunottamatta pelkästään KYLLÄ-ääniä, vaikka pelitilanne oli 4-1 liigalle. Jos Skullit hyväksyivät vuoron, niin mielestäni se kertoo jotain Genkusta. Tämä asettaa myös Silph Scopella Genkun tarkistaman Kassin roolin kyseenalaiseksi. Näin ollen Kass ei mielestäni ole vaihtoehto, kuten eivät myöskään hänen vaatimansa Manne tai bËst. Jäljelle jää oikeastaan vain Artzei, njrss ja Kong, ellen halua riskeerata kaikkea ja lähteä uhkarohkeasti (oudon aggressiivisen) Rushin kanssa matkaan. Se olisi mielestäni hyvin riskialtis vaihtoehto, joten olen edelleen Artzein kannalla. Kuten todettua, njrss:n operaatio ei ollut menestys, mutta toki se voi mennä myös RNG:n piikkiin. Kong taas on njrss:n Silph Scopella tarkistama, kaikkien toiveita vastaan.

Mietin vielä asiaa tovin.

Manne

MonHun-masokisti
Super Fintendo
30.4.2017
188
Tampere
Mielestäni 3 parasta vaihtoehtoa ovat Rush, Artzei ja bËst satunnaisessa järjestyksessä. Kaikissa on toki teoriassa Guzman vaara, mutta no can do.

Näin jälkikäteen on toki selvää, että Manne ei ole Guzma, mutta mahdollinen Skulli joka tapauksessa.

Tämän kommentin myötä tosin äänestän vuoroa vastaan, ihan sama kuka ministeriksi päätyykään.

ville111

Toimitus
30.4.2017
646
Tämän kommentin myötä tosin äänestän vuoroa vastaan, ihan sama kuka ministeriksi päätyykään.
Mielestäni on ihan hyvä tiedostaa mahdollisuus, mutta tee toki omat johtopäätöksesi meikäläisen roolista.

ville111

Toimitus
30.4.2017
646
Noh, eipä tässä enää pidempää tarvitse hidastella. Pelaajat, jotka eivät ole vuoron puolella, ovat vahvasti ilmaisseet mielipiteensä. Mitä se kertoo, siitä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä.

Nimeän Artzein ministeriksi. En usko hänen olevan Guzma tai edes Skullilainen. Henkilökohtaisesti en täysin ymmärrä, miksi kukaan liigalainen olisi vuoroa vastaan.

ville111

Toimitus
30.4.2017
646
*lisää heinäsirkkojen sirinää*

Äänestin tosiaan vuoron puolesta, kuten mestarilta voi yleensä odottaa.

Veizen

Muusikonrenttu, Game Master
Toimitus
30.4.2017
371
Turku
Äänestys on päättynyt.

Irmeli poika: EI
njrss: EI
Rush: EI
bËst: EI
Artzei: KYLLÄ
Manne: EI
Kass: KYLLÄ
ville111: KYLLÄ
Kong: EI

Mestari-ministeripari ville111 - Artzei ei mene läpi. Äänestyslaskuri: 1/3.

Kong, ole hyvä ja julista ministeriehdokkaasi! (Huom: Irmeli poika ja Manne eivät ole valideja ehdokkaita.)

ville111

Toimitus
30.4.2017
646
Ihan mielenkiinnosta, minkä takia Kass äänesti lopulta myöntävästi?

Vuoro oli mielestäni menestys, vaikka sitä ei koskaan päästy suorittamaan. Mielestäni äänestyksen tulos tukee sitä mahdollisuutta, että Artzei on liigan puolella. Muussa tapauksessa Skullilaiset olisivat epäilemättä hyväksyneet vuoron (siinä missä nyt minun lisäksi vain kaksi pelaajaa hyväksyi sen). Elleivät sitten Skullien rivit ole hajonaiset ja vain osa äänestänyt vuoron puolesta. Paha sanoa tarkasti, mutta äänestyksen tulos on hyvä pitää mielessä joka tapauksessa.

On toki odotettavissa, että joku tulkitsee äänestyksen tuloksen tahallisesti väärin ja löytää tästä mukamas Skull-kolmikon.

Kass

down b
30.12.2018
87
Ihan mielenkiinnosta, minkä takia Kass äänesti lopulta myöntävästi?

Punnitsin vielä tuon "bEst tai Manne ministeriksi"-heiton jälkeen mahdollisia mestari-ministerikombinaatioita ja päädyin lopulta siihen, että sinä + Artzei on yksi parhaimmista yhdistelmistä mahdolliselle toiselle Reaper Cloth-vuorolle. Irmeli toki vaikuttaa liigalaiselta ja sikäli luotettavalta Reaperin käyttäjältä, mutta tuntuu vähän hölmöltä toisaalta pistää kaikki munat samaan koriin niin kuin Rush sanoi aiemmin, erityisesti kun Irmelin viimeisimmällä vuorolla ei ole tullut liigalle pisteitä syystä tai toisesta. Myös pelottaa mahdollisen viimeisen vuoron osalta, jos ei nyt saada liigapistettä: njrss:n ja Rushin vuoroihin ei riitä luottamus, ja bEstiin ei tunnu kovin monelta löytyvän luottamusta jostain syystä, ja en haluaisi että tässä hypoteettisessa tilanteessa RNG päättäisi pelin lopulta, joten Irmelille olisi ollut mielestäni hyvä antaa mahd. viimeinen mestarivuoro ja hyväksyä ville-Artzei pari.

Kongiin ei riitä luottamus, hyvin todennäköisesti äänestän vuoroa vastaan.

Viimeksi muokattu: