On tämäkin yksi tapa vetää epäilevät katseet puoleensa. Onko muita, jotka eivät halua lähteä ministeriksi?Tosissani aion äänestää villeä vastaan, jos ei ota minua ministeriksi.
Okei.Itse äänestän villen puolesta vain, jos hän valitsee Mannen tai bEstin ministeriksi.
Äänissäni ei mielestäni ole mitään hämärää. Olen jokaista vuoroa ennen perustellut, miksi äänestin vuoroa vastaan tai sen puolesta. Edellisen vuoron ääneni perustui siihen, että vaikka meikäläinen ei käynyt Irmelin kaveriksi operaatiolle, niin jostain kummasta syystä kenelläkään ei ollut mitään Mannea vastaan (joskin äänestyksen jälkeen ilmeni, että bËst, Kong ja njrss olivat äänestäneet vuoroa vastaan). Se oli mielestäni hälyttävä merkki, jonka johdosta myös äänestin vuoroa vastaan. Näin jälkikäteen on toki selvää, että Manne ei ole Guzma, mutta mahdollinen Skulli joka tapauksessa.Kaverin äänestyspatterni on vähintään hämärä, sillä äänesti mm. edellistä operaatiota vastaan. Mestarina ville ei ole todellakaan tarpeeksi luotettava, vielä vähemmän jos ministerinä ei ole joku johon voin varmasti luottaa (luonnollisesti ainoastaan minä itse).
Näin jälkikäteen on toki selvää, että Manne ei ole Guzma, mutta mahdollinen Skulli joka tapauksessa.
Mielestäni on ihan hyvä tiedostaa mahdollisuus, mutta tee toki omat johtopäätöksesi meikäläisen roolista.Tämän kommentin myötä tosin äänestän vuoroa vastaan, ihan sama kuka ministeriksi päätyykään.
Ihan mielenkiinnosta, minkä takia Kass äänesti lopulta myöntävästi?