Foorumipeli: Kalosin kaappaus!

Tervetuloa Fintendoon!

Fintendo on suomalaisten Nintendo-pelaajien keskustelupaikka.

Manne

MonHun-masokisti
Super Fintendo
30.4.2017
188
Tampere
Hmm. Sitä ei voi kieltää, etteikö ville olisi hyvä mestari, mutta ministerivalinta on nyt kinkkisempi, sillä ville oli omissa silmissäni ainoa varmasti luotettava kaveri ministeriksi.

Yleinen konsensus tuntuisi puoltavan Rushin valintaa, joka itseäni vähän hirvittää. Jos roolit olisivat menneet toisin päin, jota olisi kaiketi pitänyt painottaa omasta takaa vielä ennen Scarfin toimeenpanoa, olisin ihan mieluusti päästänyt kaksikon matkaan.

Joka tapauksessa neljän pelaajan joukosta tarvitsisi siis valita, joista 1 on miltei varmasti Lysandre, ja liigalaiset vs flarelaiset menevät joko 2-1 tai 1-2 sillä olettamuksella, että ville on liigalainen ja Kong+minä-kaksikosta enintään toinen on flare, eikä silloinkaan Lysandre. Vaikka paiskaisinkin omat epäilyni romukoppaan, Genkku lienee pelipaikkansa vuoksi huonoin valinta, koska hänen vuoronsa on heti scarfin jälkeen. Artzei on ns. damage control-vaihtoehto. Pidän epätodennäköisenä Artzein olevan Lysandre, mutta gruntin mahdollisuus on huomattavasti isompi. Roolistaan riippumatta hyvin vaikea tulkittava, oli asian laita miten tahansa. Rush ja bEstin väliltä valittaessa menee aivan täydelliseksi fifty-sixtyksi. Molemmilla on kelvolliset liigalaisnäytöt, bEstillä luottamusta herättävä scopetus ja Rushilla konemainen rekordi, mutta samalla he ovat ne 2, jotka pelin kulku huomioon ottaen kykenen näkemään Lysandreina (silmien avausta ja vaihtoehtoisia näkemyksiä Lysandren mahdollisesta identiteetistä otetaan avosylin vastaan).

Toisen epävarmuustekijän tähän tekee se, että Kongin todellisia pyrkimyksiä on mahdoton todistaa suuntaan tai toiseen. Nykyvalossa hän voi olla yhtä hyvin armotta rng:n pieksemäksi joutunut liigalainen kuin 2 operaatiota kaatanut kelmi. Mahdollisessa sabotööritilanteessa olisi huomioitava kaverin motiivit sekä se, että tällöin valittavien joukossa olisi 2 liigalaista.

Vielä en lopullista kantaani osaa antaa ministeriyteen, koska Lysandren etsiminen on kesken. Alustavasti bEst, mutta tarkentelen vielä, jos hehkulamppu syttyy.

ville111

Yksinkertaisen yksikäsitteinen yksilö
Toimitus
30.4.2017
646
Vielä en lopullista kantaani osaa antaa ministeriyteen, koska Lysandren etsiminen on kesken. Alustavasti bEst, mutta tarkentelen vielä, jos hehkulamppu syttyy.
Tosiaan bËst oli toinen vaihtoehtoni ministeriksi heti Rushin jälkeen. Jos ei muuta, niin ainakin bËst puhui minusta totta Scopea käyttäessään, vaikka hänellä olisi ollut loistava mahdollisuus mustamaalata minut. Hän on ollut yhdellä onnistuneella ja yhdellä epäonnistuneella vuorolla (molemmat tosiaan Genkun kanssa), joten saldo ei ihan vastaa Rushin puhtaita papereita, mutta en jotenkin usko hänen olevan Flarelainen puheiden perusteella.

Uskon, että Rush hoitaa operaation kunnialla kotiin, mutta toki bËst on myös varteenotettava ehdokas. Luotan tässä enemmistön valintaan, sillä molemmilla on puolensa ja toki myös riskinsä. Uskon kuitenkin, että molempien johdolla peli saadaan pakettiin tyylikkään sinisessä lahjapaperissa, jos kortit vain sen sallivat.

Rush

Hovifyysikko
Super Fintendo
1.5.2017
560
Jyväskylä
Luonnollisesti työnnän itseäni ehdolle ministeriksi.

Perustelen turvallisuuteni sen kautta, että olen laittanut itseäni esille todella paljon pelin aikana. Kärkyin mukaan operaatioille, ollut useimmalla onnistuneella operaatiolla mukana ja lähdin mukaan siihen Mannen vuoron skippaamiseen vain sen takia, että saisin 3x Flare -nostossa Scopen itselleni. Tuossa on ollut monta tilaisuutta RNG:n pilata minunkin maine, mutta halusin ottaa kaikki ne riskit. Ei Lysandre haluaisi sentään näin kärkkäästi operaatioille ja samalla riskeerata maineensa pilaantumista RNG:n takia.

Jos minut valitaan ministeriksi ja ville on liigalainen, peli on taputeltu niin kauan kuin kolmea flarea ei nouse. Jos nousee, niin parilla edellisellä operaatiolla on varmasti ollut flarelaisia hääräämässä. Jos ville on flarelainen ja päättää pettää minut käyttämällä Reaper Clothin minuun, neuvosto saa kiinni kaksi Flarea, koska bËst on vakuuttanut villen liiganeuvostolaisuuden. Joskin veikkaisin, että jos ville on Flaressa, hän ei uskalla aloittaa konfliktia minun kanssa, ja vetoaisi suoraan 3x Flaren nostoon.

Toki on mahdollista että minuakin höynäytetään tässä ja operaatio tulee kaatumaan "kolmeen Flareen", mutta näkisin että me ollaan turvallisin ja järkevin parivaljakko tässä vaiheessa (Flare-ville ei uskaltaisi Reaper Clothata liiganeuvostolaista koska tällöin kaksi Flarea jää kiinni). Jos operaatio failaa niin Genkku-Artzei voisi olla mahdollinen seuraava parivaljakko?

Genkku

¯\_(ツ)_/¯
Ylläpitäjä
12.4.2017
800
Rovaniemi
Lysandresta;
On mahdollista, että bEst heitti omalla vuorollaan liigan roskiin (tai nosti kolme flarea, mutta yhdentekevää), mutta onnistui ostamaan luottamusta takaisin (ainakin villeltä) fiksulla scopen käytöllä. Minusta riviflarelaiselle voisi olla järkevää mustamaalata scopen kohde, mutta ei Lysandrelle.

Artzeitä en päästäisi myöskään ministeriksi, sillä vähäiset ulostulot ovat olleet hieman hämmentäviä. Toisaalta siirrot aikaisemmissa peleissä ovat vaikuttaneet myös oudoilta, vaikka Artzei olisi ollut hyvis. Olisin enemmän kiinnostunut toimimaan Artzein ministerinä, jos villen vuoro tyrii.

Ville vaikuttaisi tällä hetkellä yhteistyöhaluiselta hyvikseltä. Rush voi taas olla 140 IQ baittaaja-Lysse, mutta katsotaan. Ehkä flaret vain koittavat saada epäilemään.

Viimeksi muokattu:

ville111

Toimitus
30.4.2017
646
Haluaisiko @Artzei vielä jakaa kommenttinsa siitä, kuka olisi mielestäsi sopivin ministerivalinta? Tällä hetkellä Rushin puolella on Genkku ja Rush itse, bËstin kannalla Manne. Olisi mukava kuulla enemmän teikäläisen suusta, ennen kuin teen valintani. Haluan pelata varman päälle kuulemalla kaikkia, koska valinta on ehkä pelin tärkein.

Artzei

Nuija
30.4.2017
178
Lappeenranta, Suomi
Hmm... Tässä vaiheessa peliä olen aikalailla Rushin kannalla itsekkin, koska en näe kovinkaan monia muita tarpeeksi varteenotettavia vaihtoehtoja. Kongista (ja uskoakseni myös Genkusta?) on enään tässä vaiheessa turha mitään saada irti kerta peli on jo lähellä loppua. Rush on periaatteessa kalastellut kunnon luottoa omalle puolelleen niillä operaatioilla, mitkä ovat onnistuneet joten uskon vahvasti että Rush on selvästi hyvisten puolella. Joten minun puolesta Rush jälleen kerran ministeriksi vaan!

ville111

Toimitus
30.4.2017
646
Okei, näillä mennään. Nimeän Rushin ministeriehdokkaaksi.

bËst

Jäsen
30.4.2017
322
Itselläni on toveri-rushia kohtaan hyvin hyvin HYVIN skeptinen suhtautuminen. Pelkään, että tässä kävellään miinaan.

En usko, että Rush on riviraketti, jos raketti ollenkaan. Ja se tässä se pelottavin skenaario onkin ku vaihtoehdoksi jää vain itse iso kiho.

Varmemmaksi vakuudeksi kyselen kuitenkin porukalta, että onko joku paremmin korttimääriä mielessä pitänyt kärryillä, montako Flare ja montako liikaa "pitäisi" olla pakassa jäljellä? Olen aika varma, että joku on todellisessä määrässä syöttänyt pajunköyttä, mutta teoriatasolla, mikä on tilanne?

ville111

Toimitus
30.4.2017
646
Varmemmaksi vakuudeksi kyselen kuitenkin porukalta, että onko joku paremmin korttimääriä mielessä pitänyt kärryillä, montako Flare ja montako liikaa "pitäisi" olla pakassa jäljellä? Olen aika varma, että joku on todellisessä määrässä syöttänyt pajunköyttä, mutta teoriatasolla, mikä on tilanne?
Kun pakka sekoitettiin uudelleen, siinä oli 3 liigakorttia ja 9 Flare-korttia. Omalla vuorollani nostin kaksi Flare-korttia ja yhden liigakortin, joten vuoroni jälkeen liigakortteja oli vielä kaksi ja Flare-kortteja seitsemän. Tämän jälkeen Kong nosti väitetysti kolme Flare-korttia, jolloin jäljellä olisi vielä kaksi liigakorttia ja neljä Flare-korttia. On kuitenkin hyvin mahdollista, että vuorolla katosi yksi tai jopa kaksi liigakorttia pois, riippuen Kongin ja Mannen luotettavuudesta sekä tietenkin nostetuista korteista. Parhaassa tapauksessa liigakortteja on vielä kaksi, huonoimmassa ei yhtään.

bËst

Jäsen
30.4.2017
322
Omat sensorini huutavat, että rakettijengi löytyisi kolmikosta Kong, Manne ja Genkku. Mahdollisesti jopa Lysandre. Joskin pidän tätä epätodennäköisenä kun Kong ja Manne ovat ennen kriittistä vaihetta jakaneet operaation mikä vaikeuttaa Lysandren pääsyä valtaan. Genkku on vähän arvoitua, mutta ei kovin potentiaalinen Lysandre.

Ja koska itseäni on siunattu (ja rankaistu) kahden pelaajan identiteetin tietämyksellä, uskoipa muut tai ei, niin käytännössä potentiaaliseksi Lysandreksi on todennäköisimmät vaihtoehdot Rush ja Artzei.

Tällä 50-50 asetelmalla on aika julma riski lähteä puoltamaan tätä reissua. Mutta pakko nostaa paperille myös se, että oma spekulaationi pitää kaikkea muuta kuin paikkansa.

Pakko vähän pureskella ja ynnäillä ennenkuin äänestän. Mutta vähä turhan jännän äärellä mennään. Ja mitä nyt ymmärsin, niin lienen aika yksin teoriani kanssa. Eli siinä mielessä voisin myöa haluta luottaa, että muut tietävät paremmin

Veizen

Muusikonrenttu, Game Master
Toimitus
30.4.2017
371
Turku
Äänestys on päättynyt.

Kong: KYLLÄ
Genkku: KYLLÄ
Artzei: KYLLÄ
Manne: EI
Rush: KYLLÄ
bËst: KYLLÄ
ville111: KYLLÄ

Mestari-ministeripari ville111-Rush valittu, operaatiovaihe alkaa! Ketjuun ei postauksia.

Rush ei ole Lysandre.

Voimalafiaskon jälkeen Liiganeuvostolla ei ole monia vaihtoehtoja jäljellä: on hyökättävä Flaren tukikohtaan, joka sijaitsee Lookerin tietojen mukaan Lumiose Cityssä. Panokset ovat kovat: epäonnistuminen voi olla kriittinen tässä vaiheessa.

Veizen

Muusikonrenttu, Game Master
Toimitus
30.4.2017
371
Turku
Saavuttuaan Lumioseen Liiganeuvosto ryntää syrjäkujalla sijaitsevaan kahvilaan, joka toimii Flaren tukikohdan sisäänkäyntinä. Kahvilan uumenissa odottaa massiivinen maanalainen tukikohta, ja vastarinta on kovaa. Neuvosto etenee kohti pääjehun toimistoa, ja siellä heitä odottaakin tiedemies, joka toteaa: ”Liiganeuvosto. Saavuitte viimein todistamaan uuden maailman syntyä.” Ennen kuin kukaan ehtii tehdä mitään, mies painaa isoa sinistä nappia. Rakennus alkaa täristä ja mies painautuu seinää vasten. ”Nähdään Geosengessä, jos vielä uskallatte.” Seinä kääntyy ympäri, ja tutkija pääsee pakoon. Rakennus alkaa sortua, ja suurin osa neuvoston joukoista pääsee pakoon. Ase on aktivoitu. Aikaa ei todellakaan ole enää hukattavaksi!

Operaatio epäonnistui!

Pistetilanne:

Liiganeuvosto: 4
Flare-jengi: 4

ville111, käytössäsi on Reaper Cloth. Kenet haluat eliminoida?

ville111

Toimitus
30.4.2017
646
Pitihän se arvata. Operaatio epäonnistui kolmen Flare-kortin nostoon, joten minulla tai Rushilla ei ollut mitään mahdollisuutta vaikuttaa lopputulokseen. Lisäksi joudun itse ikävään asemaan, sillä epäilemättä luottamus meikäläiseen laskee, minkä lisäksi minun pitää käyttää Reaper Cloth. Otan vastaan ehdotuksia siitä, kenet haluatte eliminoida. Olen itse tällä hetkellä sillä kannalla, että Kong on todennäköisin Flarelainen. Kuten ministerivalinnan kohdalla, haluan kuitenkin ottaa myös muiden kannan huomioon.

Seuraava vuoro voi olla potentiaalisesti hyvin informatiivinen. Tiedän itse nostaneeni pari vuoroa takaperin kaksi Flare-korttia ja yhden liigakortin, ja nyt kolme Flarea. Jos kaikki pakan sekoituksen jälkeen vuoroilla olleet puhuvat totta, niin pakassa on kaksi liigakorttia jäljellä. Näin ollen, jos pakassa on yksi liigakortti jäljellä, niin ainakin Kong on varmasti Flarelainen. Jos pakassa ei ole yhtään liigakorttia jäljellä, niin sekä Kong että Manne puolestaan ovat Flarelaisia. Toki tässä oma sanani on heidän sanaansa vastaan, sillä en tosiaan voi itsekään todistaa nostamiani kortteja.

Rush

Hovifyysikko
Super Fintendo
1.5.2017
560
Jyväskylä
Oho, en ollutkaan Lysandre. :Reggie:

Nyt on pakko osoittaa raskas epäily villeä sekä bËstiä kohtaan. Flarella ei ole varaa laskea yhtään liiganeuvostoparia operaatiolle tässä vaiheessa peliä, koska yksi piste liigalle päättää pelin. Vähintään kahden Flare-kätyrin pitäisi vastustaa kahden liiganeuvostolaisen operaatiota. Äänestystuloksista näkyy, että Flare oli valmis laskemaan operaation läpi. Voisiko johtua siitä, että operaatiolla oli Flarelainen mestarina hoitamassa "3x Flare-noston" kotiin?
Muistakaamme myös, että aikaisemmin pelissä tämä sama pari (ville mestarina, minä ministerinä) hyväksyttiin täysin yksimielisesti, ja liiga oli tuolloinkin johdolla.

Eli joko ville111 ja Scopen takia myös bËst ovat Flarelaisia, tai sitten Flare pelaa hyvin varomattomasti tässä vaiheessa.

Mannen voisin kuvitella olevan Lysandre, joka on voinut kuvitella minun sekä villen olevan liigalaisia, ja täten on äänestänyt pakon edessä vastaan.

Mitä Reaperiin tulee, niin ville on jäävi antamaan kommenttia suuntaan tai toiseen. En pysty tässä vaiheessa luottamaan kaveriin tarpeeksi. Melkein ehdottaisin kokonaan sen käyttämättä jättämisen puolesta. Hakuammunta on vähän riskialtista, vaikka siinä onkin mahdollisia palkintoja tarjolla.

Kong

Jäsen
30.4.2017
94
Helsinki
Vai niin. Jos ville (ja minä) puhuu totta, on pakassa jäljellä 2L1F.

Luonnollisesti apinain kuninkaan eliminointi tuntuu houkuttelevalta heikon rekordin vuoksi, mutta kyseinen misplay tuhoaisi pelin lopullisesti. Tällöin voimasuhteet olisivat 3-3 ja liigan olisi vaikea enää saada puhtaita operaatioita läpi.

Miten voin perustella olevani liigaa? Ainakin sillä, että ylipäätään valitsin ehdokkaakseni villen.
Flarelaisena kyseinen play olisi ollut käytännössä antautuminen; mestarivuoron antaminen luotetuimmalle liigalaiselle, joka saisi joko lopettaa pelin tai päästä teloittamaan.

Toivottavasti Clothia kuitenkin pitelee liigalainen.

ville111

Toimitus
30.4.2017
646
Äänestystuloksista näkyy, että Flare oli valmis laskemaan operaation läpi. Voisiko johtua siitä, että operaatiolla oli Flarelainen mestarina hoitamassa "3x Flare-noston" kotiin?
Muistakaamme myös, että aikaisemmin pelissä tämä sama pari (ville mestarina, minä ministerinä) hyväksyttiin täysin yksimielisesti, ja liiga oli tuolloinkin johdolla.
Tämä on hyvä pointti, jota minäkin mietin. Yksi mahdollisuus on tuo mainitsemasi, että minä (ja näin ollen myös bËst) ovat Flarelaisia, mutta voin omasta puolestani kumota väitteen. Toinen mahdollisuus on, että olet itse Flarelainen, jolloin Flare-jengin olisi helppo äänestää vuoron puolesta etenkin nykyinen korttitilanne huomioiden. Viimeinen näkemäni mahdollisuus on, että Kong ja/tai Manne ovat Flarelaisia, jolloin Flare-tiimi voi olettaa useimpien liigakorttien kadonneen pelistä. Se olisi kieltämättä aika riskialtis strategia. En voi kuin arvailla, mikä näistä skenaarioista on tosi (jos mikään).

Kiinnitin itse huomiota bËstin pariin viimeisimpään viestiin. Vaikutti vahvasti siltä, että hän ei halunnut vuoron menevän eteenpäin syystä tai toisesta. Lopulta hän kuitenkin äänesti myöntävästi, joten kuulisin mielelläni hieman taustaa tälle päätökselle. Siinä skenaariossa, että minä ja bËst olisimme Flarelaisia, en näe mitään syytä, miksi hän olisi vuoroani vastaan. Sen sijaan on mielestäni ihan mahdollista, että hän on Flarelainen, joka ei halunnut vuoron menevän eteenpäin häviön pelossa. Scopen käytöllä hän on voinut tavoitella luottamustani, mikä onnistuikin melko hyvin. Nyt olen tullut hieman epävarmemmaksi hänen identiteetistään.

Melkein ehdottaisin kokonaan sen käyttämättä jättämisen puolesta.
Saako näin tehdä?

bËst

Jäsen
30.4.2017
322
Oivoi. Olin lähes varma, että tässä kävellään miinaan: puolsin tätä oikeastaan vain siksi, että en koennut vastustukseni saavan kummoistakaan kannatusta. Lisäksi halusin luottaa, että Ville tietäisi minua enemmän mitä tekee kun häneen tiesin voivani pelin kulun uskoa.

Joskin miinana pelkäsin enemmän lysandrea eikä 3xflarea tuntunut kovin realistiselta.

Ymmärrän täysin, että ak on tämän myötä lähempänä.mustaa listaa, koska alleviivasin Villen liigalaisuuden. Ja alleviivaan sitä edelleen. Toivon, että sanani saisin luoton.

Omissa näkemyksissäni peli on todella selvä: Manne ja Kong vetivät äärimmäisen isolla varmuudella liigakortit omalla kierroksellaan pakasta ulos. Pystyn tämän perustelemaan täysin sillä että tiedän enemmän scopen ansiosta.

Positiivista tässä on se, että Rush ei ollut se kolmas raketti, eli Lysandre. Näin ollen rush tuntuu hyvinkin varmalta luottopelaajalta, ellei sitten jollain funktiolla saanut äsken freepassia villen nostaessa 3x flarea. Mutta epätodennäköistä.

Josta päästäänkin analyysiini, jossa puhtaalla todennäköisyyksien laskemisella Lysandre olisi pakko olla Artzei. Peliliikkeiltään on muutenkin ollut varovaisemmin kantaaottava ja enemmän seuraajan roolissa etsimässä kätyreitään.

Edit: unohdin Genkun. Eli siinä toinen potentiaalinen lysandre, mutta pakko sanoa, että yhdessä koetun 1-1 -tuloksen myötä olen hyvin epävarma, missä joukoissa seisoo.

Viimeksi muokattu:

Manne

MonHun-masokisti
Super Fintendo
30.4.2017
188
Tampere
Curveball mätkähti päin naamaa. Olin varma, että menneellä kierroksella peli olisi päättynyt jommillekummille, mutta tässä sitä vielä ollaan. Saapahan ainakin pelata pitkän kaavan kautta.

Joka tapauksessa on nieltävä ylpeys ja todettava, että tuli haukuttua väärää puuta, kun Rush osoittautuikin pesunkestäväksi liigalaiseksi. Stubbin sorit ja peli etenee, mutta samalla vaikeuksia tuli senkin edestä. Satavarmana liigalaisena pitämäni ville, ja samassa rytäkässä bËst, kokivat aimo kolauksen. Rehellisesti sanottuna olen hieman hukassa tällä hetkellä, koska olin täysin kommittoitunut salaliittoteoriaani, kuten viime äänestyksestäkin näkyy, ja se söi samalla todennäköisesti viimeisimmätkin luotonrippeet, joita minua kohtaan jäljellä oli.

Minua kohtaan täysin ansaitusti esitettyihin epäilyihin Lysandresta suhtaudun lähinnä huumorilla (tältäkö se tuntuu, Rush?). En todellakaan olisi ollut Lysandrena lähdössä ministeriksi ennen vaaravyöhykettä valmiiksi epäilyttävän pelaajan kanssa (Kong), koska lähteminen tässä kohtaa olisi evännyt ns. helpon voiton mahdollisuuden operaation kaatopakon takia. Tällöinkin pelin pitkittäminen olisi vaatinut useamman liigakortin noston, jotta kortteja olisi voitu kimpassa poistella, ja itse en ainakaan olisi ollut valmis uhmaamaan näitä todennäköisyyksiä.

Suhteellisella varmuudella voi kuitenkin väittää, että kahdella viimeisimmällä operaatiolla on kortti poistettu, jollei RNG ole valinnut täysin Flarejen puolta. Villen tähänastisesta tyylistä pelata ei äkkiseltään pahista oleta, enintään Lysandren ja sekin tuntuisi oudolta siirrolta, koska kaveri tarjoutui mestariksi. Samanaikaisesti kummallista on se, että Kong (tässä skenaariossa pahiksena) antaisi Scarfilla pelin herran haltuun ns. varmaksi pidetylle liigalaiselle, varsinkin, kun Rushin valinta ministeriksi tuntui olevan jo kiveen hakattu asia ennen esineen käyttöä. Edellä mainitussa tilanteessa pakka 1L5F kahdella oletetulla liigalaisella ville+Rush tarkoittaisi, että liigan voitto olisi ollut kirjaimellinen fifty-fifty, joka syö tämän olettamuksen pohjaa aika radikaalisti.

Jos villen liigalaisuutta lähdetään kyseenalaistamaan, menee homma todella monimutkaiseksi, koska tällöin villellä olisi teoriassa ollut 2 mahdollisuutta poistaa liigakortti uudesta pakasta. Tässä tilanteessa bËst olisi myös automaattisesti pahis, ja Kongiakin olisi vahva syy epäillä, koska yhden miehen voimin siinä kohtaa useamman liigakortin poistaminen on aika paljon pyydetty ja vaatisi tuuria.

Ja jollei sopassa olisi valmiiksi tarpeeksi lusikoita, nyt pitäisi vielä jonkun pää laittaa pölkylle. Omat epäilyni kippasivat sen verran pahasti kankulleen, että en saman tien osaa nimetä enää ketään varmaa kohdetta. Genkkua kohtaan epäilyni eivät ole täysin hälvenneet, koska hänen kauttaan aloin Rushiakin alun perin epäillä, ja kolmikosta ville+bËst+Kong voi löytyä 1-3 pahista, riippuen kuinka paljon RNG on maustanut peliä. Liigalais-villen saappaissa harkitsisin scopesta huolimatta vakavasti jopa bËstin poistamista.