E3 2017

Tervetuloa Fintendoon!

Fintendo on suomalaisten Nintendo-pelaajien keskustelupaikka.

Turjake

Hail to the King, baby!
12.5.2017
46
Beyond Good & Evil 2 taas herätti ihmetystä kiroilun täytteisellä dialogillaan. En muista, että siinä ensimmäisessä olisi ollut samanlainen meininki.

Mulle tuli ihan samat vibat. Katoin sitä traileria silleen että juu täähän taitaa olla BG&E2 kunnes apinat ja possut alkoivat kiroilla kuin merimiehet konsanaan. Sitten kelasin että eihän tää voi olla BG&E2. Sitten ruudulla luki BG&E2 enkä tiedä uskonko vieläkään. Noh, kiva että tehdään jatkoa, vissiin. Alkuperäinen on kelpo seikkailu, mutta en kyllä tämän maistiaisen perusteella nähnyt ainakaan tunnelman puolesta hirveästi yhtäläisyyksiä.

The Evil Within oli minusta yksi niistä peleistä, joita ei olisi koskaan edes tarvinnut tehdä. Toivottavasti sen jatko-osa ei ole aivan yhtä tasapainoton teos, olen vain niin kauttaaltani täynnä näitä umpitylsiä RE4-klooneja.

Shadow of the Colossus. ♥

Kloonit ei kelpaa mutta samasta ikivanhasta pelistä kun julkaistaan jo toinen uusiversio niin sille sitten osoitetaan rakkautta wtf smh.

Microsoft oli kirkkaasti paras näistä. Sony oli Spidermania lukuunottamatta puuduttava ja Nintendon esitys oli lähinnä säälittävä. Ihan kivat messut jos tykkää.

Turjake

Hail to the King, baby!
12.5.2017
46
Mitäh 3ds:lle Metroid varsinaisen esityksen jälkeen mitä helvettiä ei näin saa tehdä :D

Tertzzi

SW-2800-6452-5622
1.5.2017
224
Helsinki
Hyvä oli Nintendon anti. Paljon pelejä luvassa ja aika hyvältä näyttää Switchin kannalta ainakin seuraavat pari vuotta. 3ds Metroid näyttää tosi hyvältä!

Majur1

Jäsen
1.5.2017
33
Tampere
Mitä ihmiset oikeen odotti, jos tästä Nintendon pressistä voi olla pettynyt :D

Jopa KAKSI uutta Metroidia, Oikea Pokemon Switchille, Rocket League, Xenoblade, Kingdom Battle ja vielä kaiken lisäksi Mario saadaan aikaisemmin kuin monet olettivat. Näiden lisäksi vielä paljon paljon muuta. Itse olin ihan täpinöissäni kun näin sen avaruuden ja olin ihan varma, et "Nyt se Metroid Prime tulee!" :D 3DS:n Metroid olisi kiinnostanut vielä vuosi sitten, mutta en vaan näe itseäni ottamassa kahta kannettavaa pelikonetta mukaani. Todennäköisesti ei tule siis pelattua tätä.

Itse olen todella kiinnostunut Kingdom Battlesta ja Rocket Leaguestä, jotka ovat varmasti omimmillaan kannettavassa muodossa. XCOMista ehdin jo haaveilemaan, mutta tämä KB voi olla vielä hauskempikin jos taktikointia on vain tarpeeksi. Rocket League on tullut hakattua jonkin verran PC:llä, mutta tää on kyl niin täydellinen Switchille! Skyrimin liikeohjaus ja Zelda lisät, Fifa 18 ovat myös mielenkiintoisia.

Ylipäätään viihdyin ihan hyvin näiden E3:sten parissa. Heti ensimmäisenä päivänä Battlefront 2 vakuutti todella paljon, vaikkakin mielestäni prequeleita ei olisi ollut pakko ottaa tähän. Microsoftin kaikki pelit tulevat PC:lle, josta jokunen peli voi kiinnostaa. Ubisoftin Skull & Bones on varma hankinta myös. Sonyltä Spiderman näytti hyvältä, mutta exclusiivisuus harmittaa.

Switchillä riittää pelattavaa, vaikkakin Arms ei nyt itseäni niin vakuuttanut. Onneksi Zeldan lisäri tulee tässä kuussa jo :)

Loota

Kermakostaja
Ylläpitäjä
12.4.2017
284
Se siitä loppuviikon keskittymisestä, käsittämättömän siisti show kaiken kaikkiaan, vaikka traileria emme kaikesta saaneetkaan.

K A K S I

M E T R O I D I A

A A A A A A A A

Mauno

Jäsen
30.4.2017
192
Uusia ja kiinnostavia videopelejä.
Super Mario Odyssey, Metroid Prime 4, Return of Samus ja Pokemon for Switch sai kyllä minun sukkani pyörimään jaloissani. Näistä vain yksi oli aiemmin julkistettu ja muutkin tuli aika puun takaa. Mario+Rabbids yllätti myös tosi positiivisesti Ubin pressissä eilen.

Jollei noi setit kiinnosta niin kedaut.

Tapza

Jäsen
1.5.2017
57
Metroid Prime 4:stä ei näytetty mitään, kuten ei uudesta Pokemonistakaan. Tapanani ei ole innostua peleistä, joista tiedetään vain nimi. Return of Samus taas on remake vanhasta pelistä ja vieläpä paskalta devaajatiimiltä. Super Mario Odyssey oli jo ennestään tuttu, ja tällä kertaa se näytti huonommalta kuin aiemmin. Juuh.

Hynät/Rahat & Ruplat

Adamantiumluuranko
7.5.2017
140
^Tää

Tykkäsin Bethesdan tyylistä eniten, koska kaikki esitellyt pelit ilmestyvät tämän vuoden puolella.

Pelkällä logolla on aika vaikea saada sen suurempaa mielenkiintoa aikaan.

Loota

Kermakostaja
Ylläpitäjä
12.4.2017
284
Ymmärrän kyllä, että trailerien puute ei kaikkia saa innostumaan, mutta näiden pelien olemassaolo itsessään on jo aika kova juttu, varsinkin kun Prime 3:sta on yli kymmenen vuotta ja Pokémon nähdään ensimmäistä kertaa konsolilla, jota voi haukkua myös kotikonsoliksi. En henkilökohtaisesti oikein keksi syytä olla harmissani tällaisista iloisista tapahtumista, pettyä voi pitkälti vaan omiin odotuksiinsa ellei kyseessä ole Nintendon 2008 show.

Olkootkin Mercury Steam, vaikka ei firma itselleni huolia herättänytkään, Treehousessa nähdyn materiaalin luulisi hävittäneen huolet aika nopeaan.

EDIT:
Eipäs muuten olekaan joo, mutta siltä se tosin kyllä tuntui kjeh...!

Viimeksi muokattu:
J

Jonelink

Vieras
Super Mario Odyssey näytti tosi hyvältä. Ajoneuvot ja vihollisten ohjaaminen tuovat varmasti uusia kokemuksia. Metroid Prime 4 tuli myös yllätyksenä.