ARMS on nyt päivittynyt versioon 3.2. Kaikki uutuudet ja muutokset voi tutusti katsastaa täältä.
Badget ovat hauska lisä, joka motivoi pelaamaan enemmän ja vauhdittaa mukavasti uusien nyrkkien hommaamista ARM Getteristä, koska jokainen ansaittu badge tuo mukanaan rahabonuksen. Itselleni pärähti heti päivityksen asennuttua peräti 29 badgea ja sain niistä kertyneiden reilun 3 000 kolikon turvin hommattua kaikki puuttuvat nyrkit kaikille hahmoille. Peli ei kuitenkaan jostain syystä luovuta aivan kaikkia badgeja, vaikka niiden ansaitsemiskriteerit olisivat ennen päivitystä täyttyneet. Jouduin esim. pelaamaan harjoittelumoodin läpi uudelleen ja vetämään yhden erän jokaista moodia, jotta sain näiden ensikertalaisbadget. Onneksi kaikki vaikeimmat saavutukset ovat pelin muistissa, joten en itse joudu vetämään Grand Prixiä 7-tasolla joka hahmolla uudestaan.
Yksi harmillinen juttu on, että peli ei kerro badgejen ansaitsemiskriteereitä ennen kuin ne on ansaittu, joten nämä pitää katsoa netistä.
Toinen melko merkittävä lisä on Replay-moodi, joka tallentaa automaattisesti matsien uusintoja, jotta niitä voi halutessaan analysoida jälkikäteen. Tässäkin on vikansa, sillä peli poistaa automaattisesti vanhimmat uusinnat tilan loppuessa ja uuden päivitysversion ilmestyessä.
Kolmas uutuus on Norsukamman linkittämässä trailerissa vilahtanut Springtron, jonka pääsee kohtaamaan Grand Prixissä, kunhan täyttää tietyt kriteerit. Toivottavasti hahmo saapuu myöhemmin ihan pelattavaksi asti, sillä ulkonäöstä ja dash-parrysta huolimatta kyseessä ei ole mikään täysi Springman-klooni. Springtronin oma erikoisliike on siitä jännä, että toisin kuin muiden hahmojen erikoisuudet, se ei suojele käyttäjäänsä, vaan haittaa vastustajaa.
Badget ovat hauska lisä, joka motivoi pelaamaan enemmän ja vauhdittaa mukavasti uusien nyrkkien hommaamista ARM Getteristä, koska jokainen ansaittu badge tuo mukanaan rahabonuksen. Itselleni pärähti heti päivityksen asennuttua peräti 29 badgea ja sain niistä kertyneiden reilun 3 000 kolikon turvin hommattua kaikki puuttuvat nyrkit kaikille hahmoille. Peli ei kuitenkaan jostain syystä luovuta aivan kaikkia badgeja, vaikka niiden ansaitsemiskriteerit olisivat ennen päivitystä täyttyneet. Jouduin esim. pelaamaan harjoittelumoodin läpi uudelleen ja vetämään yhden erän jokaista moodia, jotta sain näiden ensikertalaisbadget. Onneksi kaikki vaikeimmat saavutukset ovat pelin muistissa, joten en itse joudu vetämään Grand Prixiä 7-tasolla joka hahmolla uudestaan.
Yksi harmillinen juttu on, että peli ei kerro badgejen ansaitsemiskriteereitä ennen kuin ne on ansaittu, joten nämä pitää katsoa netistä.
Toinen melko merkittävä lisä on Replay-moodi, joka tallentaa automaattisesti matsien uusintoja, jotta niitä voi halutessaan analysoida jälkikäteen. Tässäkin on vikansa, sillä peli poistaa automaattisesti vanhimmat uusinnat tilan loppuessa ja uuden päivitysversion ilmestyessä.
Kolmas uutuus on Norsukamman linkittämässä trailerissa vilahtanut Springtron, jonka pääsee kohtaamaan Grand Prixissä, kunhan täyttää tietyt kriteerit. Toivottavasti hahmo saapuu myöhemmin ihan pelattavaksi asti, sillä ulkonäöstä ja dash-parrysta huolimatta kyseessä ei ole mikään täysi Springman-klooni. Springtronin oma erikoisliike on siitä jännä, että toisin kuin muiden hahmojen erikoisuudet, se ei suojele käyttäjäänsä, vaan haittaa vastustajaa.