Itse hain postista eilen keltaiset Joy-Conit. Minulla on Harmaat, siniset ja punaiset entuudestaan, ja nämä on nyt minun lempi väriset conit tähän asti. Mutta ei tullut ARMS minullekkaan tällä viikolla
Tunti tai pari tätä tulee päivässä hakattua jos tulee. Yritän vedellä Grand Prixin vaikeimmalla joka hahmolla ja Rankedia pelaan kanssa. Kun lompakossa on 200 pelirahaa, käyn sitten aina uusia KÄSIä hankkimassa, ja useimpien hahmojen valikoima onkin jo täysin kustomoitu. Porukat tykkäävät hyppiä niin paljon, että Helix kahdella Hydralla on usein ollut varma valinta.
Ei ole vielä lisätehoja, ainakaan käyttämissäni hanskoissa. Koska koneet korkeimmilla vaikeustasoilla reagoivat lyönteihin yliluonnollisen nopeasti, aggressiivinen pelaaminen harvemmin tuottaa tulosta. Joidenkin hahmojen kohdalla olen kokenut parhaaksi pitää blokkia päällä, kunnes pääsen rankaisemaan koneen heittoyritystä. Toisinaan taas on helpompi kasvattaa Rush-mittaria, tehdä kunnolla lämää ja vältellä vastustajaa lopun aikaa. Loppubossi on vaatinut yllättävänkin erilaisia taktiikoita omasta hahmosta riippuen. Esim. Spring Manilla ei toiminut sama taktiikka kuin Master Mummylla, eli lähelle tunkeminen tupla-Phoenixeilla, vaan voitto irtosi kun pidin etäisyyttä ja peittosin pomon keskikokoisten hanskojen lyönnit tupla-Megatoneilla.Pakko kysyä onko sinulla hanskoissa noita +lisätehoja? Itse selvitin juuri 5 tason Twintalella ja siinä oli roimasti itselleni haastetta. Vaikeinta tasoa en ole vielä edes testannut
Ei ole vielä lisätehoja, ainakaan käyttämissäni hanskoissa. Koska koneet korkeimmilla vaikeustasoilla reagoivat lyönteihin yliluonnollisen nopeasti, aggressiivinen pelaaminen harvemmin tuottaa tulosta. Joidenkin hahmojen kohdalla olen kokenut parhaaksi pitää blokkia päällä, kunnes pääsen rankaisemaan koneen heittoyritystä. Toisinaan taas on helpompi kasvattaa Rush-mittaria, tehdä kunnolla lämää ja vältellä vastustajaa lopun aikaa. Loppubossi on vaatinut yllättävänkin erilaisia taktiikoita omasta hahmosta riippuen. Esim. Spring Manilla ei toiminut sama taktiikka kuin Master Mummylla, eli lähelle tunkeminen tupla-Phoenixeilla, vaan voitto irtosi kun pidin etäisyyttä ja peittosin pomon keskikokoisten hanskojen lyönnit tupla-Megatoneilla.