Paras videopelimusiikki -äänestys | Vol. 2

Tervetuloa Fintendoon!

Fintendo on suomalaisten Nintendo-pelaajien keskustelupaikka.

Millainen seuraavan äänestyksen kuuluisi olla?

• Paras videopelimusiikki -äänestys | Vol. 3

Äänet: 5 27,8%
  • Paras x pelisarjan kappale -äänestys

Äänet: 9 50,0%
  • Paras videopelimusiikkiaiheinen cover/remix -äänestys

Äänet: 4 22,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    18
  • Äänestys suljettu. .

Genkku

¯\_(ツ)_/¯
Ylläpitäjä
12.4.2017
800
Rovaniemi
Äänioikeutetuista vaaliuurnille viitsi vain noin 10%.

Hävinneillä voisi olla vielä redemption-lohko :^)

ville111

Yksinkertaisen yksikäsitteinen yksilö
Toimitus
30.4.2017
646
Edelleen hieman hämmästyttää, että Proto Man's Castle on päässyt näinkin pitkälle (mokoma tiputti huomattavasti kappaletta paremman Hollow Knightin kappaleen). Joka tapauksessa se häviää aikalailla kaikilla osa-alueilla Unfinished Battlelle, joten minun puolestani Proto Manin tie päättyy tähän. Olisi suorastaan rikollista, jos Unfinished Battlen kaltainen tarttuva, jännittävä ja suorastaan fantastinen kappale tippuisi.

Rush

Hovifyysikko
Super Fintendo
1.5.2017
560
Jyväskylä
Tinglen viesti näytti epäilyttävälle, joten piti ihan kaivaa sanakirja esille.

täydellinen
1. olisipa tämän tilalla vaikka Spark Manin teema
2. olisipa tämän tilalla vaikka Flash Manin teema
3. olisipa tämän tilalla vaikka Tornado Manin teema
4. olisipa tämän tilalla vaikka Pharaoh Manin teema
5. olisipa tämän tilalla vaikka Metal Manin teema
6. olisipa tämän tilalla vaikka Wily Stage 1&2
7. olisipa tämä asia jotakin parempaa (slangi)

Esimerkkilause:
"-Mitä ajattelet Proto Man's Castlesta?
-Täydellinen. Äänestin Xenobladea."

Sanakirjan mukaan se olikin siis aivan oikein.

Xylitol

sylidoll
30.4.2017
195
Vaasa
Mahdin ja Magian taival on nyt taittumassa iltaan, kun To Far Away Timesin nostalgia-arvoa ei vaan päihitä mikään. Jälkimmäinen on soinut allekirjoittaneella päässä siitä lähtien, kun sen jollain kivikautisella Pokemon-fanisivustolla kuulin midi-muodossa taustamusiikkina jo noin vuosikymmen ennen kuin koskinkaan pelin DS-versioon. :ThisIsFine:

Rush

Hovifyysikko
Super Fintendo
1.5.2017
560
Jyväskylä
Minun täytyy tunnustaa yksi asia. Minusta Stickerbush Symphony on vain "melko hyvä" kappale. Sellainen 4/5 ehkä. Ei missään nimessä huono, mutta Wise on mielestäni tehnyt huikeampiakin kappaleita.

Mutta ennen kuin alatte riehumaan soihtujen kera, haluan vain avata, että vaikka edelleen pidänkin Stickerbush Symphonysta, pidän silti vähän enemmän Unfinish... jaaaaaa asunto on jo liekeissä.

RetroFly

''Taide on ajatusten heijastuma''
30.4.2017
66
Oulu
Rushin kanssa oon samaa mieltä. Stickerbrush Symphony on hyvä, mutta kuten sanottua, mestari David Wisella on parempiakin kappaleita kuten Mining Melancholy, Forest Interlude ja Hot-Head Bop. Annan silti äänen Stickerbrushille.

ville111

Yksinkertaisen yksikäsitteinen yksilö
Toimitus
30.4.2017
646
Esitän kolmannen näkökulman tähän dilemmaan. Mielestäni Stickerbush Symphony on David Wisen tuotannon parhaimmistoa, vaikkakaan ei välttämättä se ehdottomasti ja kiistattomasti paras kappale. Joka tapauksessa äänestin Unfinished Battlea, koska se on vieläkin parempi. :wink:

Selvästi minä ja RetroFly muuten puhumme eri kappaleista. Minä puhun piikkipuskasta, hän tarraharjasta. Jostain se ylimääräinen ärrä aina päätyy kappaleen nimeen...