Tällaisia tuotteita voisi olla järkevää tuoda markkinoille, jos Switch löytyisi valmiiksi suuresta osasta perheitä. Yhdysvalloissa NES oli yhdessä kolmesta kotitaloudesta (lähde).
Lähteen mukaan kolmannessa kotitalouksista oli Nintendo-tuote. Tuohon aikaan se saattoi tarkoittaa myös esimerkiksi Game Boyta, jonka julkaisun mainitaan juuri lainatun kohdan yllä edeltävän tilastoa.
Olen kuullut ja nähnyt esimerkiksi busseissa ja junissa Suomessakin muutaman natiaisen vaahtoavan Mario Odysseystä tai Switchistä, ja jotenkin elän uskossa, että Switch edustaa monelle vähemmän pelaamisessa kiinni olevalle aikuiselle ja perheelle Wii U:n mittaisen Nintendotauon päättymistä. Uskon, että Labolle on olemassa markkinat toisaalta superfaneissa, toisaalta näissä kasuaalipelaajaperheissä, ja että haasteena on onnistua tiedottamaan kasuaaleja Labosta ja vakuuttamaan sen olevan jotenkin kehittävä tai trendikäs tavara juniorille ostettavaksi. Siitä olen samaa mieltä, että Labo tuskin merkittävästi vaikuttaa konsolin myyntiin juurikin konsolin ja paketin kovan yhteishinnan takia.