Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
32 matsia pelannut, joista 22 ollut Jade Druideja. Tietenkin tänään ollut aika kokeilua koko päivä, mutta win rate ylipäätänsä niitä vastaan ollut jotain 30-35%. Ultimate Infestation on tosi ilkeä jos ei ehdi nostamaan 4/6 ja pelata sitä ennne sitä.
Edit/ vielä tarkennan, vain standardissa on tullut Jade Druideja. Wildissä (40 matsia) on tullut pirate warrioreita (18 matsia), huntereita (10 matsia), Death Knight Pristejä (7 matsia) ja 5 Death Knight Warlockia,
Voi että tuo arena muuttuikin ihanaksi ja freesiksi. Bone drake on so far ollu se most unbalanced lappu ku niitä käytännössä joka deckissä ja muutama netherspite siihen päälle niin endgame dragoneita tippuu solkenaan.
Mutta steediä ei enää näy niin hirveesti niin näkyy välittömästi omassakin menestyksessä. Hävisin varmaan 90% ajasta pelkälle pallylle ja Steedeille. Nyt 10 areenaa takana tuloksilla
10-3
11-3
12-0
12-1
8-3
12-1
12-0
10-3
12-0
12-2
So far legit expansion. Constructediin sit ku jaksaa draftata lappuja
Moi, minä olen kohtalaisen uusi Hearthstonen pelaaja täällä. Tämä on tosi kiva peli ja pidän Areenasta, mutta siellä tulee aina välillä pataan. Mikä se on se secret tech, jolla nostan hyvät aloituskortit jotta en häviä? Osaan l-cancelata, onko siitä hyötyä?
Olen nyt päälle puolen vuoden tauon jälkeen taas aktivoitunut Hearthstonessa, pari viikkoa ehdin pelailla enne witchwoodin julkaisua joten huimat 33 boosteria sain hommattua. En tiedä sitten mitään mitä odottaa tältä lisäriltä, mutta lopultahan parin viikon päästä kaikki pelaa jotain Cancer-tier deckejä rankedissa.
Nyt kun jokainen deckini meni wildiiniin niin en kyllä osaa sanoa mitä aion pelata. Kokeilin nyt vähän Cube lockia uusien korttien kanssa, mutta en tiedä onko järkevää lopulta pelata deckiä johon kaikki ovat jo varautuneet kuukausien ajan.
Käytännössähän siis Rankedin puolella ei mikään muuttunut. Pally ja Locki on ihan samaa huttua kuin oli edellisenkin expansionin aikaan. Ainoastaan ero muihin kasvoi.
En usko, että mitkään kokeiluhenkiset super battle cry -shamaanitkaan pystyy samaan myllyyn kuin noi kaks deckiä. Ite hinkkasin loppuaikana legendiä Overload -control shamaanilla, koska tein sen counteroidakseni top deckit. Nyt senkin deckin palikoita meni kierrätykseen niin ladder muuttuu pahimmillaan entistä itkuisemmaksi.
Mutta Areenan puolella heti ensi kosketuksesta alkaen freesejä tuulahduksia. Ei oo enää niin tempo driven ja 1-2 -drop keskittynyt koska expassa tais tulla yks oikeasti hyvä pikkudroppi. Loput oli echoja. Toki, kaikki vielä alussa ja kokeiluluontoista mutta arenan puolella potentiaalia; Ladderin puolella ei ennustettavissa muutosta.
Monster Hunt oli todella hauska pelimuoto. Menisin ehkä jopa väittämään parhaaksi yksinpelicontentiksi mitä pelissä on tähän mennessä nähty. Hahmoilla oli omanlaisensa gameplanit ja synergiakikkailujen kasaaminen niiden ympärille oli todella mieluisaa puuhaa, varsinkin kun pelimuodossa oli läjä uusia kortteja ja passiveja juuri tähän tarkoitukseen. Onnistuin esimerkiksi saamaan Tokilla samassa runissa kahdesti passiven, joka castaa vuoron ensimmäisen spellin uudestaan. 9 damagen Arcane Missiles, 15 taian Deck of Wonders ja kolmen ekstravuoron Time Warp rikkoivat peliä varsin tyydyttävästi.
Vaikeusastetta Dungeon Runiin verrattuna oli laskettu reilusti, ehkä vähän liikaakin. Ainoastaan yksi runi Cannoneerilla päättyi häviöön vastustajan pöllittyä kaikki minionini, mutta kaikilla muilla hahmoilla läpäisy onnistui ensimmäisellä yrityksellä. Toisaalta otan kyllä mieluummin tämän pari tuntia leppoista laatuviihdettä, kuin Dungeon Runin välillä lähes mahdottomat viimeiset taistelut.