En voi väittää näkeväni mitään syytä äänestää tätä paria vastaan. Kongin scopetustulos on todennäköisesti myös totta, jotta hän pysyy tässä meidän pikku jupinassamme etulyöntiasemassa. Ainoa kysymysmerkki yhtälössä on Rush, josta en ainakaan itse osaa sanoa juuta tai jaata. Toivon parasta ja pelkään pahinta.
Samalla puheenvuorolla ammun omasta puolestani alas teoriat, että olisimme Kongin kanssa samalla puolella. Olen edelleen vahvasti sitä mieltä, että kaveri on perusplasma, mutta teoriatasolla Ghetsiskin on mahdollinen, samalla megaluokan munaus, jos Ghetsiksenä yritti kaveerata meikän kanssa liittolaisen löytämisen toivossa. Enkä jaksa uskoa, että Kong veteraanipelaajana sortuisi mainitunkaltaiseen sössimiseen.
Pari kaveria ovat myös alkaneet herättää epäilyksiä tämän pikku konfliktin jälkipuinnin seurauksena. Mutta pidän toistaiseksi nämä epäilyni omana tietonani, koska uin jo valmiiksi melko syvissä vesissä enkä ajatellut ainakaan vielä hukkua. Tarkkailen kuitenkin herroja suurennuslasilla.
E:
Samalla puheenvuorolla ammun omasta puolestani alas teoriat, että olisimme Kongin kanssa samalla puolella. Olen edelleen vahvasti sitä mieltä, että kaveri on perusplasma, mutta teoriatasolla Ghetsiskin on mahdollinen, samalla megaluokan munaus, jos Ghetsiksenä yritti kaveerata meikän kanssa liittolaisen löytämisen toivossa. Enkä jaksa uskoa, että Kong veteraanipelaajana sortuisi mainitunkaltaiseen sössimiseen.
Pari kaveria ovat myös alkaneet herättää epäilyksiä tämän pikku konfliktin jälkipuinnin seurauksena. Mutta pidän toistaiseksi nämä epäilyni omana tietonani, koska uin jo valmiiksi melko syvissä vesissä enkä ajatellut ainakaan vielä hukkua. Tarkkailen kuitenkin herroja suurennuslasilla.
E:
Kortteja on pakassa satavarmasti vähintään 3, todennäköisimmin juuri 3, joten suoran epäonnistumisen mahdollisuus on enintään n. 36 prossaa, joka toisaalta on melko paljon. Mutta jos tässä 2 liigalaista on lähdössä, liigapiste on joka tapauksessa melko todennäköinen lopputulema.Tällä hetkellä pakassa taitaa olla 1-2 liigakorttia, joten tilanne ei ole kovin hyvä.
Viimeksi muokattu: