Foorumipeli: Kalosin kaappaus!

Tervetuloa Fintendoon!

Fintendo on suomalaisten Nintendo-pelaajien keskustelupaikka.

bËst

Jäsen
30.4.2017
322
Ainoa asia, mikä voi mennä pieleen, on se, että Genkku onkin 200IQ Lysandre

Tämä on se, millä pelissä hävitään tässä ja nyt. Jos itseltäni kysytään, niin pitäisin vallankahvan kolmikolla minä, rush ja ville.

Rushin luottoa en ole saanut, mutta en näe miten genkku tai artzei sitä sen enempää saisi. Saati sitten kongi. Reaperin koen kanssa vaarallisena koko pelin kannalta. Toki Genkun eliminointi olisi pieleen mennessä helppo ratkaisu ja näin ollen en koe sitä ongelmallisena.

Toki siinä vaiheessa Rush voisi osoittaa olevansa epämulkkusuperflare ja tuhota liigalaisen ja varmistaa flaren voiton. Joskin tämän todennäköisyys on aika olematon tai sitten Rush on astetta kovempi luu tässä pelissä.

Miten sitten eteenpäin, jos käy niin että kierros päätyy tavalla tai toisella siihen että flare saa tästä pisteen? Sit ollaan käytännössä tilanteessa, jossa on pakko tietää ketkä ovat liigalaisia

Genkku

¯\_(ツ)_/¯
Ylläpitäjä
12.4.2017
800
Rovaniemi
Aloitin lupailun tarjoamalla suut makeaksi jos olisin Lysse, eli myös bEst voi äänestää huoletta.

Jos bEst ja ville ovat liigalaisia kuten väittävät ja tehtävä epäonnistuu, niin tässähän on sash käytettävänä ja lähes varma voitto liigalle, eihän tämä ole vaikeaa? Jos Rush on konna (mitä en pidä todennäköisenä) ja eliminoi toisen teistä, niin kahdella ei-äänestyksellä voi myös minut pelata mestariksi.

ville111

Yksinkertaisen yksikäsitteinen yksilö
Toimitus
30.4.2017
646
Kerrataanpas, ville, todennäköisyyslaskennan oppimäärää.
- -
Eli EI:tä äänestämällä kannatat 33% voittoyritystä sen sijasta, että ottaisimme 100% varmasti joko voiton tai Flaren nistimisen? Ei kuulosta nyt kovin hyvälle minun mielestäni.
Vaikka todennäköisyyslaskenta ei olekaan vahvinta puoltani, niin otan viestisi haasteena vastaan. Nörttivaihde päälle siis ja menoksi!

[nörtteily]
Pakan päältä nostamalla todennäköisyys voittoon on tosiaan 33,333...%, jos oletamme pakassa olevan tasan yksi liigakortti jäljellä. Vertaat sitä "100%-varmaan" tapahtumaan, joka ei kuitenkaan ole suoraan vertailukelpoinen edelliseen lukuun. Hyväksytyn vuoron tapauksessa voiton todennäköisyys ei luonnollisestikaan ole 100%, sillä se vaatii 1) sinun liigalaisuuttasi, 2) Genkun liigalaisuutta ja 3) että pakassa on ylipäätänsä yksi liigakortti jäljellä. Mikään näistä ei ole varma, vaikka uskonkin ainakin osan näistä pätevän.

Oletetaan, että jokin kohdista 1-3 ei päde ja että se johtaa vuoron epäonnistumiseen. Teit päätelmän, että tällöin tapahtuma "Flaren nistiminen" toteutuu varmasti. Huomataan, että se kuitenkin vaatii, että olet itse liigalainen. Tästä meillä ei ole varmuutta. Näin ollen tapahtumat "100% varma voitto" ja "Flaren nistiminen" eivät edes ole riippumattomia, jolloin emme voi soveltaa sinullekin varmasti tuttua summakaavaa. Arkikielisesti voimme todeta, että laskelmasi ei ota huomioon tilannetta, jossa olet itse Flarelainen. Tällöin on mahdollista, että voittoa ei tule ja Flare jää nistimättä. Todennäköisyyslaskennan oppituntisi saattaa olla mahdollisena liigalaisena sinulle selvä, mutta ulkopuolisen korvin se ei ole kovin vakuuttava.
[/nörtteily]

Tarkoituksenani ei todellakaan ole esittää Rushin olevan Flarelainen, mutta mahdollisuus siihen on olemassa. Ainoa varma asia on, että Lysandre hän ei voi olla edellisen vuoron perusteella. Äänestin jo kieltävästi heti edellisen viestini kirjoittamisen jälkeen, enkä ole varsinaisesti katumapäällä. Näen 33% -todennäköisyyden voittoon tässä tilanteessa houkuttelevana, kun vaihtoehtona on hyvinkin mahdollinen Flare-piste. Siinä sivussa saattaisimme saada lohdutuspalkintoina Focus Sashin ja Reaper Clothin, mutta tällöinkin Reaper Cloth saattaa huonolla tuurilla joko joutua Flaren käsiin tai kulua viattoman liigalaisen eliminoimiseen. Pelottaa jo hieman omankin nahkan puolesta.

Veizen

Muusikonrenttu, Game Master
Toimitus
30.4.2017
371
Turku
Äänestys on päättynyt.

Kong: EI
Genkku: KYLLÄ
Artzei: EI
Rush: KYLLÄ
bËst: EI
ville111: EI

Mestari-ministeripari Rush - Genkku ei mene läpi.

Epäonnistuneet äänestykset: 3/3

Pakan päällimmäinen kortti pelataan epäonnistuneiden äänestysten johdosta. Päällimmäinen kortti on Flare-kortti.

Kriisin syventyessä Liiganeuvoston välit rakoilevat. Tuomiopäivän ase latautuu, mutta neuvosto ei saa aikaan mitään, sillä operaation johtoporrasta ei saada nimitettyä. On koittanut viimeinen hetki toimia: Kaatuuko neuvosto keskinäisiin riitoihinsa, vai löytyykö hyviksistä voimaa kaataa ilkimysten juoni?

Pistetilanne:

Liiganeuvosto: 4
Flare-jengi: 5

bEst, ole hyvä ja julista ministeriehdokkaasi! (Huom. Kaikki pelaajat ovat valideja ehdokkaita.)

Tulevilla Mestari-ministeripareilla on käytössään Focus Sash: jos sekä ministeri että mestari ovat tyytymättömiä nostettuihin kortteihin, voidaan koko käsi poistaa pelaamatta korttia. Tämän jälkeen peli jatkuu normaalisti uuden parin valinnalla.

Genkku

¯\_(ツ)_/¯
Ylläpitäjä
12.4.2017
800
Rovaniemi
Juuri tätä yritin välttää ja arvasin bEstin ja villen äänestävän samalla puolella. Hieman yllätti se, että Ei-ääniin lipsahti myös ainakin yksi liigalainen.

Onko pakka nyt sekoitettu?

bËst

Jäsen
30.4.2017
322
En pidä äänestyksen lopputulemaa kovinkaan yllättävänä. Enkä kyllä pakasta noussutta korttiakaan.

Kortithan lähti nyt uuteen kiertoon ja käytännössähän peli EI voi päättyä kolmen flaren nostoon koska sash jos olen oikein ymmärtänyt.

Näin ollen kuvio on itselleni selvä: viimeinen ministeri minun valintani alla on kuten sanoin niin Rush tai Ville koska ainoat varmat optiot. Rushin tietää statistiikassa turvalliseksi, mutta osaltani haluan osoittaa että olen koko ajan liigan puolta. Rush on heittänyt epäilevän naaman allekirjoittanutta vastaan niin valitsen Ministeriksi Villen.

Molemmista pystyn 100% varmuudella sanomaan, että eivät ole Lysandreja. Ja Villestä vielä rushiakin paremmin että EI ole flare.

Eli ministeriksi Ville.

Veizen

Toimitus
30.4.2017
371
Turku
Äänestetään.

Liigamestari: bEst
Liigaministeri: ville111

Äänestysaikaa su klo 21 saakka.

Pakka on sekoitettu, ja siinä on 2 Liiganeuvostokorttia ja 6 Flarekorttia.

Rush

Hovifyysikko
Super Fintendo
1.5.2017
560
Jyväskylä
Eiköhän tää ole aika selvä juttu. Kong, ville ja bËst ovat Flarelaisia, artzei on liigalainen joka antanut hämmentyneen EI-äänen, Genkku on liigalainen.
Top deckataanko vaan vika kortti suoraan? Seuraavana on tulossa kolme Flare-vuoroa, jotka eivät tasan tarkkaan ole ottamassa liigalaisia ministereiksi. Äänestän jokaiseen tulevaan operaation isoa jyrkkää EI:tä, jos minä tai Genkku ei ole kyseisellä operaatiolla mukana. Suotta tässä viikkoa stallataan.

ville111

Toimitus
30.4.2017
646
Harmillinen juttu, mutta todennäköisyydet olivat tosiaan jo lähtökohtaisesti voittoa vastaan. Positiivisena puolena on, että nyt on Focus Sash käytettävissä, joten huono korttituuri voidaan ohittaa mestarin ja ministerin toimesta. Toki pakan päällimmäisen nostamisessa huonona puolena oli se, että emme oppineet jäljellä olevan pakan sisältöä, mutta ainakaan Reaper Cloth ei päätynyt vääriin käsiin.

Juuri tätä yritin välttää ja arvasin bEstin ja villen äänestävän samalla puolella. Hieman yllätti se, että Ei-ääniin lipsahti myös ainakin yksi liigalainen.
Olen itse luottavainen siihen, että Manne oli Flare-jengiläinen, joten uskon porukassa olevan enää yksi rivi-Flare ja Lysandre jäljellä. Äänestystuloksen voi tulkita mainitsemallasi tavalla, mutta toinen mahdollisuus on, että kaksi vuoron puolesta äänestänyttä (sinä ja Rush) ovat ne pahikset tässä pelissä. Kolmas näkemäni mahdollisuus on, että Flarelaisena Kong tiesi pakan olevan tyhjillään liigakorteista, jolloin hänellä oli mahdollisuus valita joko operaation tai päällimmäisen noston väliltä sen mukaan, kumpi asettaisi hänet itsensä parempaan valoon. Mikä näistä skenaarioista on tosi, sitä en osaa sanoa. Voin vakuuttaa vain sen, että olen itse liigalainen.

Luotan sataprosenttisesti vain itseeni, mutta tällä hetkellä bËst vaikuttaa minun silmissäni luotettavimmalta pelaajalta. Se viimeinen liigapiste on näköjään kovan työn takana, joten lähden mielelläni bËstin kanssa hoitamaan homman kotiin, jos muut pelaajat sen vain sallivat.

Genkku

¯\_(ツ)_/¯
Ylläpitäjä
12.4.2017
800
Rovaniemi
Käytännössä minun pitäisi uskoa, että hyviksiä ovat Rush, minä ja ville ja bEst, mutta koska vain yksi luotti äskeiseen pariin niin on hankalaa äänestää kyllä tälle. (Flaretrion ollessa Kong-Manne-Artzei) Pidän todennäköisenä, että flare-ville yritti ohjailla äskeistä äänestystä Ei-kannalle ja Lysandre-bEst koitti selvittää olenko toinen flare. Teoriassahan ville voisi olla myös hyvis, joka luottaa sinisilmäisesti flare-bEstiin, mutta äskettäisellä vuorolla olisi ollut erikoista pelaamista liigalaiselta. BEst yrittää nyt saada Rushin mukaan, jotta äänestys menisi läpi.

Harkitsen top deckiä @Rush joten äänestän ei ainakin tälle parille ja todennäköisesti myös seuraavalle. Kongin flarelaisuudesta puhuisi ainakin recordi, mutta en voi olla varma Artzein episodin vuoksi.

Viimeksi muokattu:

bËst

Jäsen
30.4.2017
322
Eiköhän tää ole aika selvä juttu. Kong, ville ja bËst ovat Flarelaisia, artzei on liigalainen joka antanut hämmentyneen EI-äänen, Genkku on liigalainen.

Kongin asemasta en osaa sanoa juuta enkä jaata, mutta ehdottomasti epäiltyjen kastissa ja mielessäni sietää siellä pysyäkin. Itse näen tässä todella vahvan argumentaation sen puolesta, että kaikista hyvistä uskomuksista huolimatta Rush täyttää flaren tuntomerkit.

Rush sai vahvan luoton ja pystyi hyvällä omalla tunnolla puhdistamaan maineensa lopullisesti kun ei paljastunut Lysandreksi ja otti pisteen. Miksikö? Siksi, että voisi itse viimeistellä pelin liigan luotolla ja ottaa aisaparikseen Lysandren (eli Genkun). Tämän selittää myös vahva hiostus allekirjoittanutta kohtaan, jossa saatiin nostettua isosti pöydälle kysymysmerkki allekirjoittaneen toden puhumisesta. Myös Rush on osaltaan ollut mielestäni ottamassa kantaa allekirjoittaneen ja Genkun alkukierrosten "hyvä veli" kampanjaan ja kummasti tässä yhteydessä maalitaulu on piirretty oman napani ympärille.

Tämä johtaa hyvin näppärästi myös siihen, että kolmas ja viimeinen flare oli Manne, jonka Ville onnistuneesti eliminoitti. Äskeinen vote todistaa mielestäni sen, että pelissä on edelleen koko liiganelikko: Minä, Ville, Artzei ja Kong. Eli Kong saisikin synninpäästön epäilyistäni, mutta silti turvallisuussyistä pidän hänet mieluummin ulkona kierrosta.

Sanon jo tässä vaiheessa, että pelin on ollut aikaisempia kimurantimpi ja myös hauskempi. Isoimmatkin mysteerit on luotu ratkaistavaksi ja jos liiga pitää yhtä, niin tämä teoria (jonka juuri summasin vähän vanhoja kierroksia ja argumenttejä katsellen) kestää erittäin hyvin päivänvaloa.

En voi sanoa, etteikö pelissä voisi olla muitakin hypoteesejä, mutta mielestäni tässä ympyrä sulkeutuu ja edellinen äänestys kertoi paljon. Eli itse ehdottomasti seison tämän voten takana. Flarelle riittää tässä vaiheessa joko yksi piste tai lysandre. Ja ainoa, minkä voin todeta todellisuudeksi on se, että ville on tiedostetusti täysin turvallinen valinta. I

Genkku

¯\_(ツ)_/¯
Ylläpitäjä
12.4.2017
800
Rovaniemi
Tämä johtaa hyvin näppärästi myös siihen, että kolmas ja viimeinen flare oli Manne, jonka Ville onnistuneesti eliminoitti. Äskeinen vote todistaa mielestäni sen, että pelissä on edelleen koko liiganelikko: Minä, Ville, Artzei ja Kong. Eli Kong saisikin synninpäästön epäilyistäni, mutta silti turvallisuussyistä pidän hänet mieluummin ulkona kierrosta.
Aika hyvää bullshittiä ja loistava yritys pyytää tukea Artzei/Kongilta (kun Rush ei tuottanut tulosta). Itsehän kannatin myös Mannen eliminointia, koska hän väisteli kysymyksiäni ja väitti minua kovasti flareksi. Mahdollisesti meni sininen mies, vaikkei siltä vaikuttanutkaan.

Taitaa mennä top deckiksi ellei joku mestari yllätä valitsemalla minua tai Rushia. Harmi vain, ettei sinisiä kortteja ollut enempää tässä sekoituksessa.

ville111

Toimitus
30.4.2017
646
Tällä hetkellä Rush ja Genkku heittävät minua ja bËstiä kivillä, mikä herättää ainakin minussa suuria epäluuloja heidän identiteettejään kohtaan. Pelin alkupuolella hyvin neutraali ja luotettava Rush on muuttunut hyvin aggressiiviseksi, kenties liigan tukalan paikan johdosta, tai kenties Flaren ollessa ihan yhtä tukalassa paikassa. Vuoro on kriittinen niin liigalle kuin Flarellekin, joten oli kai odotettavissa, että molemmat tiimit heittävät kaikki paukut kehiin. Koska tiedän itse olevani liigalainen, ja minua vastassa on kaksi hyvin äänekästä vastarannan kiiskiä, on päätelmäni sama kuin bËstillä. Tosin Kongin ja Artzein identiteeteistä en ole täysin varma, ja on myös olemassa se mahdollisuus, että vahingossa eliminoin Reaper Clothilla liigalaisen.

Luotan siihen, että jokainen osaa tehdä tilanteesta oman tulkintansa. Toivon vain, että kaikki liigalaiset harkitsevat päätöstään ja antavat tälle vuorolle edes mahdollisuuden. Koko pelin läpi olen pelannut konsistentin avoimesti, joten toivon sen riittävän liigan voittoon.

Genkku

¯\_(ツ)_/¯
Ylläpitäjä
12.4.2017
800
Rovaniemi
Jos olet liigalainen, niin kehotan miettimään vielä sitä, onko bEst virittänyt sinulle ansan. Minun mielestäni on erikoista, että luotat bEstiin enemmän pelkästään sanan perusteella ja äänestät samalla tavalla, etkä epäile Lysandreksi, kun taas esim. Rush ja minä emme ole pelanneet itse yhtään pahiskorttia. (Molemmilla mestareina silloin sinä ja bEst). Minä ja Rush olemme laatineet myös selkeitä suunnitelmia liigalle, mutta jostain syystä niitä ei ole päästy toteuttamaan.

Hajaannusta aiheuttaneen Kong-Mannen läpimeno oli aika merkittävä tekijä.

Rush-Genkku-Best-Ville olisi kyllä tämän kaiken jälkeen erikoinen hyvisjoukko, mutta jos olet oikeasti hyvis, bestin vuoro kaatuu ja haluat saada minulta ja Rushilta kyllät...

Viimeksi muokattu:

ville111

Toimitus
30.4.2017
646
Jos olet liigalainen, niin kehotan miettimään vielä sitä, onko bEst virittänyt sinulle ansan. Minun mielestäni on erikoista, että luotat bEstiin enemmän pelkästään sanan perusteella ja äänestät samalla tavalla, etkä epäile Lysandreksi, kun taas esim. Rush ja minä emme ole pelanneet itse yhtään pahiskorttia. (Molemmilla mestareina silloin sinä ja bEst).
Kyse ei ole siitä, ettenkö epäilisi bËstiä. Totta kai taustalla on aina pientä skeptisyyttä, sillä mikään ei takaa bËstin olevan liigalainen (sama pätee ihan kaikkiin muihinkin). Sen sijaan pointti on siinä, että hän on minun silmissäni tästä porukasta kaikista luotettavin. Hän ei tilaisuuden tullen valehdellut identiteetistäni, eikä hän ole käyttäytynyt koko pelin aikana mitenkään epäilyttävästi. Kysynkin sinulta, että minkä takia epäilet juuri hänen olevan Lysandre? Jos luotat minun olevan liigalainen (ja näin ollen jätät Silph Scopen mahdollistamat strategioinnit omaan arvoonsa), ei kovin montaa syytä epäilyille tietääkseni ole.

En usko, että astun tässä minkäänlaiseen ansaan. Lisäksi ministerinä minulla olisi lopullinen sana, jos eteenpäin päätyisi yksi kortti kumpaakin laatua.

Minä ja Rush olemme laatineet myös selkeitä suunnitelmia liigalle, mutta jostain syystä niitä ei ole päästy toteuttamaan.
Niin, ja nämä suunnitelmat taitavat kaikki olla laatua "Rush/Genkku ministeriksi". Helppohan se on suunnitella omaan napaan sopivia suunnitelmia, mutta näiden motiivit eivät ole meille ulkopuolisille selviä.

Rush

Hovifyysikko
Super Fintendo
1.5.2017
560
Jyväskylä
Pelin alkupuolella hyvin neutraali ja luotettava Rush on muuttunut hyvin aggressiiviseksi, kenties liigan tukalan paikan johdosta, tai kenties Flaren ollessa ihan yhtä tukalassa paikassa.
Odotapas hetkonen.
Minulla on takana kolme onnistunutta operaatiota, ja sen yhden ainoan epäonnistumisen otti vastuulleen mestari (eli sinä). GM on vahvistanut että en ole Lysandre. Lisäksi minulla ei ollut yhtään tilaisuutta piilottaa liigakortteja pakan ensimmäisen sekoituksen jälkeen. Tietääkseni en myöskään ole äänestänyt epätavallisesti. Minua vastaan on tasan näin paljon syyllistäviä tekijöitä: ei ole.
On suorastaan söpöä, miten kovasti Flare yrittää tahria tuota recordia.

Mistä syytökseni villeä kohtaan johtuivat? Ihan yksinkertaisesti siitä, että pakan sekoituksen jälkeen ainoat mestarit, ja täten ainoat henkilöt jotka kykenivät dumppaamaan liigakortteja ministerin tietämättä, olivat ville ja Kong. Siltikin pakasta täysin "mystisesti" nousi ei kolme, ei kuusi, vaan peräti seitsemän Flare-korttia putkeen. Ja koko revohka, Flaret mukaanlukien, yksimielisesti äänesti operaatiot läpi, vaikka liiganeuvosto oli pisteen päässä voitosta.

Ja nyt ville sekä bEst esittävät, että minä, Genkku, Manne ja jopa Kong olisimme kaikki Flareja. En tiedä ymmärsinkö väärin, mutta Flareja piti kai olla vain kolme?

Voitte torjua syytökseni, voitte nakella kivet takaisin, mutta noista faktoista ei päästä irti.

Joka tapauksessa peli on nyt 3v3 pattitilanteessa. En ole satavarma, onko Kong vai artzei kolmas liigalainen (veikkaisin että artzei on), mutta vetoaisin häntä, tai miksei molempia, äänestämään kaikkia tulevia operaatioita vastaan. RNG:llä liiga voittaa 25% varmuudella, mikä ei ole kovin hyvä, mutta se on silti parempi vaihtoehto kuin laskea Flare mellestämään operaatioille, jolloin liiga häviää varmasti.

ville111

Toimitus
30.4.2017
646
Odotapas hetkonen.
Minulla on takana kolme onnistunutta operaatiota, ja sen yhden ainoan epäonnistumisen otti vastuulleen mestari (eli sinä). GM on vahvistanut että en ole Lysandre. Lisäksi minulla ei ollut yhtään tilaisuutta piilottaa liigakortteja pakan ensimmäisen sekoituksen jälkeen. Tietääkseni en myöskään ole äänestänyt epätavallisesti. Minua vastaan on tasan näin paljon syyllistäviä tekijöitä: ei ole.
On suorastaan söpöä, miten kovasti Flare yrittää tahria tuota recordia.
En ole syyllistänyt sinua noista yhdelläkään, kuten hyvin tiedät. Viittasin aggressiivisuudella nimenomaan viesteihisi ja joka puolelle lenteleviin syytöksiin. Kuulostaa melkein siltä, että ymmärsit viestini tahallisesti väärin, sillä en suinkaan yrittänyt olla viestini kanssa mikään draamakuningatar. Olen ynnännyt näkemäni vihjeet yhteen, ja esitin vain nykyisen tulkintani tilanteesta.

Ja nyt ville sekä bEst esittävät, että minä, Genkku, Manne ja jopa Kong olisimme kaikki Flareja. En tiedä ymmärsinkö väärin, mutta Flareja piti kai olla vain kolme?
Nyt hieman jarrua Rush, ei kukaan väitä kaikkien neljän olevan Flarelaisia. Sen sijaan uskon tällä hetkellä, että kaikki kolme Flarea löytyvät porukan sisältä. Tosin myönnän, että en ole aivan varma tästäkään, enkä tiedä, miten Artzei istuu kuvaan.

Viimeksi muokattu:

Genkku

¯\_(ツ)_/¯
Ylläpitäjä
12.4.2017
800
Rovaniemi
No voin ainakin nostaa ylös seuraavat huomiot:

Rush ei ole todistetusti Lysandre eikä recordin perusteella flare. Koska tiedän myös oman roolini olevan liigalainen, ei flare-Rushilla olisi ollut muuta syytä valita minua ministeriksi kuin eliminointini. En tukenut Kong-Mannea ja kannatin Mannen eliminointia, joten vaihtoehto minä ja Manne olemme molemmat flareja on aika outo. Aika moni oli sitä mieltä myös aiemmin. "Kolmas-flare" ei kannattanut yrityksiä, joissa olin ehdolla.

Kong ja Artzei eivät ole Lysandreja, koska he eivät saaneet tukea toiselta pelaajalta äskeisissä äänestyksissä. Molemmat menisivät rivi-flaren muottiin, mutta edellisten vuorojen yksinäänestysten perusteella pidän Artzeita enemmän hyviksenä, Kongilla on myös 2x "triplaflare". Artzei äänesti itseään ministeriksi ja Kong ei. Scarfin käytöstä ei voi suoraan leimata flareksi, sillä ville-Rush vaikutti tuolloin ihan hyvältä idealta. Olen ollut varovainen myös Artzein ja Kongin kanssa, joten jommankumman niputtaminen flareksi kanssani on myös erikoista. Omasta näkökulmastani flaret välttivät sattumalta liigaduot tai liiga-riviflare-yhdistelmän äskeisillä kierroksilla, jälkimmäisellä flare oltaisiin eliminoitu. (Vaikka joukossa olisi ollut epävarmoja äänestäjiä, niin flippaamisten jälkeen 3-3 olisi ollut todennäköinen.)

Jäljelle jää siis kolme ehdokasta Lysseksi. Jos minä ja Rush olemme hyviksiä, niin Manne, Ville ja bEst eivät voi olla samalla puolella. Joko Lysandre eliminoitiin tai flare-duo pelasi liigalaisen pois.

Viimeksi muokattu:

Veizen

Toimitus
30.4.2017
371
Turku
Äänestys on päättynyt.

Kong: KYLLÄ
Genkku: EI
Artzei: KYLLÄ
Rush: EI
bËst: KYLLÄ
ville111: KYLLÄ

Mestari-ministeripari bËst - ville111 valittu, operaatiovaihe alkaa! ville111 ei ole Lysandre.

Kohtalon hetki on koittanut. Liiganeuvosto kokoaa rivinsä ja suuntaa kohti Flaren päämajaa. Miten tässä käykään?