E3 2017 Vedonlyöntiaihe

Tervetuloa Fintendoon!

Fintendo on suomalaisten Nintendo-pelaajien keskustelupaikka.

Rush

Hovifyysikko
Super Fintendo
1.5.2017
560
Jyväskylä
Kyllä ne molemmat Metroid-pelit minun kirjoissani lasketaan "jotakin täysin odottamatonta"-kategoriaan.

Oikein: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 11, 12, 13, 14, 15, 17
Väärin: 2, 8, 9, 10, 16
Bonus: -1 p
#12 Saammeko lisätietoa Switchin tulevasta Fire Emblemistä? A) Kyllä (panostan yhden pisteen lisäarvauksesta että sen epävirallinen subtitle voisi epäironisesti olla Waifu Wars)
En nähnyt tarpeeksi rapsutteluminipelejä, deittailusimulointia enkä edes paljastavia kuteita ja naisten objektifiointia, joten katson arvauksen menneen pieleen, ja vähennän itseltäni yhden pisteen. Lohdutuksena Xanderin hevonen on aika villi tuote.

Tulos: 11 p

Etrian Odyssey-vastaus meni sitten väärin koska laadin arvaukseni tyyliä edellisenä päivänä sen julkistuksesta. Ei tällein niitä uusia faneja kyllä voiteta, kun viedään katalasti internet-pisteitä nenän edestä, aijai.

Tingle

Paavo
1.5.2017
465
Turku
Saat lohdutukseksi 500 Etrian pistettä ja keltaisen F.O.E. -pallon.

terveisin ATLUSmarkkinoinnin Suomijaosto.

retropälli

Jäsen
8.5.2017
134
oikein = 2, 4, 6, 8, 10, 11, 13,14, 15, 17 ja 5( sanoin kyllä jos laskee pokken tournament dx , ultra moon ja sunin muuten ei. Ja kun tournament dx näytettiin niin olin oikeassa?) Itse ymmärsin 12 tarkoittavan tulevaa fire emblem switch peliä ( eli olin oikeassa?)
väärin =1,3, 7, 9, 16
Pisteet= 12-14 riippuen siitä miten tulkitsee nro 5 ja 12. Huom! Painotin 4 ja 14

Wilbur wals

SW-8065-2970-1519
30.4.2017
946
Jos nyt oikein laskin niin 10 taisi olla oikein. Joku voi tarkastuslaskennan suorittaa jos haluaa:smile:

Loota

Kermakostaja
Ylläpitäjä
12.4.2017
284
  • Viestiketjun aloittaja
  • Staff
( sanoin kyllä jos laskee pokken tournament dx , ultra moon ja sunin muuten ei. Ja kun tournament dx näytettiin niin olin oikeassa?)
"#5 Nähdäänkö uutta Pokemon-peliä E3:ssa? A) Kyllä B) Ei"

Nyt kun asiaa miettiin niin DX:n ja Ultrat voinee kyllä laskea uusiksi, vaikka olivatkin julkistettu jo aiemmin. Kysyjä saattoi mahdollisesti meinata sanalla "nähdä" julkaisemista, mutta näimme kyllä varsin uusia Pokémon pelejä sanan varsinaisessa merkityksessä niin kyllä tuosta voi pisteet itsellensä ottaa sittenkin jos vastasi A) Kyllä. Korjaan alkuperäiseen viestiin.

Itse ymmärsin 12 tarkoittavan tulevaa fire emblem switch peliä ( eli olin oikeassa?)
#12 Saammeko lisätietoa Switchin tulevasta Fire Emblemistä? A) Kyllä B) Ei

Warriors on myös Switchin tuleva Fire Emblem niin se käy mielestäni kuvaukseen täydellisesti.

ville111

Yksinkertaisen yksikäsitteinen yksilö
Toimitus
30.4.2017
646
Oikein: 3, 4, 5, 6, 10, 11, 12, 13, 14, 17
Väärin: 1, 2, 7, 8, 9, 15, 16

En saanut yhtään kahden pisteen kysymystä oikein, joten sain huimat 10 pistettä. Käytin kysymysten tulkintaan Lootan mainitsemia tulkintoja uudesta Fire Emblemistä ja Pokémonista. Olen ihan tyytyväinen tähän tulokseen.

Loota

Kermakostaja
Ylläpitäjä
12.4.2017
284
  • Viestiketjun aloittaja
  • Staff
Pikaisten tarkistusten jälkeen näyttäisi, että Myy100 ja Xylitol selvisivät voittajiksi, onneksi olkoon! Tässä on taide teos juhlistamaan tätä unohtumatonta hetkeä ja kertomaan tuleville sukupolville legendastanne.

k3O3y5l.png

Valituksia tuloksiin ei oteta vastaan, koska käytin kuvaan ainakin 2min ja eihän minulla ole enää aikaa vääntää toista mitenkään.