Matkustelu

Tervetuloa Fintendoon!

Fintendo on suomalaisten Nintendo-pelaajien keskustelupaikka.

Teräskäsine

Uusi jäsen
4.5.2017
3
Tälle ei löytynyt osiota, joten luon uuden aloituksen. Eli matkusteluun liittyviä asioita. Missä päin maailmaa olet reissaillut ja missä haaveilet joku päivä vielä käyväsi.

Kävin Firenzessä kuuntelemassa The Legend of Zelda: Symphony of the Goddesses -konserttia viikko sitten. Lipun varasin jo kesäkuussa ja matkat myös. Otin eturivin paikan, josta oli sopiva näköetäisyys lavalle. Konsertti oli huikean kaunis ja oli mukavaa kokea yhteisöllisyyttä italialiaisten Zelda-fanien kanssa. Myönnän, että kyyneleet virtasivat, kun mahtipontinen tunnari lähti kunnolla lentoon!
Ainoastaan yllätyin ja vähän petyin siitä ettei Gerudo Valleyta soitettu. Streetpasseja sain kiitettävästi eri puolilta Italiaa. :smile:

Kuvasin matkasta ja konsertista lyhyen videon. Toivottavasti sitä ei JuuTuubi poista, ei ole ihan selvää paljonko saa pätkiä kuvata.

Genkku

¯\_(ツ)_/¯
Ylläpitäjä
12.4.2017
801
Rovaniemi
Poistin välistä viestin, joka sisälsi huonolla suomella kirjoitetun linkin lainapalveluun. Spämmibotti sähköpostin perusteella.

En ole käynyt Ruotsia ja Viroa kauempana. :Reggie:
Jos joskus saan jostain rahaa, niin olisi jeba käydä Keski-Euroopassa formulamatkalla tai sitten pyhiinvaellusmatkalla Nipponissa.

RetroFly

''Taide on ajatusten heijastuma''
30.4.2017
66
Oulu
En ole käynyt ulkomailla muuten kuin Ruotsin Luleåssa joskus peruskouluaikoina. Muuten oon matkustellut kotimaassa. Kuopio on kaukaisin vierailemani paikka Suomessa, sillä olen Haukiputaalta kotoisin.
Maailmassa on suuri määrä paikkoja, jossa haluaisin käydä. Eniten kiinnostaa kaikenlaiset luontokohteet, kiinnostavimpina Amazonin sademetsä, Brasilian rannikkosademetsät, Keski-Amerikan vuoristosademetsät, Pohjois-Amerikan punapuumetsät, Madagaskar, Kaakkois-Aasian sademetsät, Papua-Uuden Guinean sademetsät, Australia ja Uusi-Seelanti. Kuten huomaatte, sademetsät kiinnostavat luonnonalueista eniten.

ville111

Yksinkertaisen yksikäsitteinen yksilö
Toimitus
30.4.2017
646
Kiitos vinkistä. Ostin juuri yhden ville111:lle lahjaksi.
Hmm, mitäköhän spämmiä minun kannattaa odottaa? :ThisIsFine:

En itse ole koskaan erityisesti välittänyt matkailusta, mutta muutamaan otteeseen olen käynyt Virossa ja Ruotsissa. Sitä kauemmaksi minulla ei ole mitään tarvetta lähteä, vaikka esimerkiksi Briteissä voisikin olla ihan mukavaa käydä. RetroFlyn kuvaama sademetsä puolestaan kuulostaa painajaismaiselta. Pidä hauskaa kosteassa ja kuumassa metsässä, jossa ilma on tiheänä hyttysiä ja muita öttiäisiä. :wink:

Mies joka ei pystynyt

Idolimestari
1.5.2017
95
Vaasa
Matkustelu on mitä mahtavinta puuhaa, vaikkakaan humanistina ei sitä paljoa pääse harrastamaan noin vuosittaisen japaninreissun lisäksi. Olen aikamoinen unelmoija siinä mielessä että vahtaan äkkilähtöjä ja muita, mutta todellisuudessa minne tahansa menetkin niin rahan kuluminen ei lopu heti lentolippujen ostamisen jälkeen jolloin äkkilähdöt muuttuu sohvalla istumiseen.

Onneksi olen suomessa

Dagoberto

Jäsen
1.5.2017
35
Eipä ole oikein matkamiehiä aiemmin ketjuun vastanneissa. Kyllähän se matkailu avartaa, jos ei muuten, niin ainakin on muisteltavaa ja kerrottava. Silloin parikymppisenä oli hauskaa reppureissata ympäri Eurooppaa ja myöhemmin Australiaa. Aikansa kutakin, nykyään kaipaa vähän enemmän mukavuuksia vaimon kanssa romanttisilla kaupunkilomilla tai rantalomilla. Kesällä olisi Praha ja Wien kohteina. Tukholmassa tai Tallinnassa tulee käytyä ainakin muutaman kerran vuodessa.