Travis Strikes Again: No More Heroes

Tervetuloa Fintendoon!

Fintendo on suomalaisten Nintendo-pelaajien keskustelupaikka.

Wilbur wals

SW-8065-2970-1519
30.4.2017
946
Aloitetaanhan tällekkin pelille oma ketju. Kehittäjän toimii Grasshopper Manufacture ja julkaisijana Suda 51:nen.Peli käyttää Unreal 4 pelimoottoria ja julkaistaan tällä tietoa vuonna 2018:sta Nintendo Switchille. Lyhyellä matematiikalla pääteltynä peli on ollut valmisteilla jo hyvän aikaa ennen Switchin julkaisua. Peli näyttää erittäin lupaavalta ensimmäisen trailerin ja konsepti kuvien perusteella .

Viimeksi muokattu:

Tingle

Paavo
1.5.2017
465
Turku
Oispa gameplaysta videota. Trailerin perusteella ehdin luulla peliä indiepelikokoelmaksi.

Norsukampa

"His coconut gun, can fire in spurts"
Toimitus
8.5.2017
609
Turku
Eiköhän tuota pian näytetä pelikuvaa.Luulisi ainakin koska julkaisu pitäisi olla ensi vuonna.

Tämä onkin se syy miksi olen aika skeptinen siitä että julkkari olisi ensi vuonna... ellei sitten tosiaan kyseessä ole vain mini-indiepelikokoelma jossa UE4 on käytössä vain välianimaatioissa. Jos julkaisu olisi satavarmasti ensi vuoden puolella, olisi edes jonkinlaista in-game footagea saatu jo näkyviin CGI-traikku eikä mitään muuta yhdistettynä Suda51:n pääkopan liikkeisiin... palataan asiaan 2019 ekalla puoliskolla.

Wilbur wals

SW-8065-2970-1519
30.4.2017
946
  • Viestiketjun aloittaja
Tämä onkin se syy miksi olen aika skeptinen siitä että julkkari olisi ensi vuonna... ellei sitten tosiaan kyseessä ole vain mini-indiepelikokoelma jossa UE4 on käytössä vain välianimaatioissa. Jos julkaisu olisi satavarmasti ensi vuoden puolella, olisi edes jonkinlaista in-game footagea saatu jo näkyviin CGI-traikku eikä mitään muuta yhdistettynä Suda51:n pääkopan liikkeisiin... palataan asiaan 2019 ekalla puoliskolla.

Itseäni kyllä kanssa hieman epäilyttää tuo ensi vuoden julkaisu ajankohta. En tiedä kuinka aikaisessa kehitys vaiheessa tuolla Sudalla 51:lla on ollut tapana näyttää ensimmäisiä trailereita peleistään. Toivottavasti saadaan myös noiden aikaisempien osien HD-versiot Switchille. Ostoon menisi jos ne julkaistaisiin samassa paketissa entistä ehompana.

Loota

Kermakostaja
Ylläpitäjä
12.4.2017
284
En itse tiedä sarjasta mitään, mutta täytyy sanoa, että pelin "Travis Strikes Again" alaotsikko ei ainakaan herättäisi itsessäni mitään suurempaa hypeä jos se olisi odottamani pelin nimen alapuolella. Nimestä itsestään ei voi päätellä juuri mitään ja se tuntuu niin kovin geneerisen tylsältä, että pelin nimi olisi ihan yhtä hyvin voinut olla "No More Heroes: Yet Another Game". Toivon kuitenkin sarjan fanien puolesta, että tämä tylsä nimi ei enteile mitään, sillä itse julkistus oli siisti ja seuraavaa peliä ollaan odotettukin jo jonkin aikaa.