Wilbur wals
SW-8065-2970-1519
- 30.4.2017
- 946
Laitetaankin tälläinen avaus jos saataisiin jonkun näköistä keskustelua,toiveita ja veikkailuja Nintendon hypridikonsolin tulevasta pelivalikoimasta.
Aina saa toivoa. Listaan itse todennäköisimmät ensin ja ennen muita.Paper mario, joka palaa juurilleen (1 ja ttyd)
Star Fox -shmup
Tässä olisi kiinnostava pienempi eShop-peli. Kiinnostaisi nähdä, mitä kaikkea uutta Nintendo toisi genreen.
Tämä herätti kyllä mielenkiinnon. Nyt kun sarja ampui itseään molempiin jalkoihin ja siinä sivussa vielä otsaan aivan kammottavan Star Fox Zeron kanssa, voisi Nintendo mennä ns. back to basics ja tehdä Star Foxista halvemman ja kustannustehokkaamman version nimenomaan perinteisenä shmuppina ja vieläpä 16-/32-bittisillä grafiikoilla. Olisiko meno sitten horisontaalista vai vertikaalista? Ehkä jopa Axelayn kaltainen hybridi tai sitten hieman vielä monimuotoisempi kuten esim. 3DS:lle ilmestynyt Nano Assault EX tarjosi? Ehdottomasti jatkoon tämä idea
Tämäkin olisi aika kova, tahtoisin kovasti nähdä Rayman Legends -tyylisen sarjakuva-Marion.Jokin
Super Mario Bros. 5
Ehdoton suosikkitoiveeni, tosin turha sellainen. Nintendon intohimo on 3D.ssä ja jättää 2D:n amatöörien haltuun.
Super Mario Maker ei riitä
Mutta tyydyttääkö se kuitenkaan läheskään samalla tasolla kuin Nintendon omilla laitteilla ilmestyneet tapaukset? Olen itse kuullut aika ristiriitaista palautetta pelin rakenteesta niin en kyllä lähtökohtaisesti haluaisi missään nimessä nähdä uutta Advance Warsia ensimmäistä kertaa yli 10 vuoteen mobiililaitteella riisuttuna tapauksena. Advance Wars on kyllä se ehkä eniten himoitsemani unohdetun pelisarjan henkiinherätys Nintendolta, mutta empisin suuresti kuitenkin jos ainoa vaihtoehto olisi saada se mobiilille.Advance Wars (mobiililla)
Rikon heti sääntöjä toivomalla mobiilipeliä Switch-pelin sijaan. Nyt kun Fire Emblem on todettu kännyköillä/tableteilla hyväksi, toimivaksi ja ennen kaikkea tuottavaksi niin olisi mukava myös nähdä tämä toinen Intelligent Systemsin pohtimista vaativa sarja taskukäytössä.
Lähtikö DK koskaan viidakosta? :DonkChamp:Donkey Kong 3-D Back to Jungle
Olisi vihdoin aika Kongin palata 3-D maailmaan.
Project Acesillä taitaa olla vielä hyvän aikaa kiire Ace Combat 7:n kanssa. Pitäisi ehkä tuo Sky Crawlers joskus kokeilla kun kuulemma hyvin samanlaista menoa kuin tiimin perustuotteessa.Sky Crawlers 2
Lähtikö DK koskaan viidakosta? :DonkChamp:
...samaan syssyyn voisin tietenkin udella, että onko jotain mitä hyvin paljon mielipiteitä jakaneesta DK64:sta ihmiset jäi erityisesti kaipaamaan muihin 3D collect-a-toneihin verrattuna? En itse ole peliä pelannut ja käsitän sen vain jonkin sortin sarjan pakolliselta yritykseltä siirtyä 3D-maailmoihin, mikä on myös ilmiönä jo onnellisesti takana päin.
Tuskin tekevät kolmatta versiota pelistä.