Nepa
Jäsen
- 1.5.2017
- 35
Mitä Fintendolaiset toivovat näkevänsä Switchin kolmantena vuonna?
Jo uutta laitetta?(Switch pro/xl/new jne)
Jotain tarvikkeita?
Mitä pelejä?
Realistisia tai täysin utopistisia.
Itse en kaipaa uutta konsolia. Oikeastaan rautapuolelta toivoisin näkeväni erilaisia joy-coneja. Esim sellaiset jotka vähän mukavammat kädessä. Näissäkin mielikuvitus vain rajana.
Päivittelyä kaipaisin:
- Pelikutsut ja viestintä kaverilistan kesken sekä partyjen muodostaminen.
- Kansiot voisi olla ihan kätevät
- Teemoilla/taustakuvilla saisi vähän -persoonallisuutta.
Omat suurimmat toiveet kuitenkin ehdottomasti pelipuolella:
- Zelda oma suosikkisarja jo NES ajoista joten sitä toivoo aina vaan lisää. Uutta tai vanhaa. 2D tai 3D. Mitä vaan, jookos Nintendo?? Nyt kyllä maistuisi joku Link Between Worlds tyylillä tehty. Wind Wakerista ja Twilight Princessistäkin saisi kivan yhteispaketin.
- Metroid Prime Trilogy + 4
- SNES ja N64(+GC) pelien lisääminen Nintendo Online valikoimaan. Olen toki alusta asti ollut perinteisen Virtual Consolen kannalla mutta sitä ei ole kuulema tulossa joten tulisivat edes tässä muodossa.
Tässä sitä ainakin ensialkuun mieleentulevia suurimpia toiveita. Mitä muut toivoisivat näkevänsä?
Jo uutta laitetta?(Switch pro/xl/new jne)
Jotain tarvikkeita?
Mitä pelejä?
Realistisia tai täysin utopistisia.
Itse en kaipaa uutta konsolia. Oikeastaan rautapuolelta toivoisin näkeväni erilaisia joy-coneja. Esim sellaiset jotka vähän mukavammat kädessä. Näissäkin mielikuvitus vain rajana.
Päivittelyä kaipaisin:
- Pelikutsut ja viestintä kaverilistan kesken sekä partyjen muodostaminen.
- Kansiot voisi olla ihan kätevät
- Teemoilla/taustakuvilla saisi vähän -persoonallisuutta.
Omat suurimmat toiveet kuitenkin ehdottomasti pelipuolella:
- Zelda oma suosikkisarja jo NES ajoista joten sitä toivoo aina vaan lisää. Uutta tai vanhaa. 2D tai 3D. Mitä vaan, jookos Nintendo?? Nyt kyllä maistuisi joku Link Between Worlds tyylillä tehty. Wind Wakerista ja Twilight Princessistäkin saisi kivan yhteispaketin.
- Metroid Prime Trilogy + 4
- SNES ja N64(+GC) pelien lisääminen Nintendo Online valikoimaan. Olen toki alusta asti ollut perinteisen Virtual Consolen kannalla mutta sitä ei ole kuulema tulossa joten tulisivat edes tässä muodossa.
Tässä sitä ainakin ensialkuun mieleentulevia suurimpia toiveita. Mitä muut toivoisivat näkevänsä?