Joy-con ohjaimet ei lataudu täyteen telakassa

• Viestiketjun aloittaja Jonelink
  • Aloituspäivämäärä

Tervetuloa Fintendoon!

Fintendo on suomalaisten Nintendo-pelaajien keskustelupaikka.

J

Jonelink

Vieras
Lopettaessa pelaamisen switchillä olen laittanut joy-con ohjaimet lataamaan telakkaan konsolin kanssa. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että ohjaimet ei suostu jostain syystä enään latautumaan täyteen. Käynnistäessä konsolin tulee ilmoitus että jommasta kummasta loppuisi akku.

Konsoli on ollut nyt viikon käytössä ja on pelannut tosi hyvin, mutta nämä ohjaimet eivät lataudu täyteen. Jostain luin että täyteen lataamisessa kestäisi 3,5 tuntia, eli yön aikana kun olen pitänyt latauksessa, niin akku näyttää samalta kuin nyt, eli akku loppuisi jommasta kummasta ohjaimesta.

Mikä voisi olla vikana? Kannattaisiko ongelman ratkaisuksi ostaa toinen kahva usb-piuhan kanssa?

Wilbur wals

SW-8065-2970-1519
30.4.2017
946
Lopettaessa pelaamisen switchillä olen laittanut joy-con ohjaimet lataamaan telakkaan konsolin kanssa. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että ohjaimet ei suostu jostain syystä enään latautumaan täyteen. Käynnistäessä konsolin tulee ilmoitus että jommasta kummasta loppuisi akku.

Konsoli on ollut nyt viikon käytössä ja on pelannut tosi hyvin, mutta nämä ohjaimet eivät lataudu täyteen. Jostain luin että täyteen lataamisessa kestäisi 3,5 tuntia, eli yön aikana kun olen pitänyt latauksessa, niin akku näyttää samalta kuin nyt, eli akku loppuisi jommasta kummasta ohjaimesta.

Mikä voisi olla vikana? Kannattaisiko ongelman ratkaisuksi ostaa toinen kahva usb-piuhan kanssa?

Kuulostaa oudolta. Nyt kun aloin muistelemaan niin olisiko itselläni alku aikoina kerran tehnyt tuon ettei toinen Joy-coni yön aikan latautunut. Sitä ihmettelin mutta se ongelma ei kyllä ole myöhemmin ilmaantunut. Voisiko olla että akut eivät jostain syystä ota virtaa vastaan!? Kokeile ottaa Switch pois telakasta ja lyö se lataukseen sillä Switchin virtapiuhalla samalla kun valikot on auki ja mene ohjain valikkoon,sieltä näet lataako Switchi ja Joy-conit itseään. Jos ei lataa niin minusta kannattaa ottaa yhteyttä Bergsalaan

J

Jonelink

Vieras
  • Viestiketjun aloittaja
Ongelma ratkaistu! Nuo ohjaimet ei ilmeisesti lataudu virran ollessa pois päältä, vaan konsoli täytyy olla nukutustilassa, että ne latautuvat. Viimeksi kun otin konsolin pois telakasta, niin oli ollut siinä nukutustilassa. Nyt tietää tämänkin sitten.