Donkey Kong Country: Tropical Freeze

Tervetuloa Fintendoon!

Fintendo on suomalaisten Nintendo-pelaajien keskustelupaikka.

freelancer85

Uusi jäsen
27.5.2018
3
Vääntäkää joku rautalangasta ohjeet miten tossa saa valittua multiplayerin oon koittanut kaikkea mahdollista painella. Mulla siis 2 kpl noita joyconeja! Onko noilla edes mahdollista pelata peliä kaksipelinä vai tarviiko enemmän noita ohjaimia.

Tingle

Paavo
1.5.2017
465
Turku
Valittuasi tallennuksen (tai karttaruudulta pause -> options -> add/drop) peli kysyy mitä ohjaimia haluat käyttää. Paina tällöin joyconien pieniä olkanappeja SL ja SR. Näin Switch ymmärtää että haluat pelata yksittäisellä joyconilla. Jos painat suuria L ja R painikkeita konsoli luulee että haluat pelata joycon-parilla. Tee sama toisella joyconilla ja siirry seuraavaan valikkoon.

freelancer85

Uusi jäsen
27.5.2018
3
  • Viestiketjun aloittaja
Valittuasi tallennuksen (tai karttaruudulta pause -> options -> add/drop) peli kysyy mitä ohjaimia haluat käyttää. Paina tällöin joyconien pieniä olkanappeja SL ja SR. Näin Switch ymmärtää että haluat pelata yksittäisellä joyconilla. Jos painat suuria L ja R painikkeita konsoli luulee että haluat pelata joycon-parilla. Tee sama toisella joyconilla ja siirry seuraavaan valikkoon.

Siis aattelin että saisin neuvon miten kun aloitan pelin niin pääsisin valitsemaan multiplayerin??? L ja R painikkeita se näyttää siinä tyhjässä pelaajan kohdassa että pitäs painaa muttei tosta kyllä mitää tapahu

Tingle

Paavo
1.5.2017
465
Turku
Kokeilin itse ja toimii, mutta jos olin kytkenyt joyconit yhdeksi ohjaimeksi ennen ohjaimen valintaa, en saanut vaihtaa niitä enää kahdeksi ohjaimeksi. Palaa Pelin aloitusruudulle, paina home-painiketta, valitse alhaalta controllers-valikko, change grip/order. Nyt voit valita käyttämäsi ohjaimet olkanäppäimiä painamalla.

freelancer85

Uusi jäsen
27.5.2018
3
  • Viestiketjun aloittaja
Kokeilin itse ja toimii, mutta jos olin kytkenyt joyconit yhdeksi ohjaimeksi ennen ohjaimen valintaa, en saanut vaihtaa niitä enää kahdeksi ohjaimeksi. Palaa Pelin aloitusruudulle, paina home-painiketta, valitse alhaalta controllers-valikko, change grip/order. Nyt voit valita käyttämäsi ohjaimet olkanäppäimiä painamalla.
kiitos paljon lähti ohjeillasi toimimaan ja tytönkin päivä pelastettu