Ääniongelma Switchin kanssa

Keskustelu osiossa Tekninen tuki, aloittajana Veizen, 22.6.2017.

1. Veizen

Veizen Muusikonrenttu Toimitus

Tuli tänään hankittua Switch, ja kun kytkin dockin HDMI-kaapelilla telkkariin, ääntä ei kuulu millään. Osaako joku sanoa, et missä voi olla vika? Kuva näkyy, mut ääntä ei kuulu. Testattu eri portteja yms.

E: Toisella telkkarille ääni toimi, eli vika on luultavasti TV:ssä. Mitä asetuksia kannattais säätää? Äänipuolella oon yrittäny vääntää mut ei oikeen onnaa...

Viimeksi muokattu: 22.6.2017
  2. Myy100

Myy100 Jäsen

Kuuluuko itse Switchissä äänet?

3. Veizen

Veizen Muusikonrenttu Toimitus

Switchin äänet pelaa, ja toisella telkkarille äänet pelas iha fine. Tässä taitaa siis olla ongelma TV:n kanssa. Lähinnä ihmetyttää se et mikään ei muutu vaikka räpeltää TV:n äänivalikoita:NotLikeThis:

4. Artzei

Artzei Nuija

Tuliko sen Switchin mukana mitään manuaaleja? Niissä yllensä pitäisi olla joku ongelman ratkaisu osio.

5. Jesuuh

Jesuuh Jäsen

En kehdannut uutta ketjua aloittaa koska oma ongelmani on hieman samanlainen. Eli siis onko switchissä jokin vikana kun pelaa esim zeldaa tai mariota niin pelien efekti äänet kuuluu paljon kovempaa kuin musiiki mikä tuntuu jäävän ihan jalkoihin. Hieman häiritsevää

6. Tingle

Tingle Paavo

Eikös molempien pelien asetusvalikoista voi säätää musiikin ja efektien äänenvoimakkuutta erikseen?

7. Jesuuh

Jesuuh Jäsen

No jos voi niin en ole sellaista hienoutta kummastakaan pelistä löytänyt vaikka oon kahtonut