Peliostokset ja -tarjoukset

Tervetuloa Fintendoon!

Fintendo on suomalaisten Nintendo-pelaajien keskustelupaikka.

testudo80

Jäsen
8.12.2018
47
Helsinki
RIVE

Nyt - 50 % ... yllätti. Huikea peli ja ihmettelen miksi tällainen indie timantti ei ole saanut enempää huomiota. HUOM! Kaikkien aikojen vaikein peli.

 

Mies joka ei pystynyt

Idolimestari
1.5.2017
95
Vaasa
Olen nyt innostunut lukemaan Visual Novelleja, mutta koska pelaan konsoleillaa niin ikävä kyllä japaninkielinen valikoima on äärimmäisen kallista. Uminekon jälkeen jäi nälkä loogiseen päättelyyn (sekä kielitaito paranee kun pitää ajatuksen kanssa miettiä mitä on kirjoitettu), joten ajattelin vihdoin ja viimein hommata Zero Escape Nonary gamesin, mutta sen hinta ikävä kyllä on tavalliseen japanilaiseen tapaan tyhmän kallis. Päädyin epämääräisen haahuilun jälkeen Phonix Wright Trilogyyn, joka on huomattavasti halvempi, sekä sisältää trilogian josta olen vain ensimmäisen osan pelannut yläkoulu ikäisenä.

Ehkä viimein ratkaisen ensimmäisen pelin viidennen casen.
 
J

Jonelink

Vieras
Kolmas kerta kun ostin tuon Switch konsolin, kun oli tarjouksessa Verkkokauppa.comissa 309€. Lähinnä ostin siksi kun pelikirjasto on laajentunut isosti ja pelejä alkaa olemaan enemmänkin. Ajattelin ensin odottaa Nintendolta uutta mallia, mutta sitä joutuu vissiin odottaan pidempään, kun E3 messuilla ei tulla näkemään ollenkaan.
 

Genkku

¯\_(ツ)_/¯
Ylläpitäjä
12.4.2017
794
Rovaniemi
Gigantissa ilmeisesti vielä viikonlopun ajan mm. Hyrule Warriors ja Dark Souls Switchille 20 euroa.
 

Irmeli poika

Jäsen
1.5.2017
38
Oulu
Onko tuo Dark Souls kokeilemisen arvoinen?

Dark Souls on yksi viimeisen vuosikymmenen parhaita pelejä, tuolla hinnalla et oikein voi mennä pieleen. Ainut oikea haittapuoli voi olla tuo vaikeus, jota sitäkin mielestäni liioitellaan. Hankalinta on se, ettei peli hirveästi osoita oikeaan reittiin päin

Edit: Hitaus on kieltämättä aika jakava tekijä, itseäni se ei haitannut, mutta voin kuvitella sen haitanneen joitakin. Jos on aiemmin nauttinut esim. Monster Hunterista, niin en usko Dark Soulsin hitauden olevan ongelma. Muista vain pitää equipmentin määrä puolessa maksimista välttääksesi fat rollia
 
Viimeksi muokattu:

ville111

Yksinkertaisen yksikäsitteinen yksilö
Toimitus
30.4.2017
646
Onko tuo Dark Souls kokeilemisen arvoinen?
Dark Souls ei oikein koskaan iskenyt meikäläiseen. Haaste ei ole minulle mikään ongelma, sillä sitä minä odotin ja toivoin peliltä, mutta sen sijaan taistelut ovat melko hitaita. Hahmo tuntuu raskaalta ja epäresponsiiviselta, joten en pystynyt nauttimaan taisteluista. Varmasti tuntumaan pystyy sopeutumaan, mutta pelin luoma ensivaikutelma ei ole vahva, ainakaan omaan makuuni. Kokeilemani perusteella esimerkiksi Bloodborne vaikuttaa paljon lupaavammalta, mutta sitä ei tosiaan ole muille alustoille kuin PS4:lle. Toki Dark Soulsin maailma on kiehtova, joten kyllä peli on tehnyt monia asioita oikeinkin.
 

Rush

Hovifyysikko
Super Fintendo
1.5.2017
560
Jyväskylä
Dark Soulsin pointti on se, että combat on hidasta ja kankeaa, ja että iskuihin täytyy kommittoitua.
Equipment load kannattaa pitää alle 50% kantokyvystä, mieluusti alle 25%. Yli 50% kantokapasiteetista käytettäessä dodge roll ja juokseminen on jo niin hidasta, että kannattaisi vaan vetää samantien jotain tankkibuildia. Ei suositeltavaa ekalle pelikerralle.
 

Jack

Viikin kreivi
3.5.2017
140
Nukuin näemmä onneni ohi ja tarjous ehti mennä. Unohdin tämän aivan totaalisesti viikonlopun riennoissa. Kiitos kaikille kommenteista. Ehkä tuo tulee vielä hankittua mikäli sattuu kohdalle.
 

retropälli

Jäsen
8.5.2017
134
Hollow knight eshopin alennuksesta 7,5eebeniä, todennäköisesti hintansa värtti :D
Fire emblem three houses spessu versio tuli ostettua cdon:ista suolaiseen 100 euron hintaan, vaikkei peli ole mieluiselta vaikuttannut. No katsotaan...
 

Kuruwin

Epätoivon lähetti
Toimitus
3.5.2017
393

Garo

Jäsen
4.5.2017
177
Joensuu
NAIRI: Tower of Shirin Switchin eShopista alle kolmella eurolla. Megasymppis point-and-click -seikkailu, jossa on kivoja pulmia, hauskoja hahmoja ja ainakin itseeni erittäin hyvin vetoava ulkoasu. Isoin miinus on, että alueiden välillä liikkuminen on pitkiä matkoja taittaessa vaivalloista. Suosittelen silti kovasti genren ystäville. Jos hiiriohjaus on must, lähtee peli Steamistakin hyvin kohtuulliseen 3,99 € hintaan.
 

Kuruwin

Epätoivon lähetti
Toimitus
3.5.2017
393
Deadly Premonition 2 postareineen 31e

https://www.base.com/buy/product/de...-in-disguise-nintendo-swich/dgc-deadpr2ns.htm

Tähän tuli justiinsa päivitys joka huomattavasti paransi sitä FPS ongelmaa (silti huono FPS) Vähän kyllä mietitytti että kannattaako tälläisiä julkaisuja tukea mutta tykkään siitä päähahmosta sen verran että haluan pelin pelata lukuisista ongelmista huolimatta.

Tuolla on sitten muitakin pelejä alessa

https://www.base.com/games/pg735/bn10007920/GamesSale.htm?pgCMG735-2=1
 

Mies joka ei pystynyt

Idolimestari
1.5.2017
95
Vaasa
Oli vuosi 2011 kun paavo sanoi minulle "pelaa videopeli nimeltä Shin Megami Tensei 3 Nocturne". Olin häkeltynyt, jopa yllättynyt. Hetken mietittyäni asiaa päätin ostaa videopelin nimeltä Shin Megami Tensei 3 Nocturne. Hetken johtopäätösten perusteella ei kannata ostaa pelejä, joten mietin tätä asiaa noin kymmenisen vuotta. Nyt kun näin pelin olevan -30% alennuksessa Switchin E storessa, niin nappasin videopelin nimeltä Shin Megami Tensei 3 Nocturnen sieltä hintaan 43 euroa.

Olen tyytyväinen ostokseeni jota harkitsin juuri sopivan aikaa.